Als iemand er 1 over heeft, zou die mij dan aub willen pmen?? zou echt super zijn en zeer op prijs worden gesteld!!!!!!!!!!
Ik zoek een 48uurs kaartje voor mijn kleine neefje. Hij speelt altijd Fifa offline en wil graag een keertje online spelen. Heeft iemand een 48 uurs code over of weet iemand een website waar ik deze vrij gemakkelijk kan verkrijgen hoor ik het graag!
voor 2.50 kun je er één kopen online..... En anders gewoon een abbotje kopen. Volgens mij is de bedoeling van dit topic dat mensen hun kaartje aan kunnen bieden uit liefdadigheid, niet een bedeltopic
Is er iemand die er nog eentje voor mij heb in zn black ops 2 of van een andere game? Alvast bedankt!, kwam er net pas achter dat ie verlopen was en wou graag een potje clubs met wat vrienden!
Hey, Morgen krijg ik mijn xbox 360 heeft iemand er nog een kaartje over? zou graag online willen uitproberen
Als jij een nieuwe Xbox heb gekocht, dan krijg je automatisch 1 maand gold bij het aanmaken van een account.
Xbox Live Gold Pass (2 dagen), ik ga het niet gebruiken, heb live tot half 2014 ;-) Spoiler 889RM-2RB8M-F9QCW-D2MXV-PWW79