1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    Waar lees jij dat ik die shit slecht vind?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe oké, nou ik zal als ik hem zaterdag/zondag gezien heb ook mijn menig geven. De film was mij ook niet echt bekend, al helemaal niet dat hij al op de internets stond als download, dat zegt eigenlijk al wat.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan tal van stukken opnoemen die "langer hadden gekund" :+ Om er één te noemen
    Zo gaat de scene waarin Django leert schieten wel heel snel. Hij schiet meteen raak 8)
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bronson gezien. Gebasseerd op Charles Bronson (niet de filmster), een man die beroemd wil worden. Na een overval op een postkantoor, belandt hij in de gevangenis, waar hij zijn gewilde beroemdheid verwerft.
    Tom Hardy speelt geweldig in deze film. Hoewel de film goed te volgen is, springt de film soms nogal snel van de ene naar de andere gebeurtenis.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is wel een scene dat die het meer leert. Heb het in een preview gezien. Misschien komt die scene in de extended versie? Als Tarantino daar aan doet.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    The Man With The Iron Fists,

    had dus ook daadwerkelijk twee ijzeren vuisten.
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Goodfellas gekeken. Heerlijke film, al vond ik het einde nogal snel gaan. Vind dit soort films altijd geweldig door de sfeer en dat doet Scorsese heel goed. Ray Liotta is een erg geloofwaardige acteur en zet een geweldig personage neer. Krijgt van mij een 8.5.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me?"
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja geweldig. Dat begin ook erg mooi, je wil bijna zelf gangster zijn. Sowieso is het eigenlijk knap hoe je de grootste criminelen als helden neer zet.
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Iron sky gezien. Nazi's zijn er nog, maar zitten op de donkere zijde van de maan. Leuke film. Verstand op nul en kijken. Film neemt zich niet serieus. Voor een budgetfilm, vrij goede special effects.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heil Korpsfleisch!!! :lol:
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    ThanksKilling 3
    Wow, volgens mij heb ik nog nooit zoveel onzin in één film gezien en dat is een goed teken. :9 Ik heb genoten van het random verhaal, de slechte woordgrappen, cheesy one-liners en vooral van de mooie visuele scenes met ondersteunende muziek. Echt een geniale film.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Total Recall
    Ik kijk niet vaak films, ik had deze toevallig in m'n collectie en was er vanavond aan begonnen. Net de credits voorbij zien rollen en damn wat een film is dit zeg. Ik wist niets van de film af, ook niet qua verhaal maar dat het zo vet zou zijn had ik niet verwacht. De sfeer, de beelden, de muziek, de plot twists, heerlijk! Zeker één van de betere films die ik tot nu toe heb gezien. Deed me denken aan Deus Ex ook. Ben nu alleen wel wat duf, hij duurde wel lang. :9

    Oh en Heisenburg speelt hier ook al in. Vorige week Drive gezien, ook al zo'n toffe film. Daar zat hij ook in. Maar dit soort films motiveert me echt om vaker een uur of twee van een avond te pakken en een goede film op te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon een toffe film ja. Alleen sommige mensen zijn er negatief over omdat ze niet wilde dat er een remake kwam. Maar als je je daar niet druk over maakt is het gewoon een toffe film.

    Origineel is ook cool btw. Zo anders maar Arnie blijft awesome en de film heeft zoveel klassieke momenten.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zegt al genoeg, ik wist helemaal niet van een origineel af. Dan kijk je er toch anders aan dan wanneer je het origineel hebt gezien. Ik zie het nu ja, geregisseerd door Paul Verhoeven. Grappig zeg. Maar grote kans dat ik die niet ga kijken.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een toffe film hoor. :)
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Originele Total Recall is beter :cool:

    "Come on Cohaagen, give these people AIHAH"
     
  18. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Nogal vreemde onzin; vond 't gewoon een saaie, fantasieloze remake en hecht ook niet veel waarde aan 't origineel. Professionele meerderheid denkt er trouwens ook zo over.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Sommige"
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Alsnog; als je een fanatieke liefhebber van Verhoeven's Recall bent en, ondanks protest, toch Wiseman's interpretatie ziet en verrassend genoeg ook bevalt zou ik niet weten waarom je voet bij steen zou willen houden m.b.t. je voorgaande vooroordelen van de remake. Als er dat soort rare 'filmliefhebbers' bestaan heb ik ze i.i.g. nog nooit ontmoet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina