1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij stond Maloney van Wigan al 2x op de goal tegen mij hahaha.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    20 x opnieuw geprobeerd om die 13 miljoen te krijgen van ManU. Het is me niet gelukt... uiteindelijk gingen ze wel akkoord met 11 miljoen dus heb ik het maar geaccepteerd.

    Ik advance en het bestuur besluit Tioté te verkopen voor 9 miljoen aan Chelsea. :thumbs::x
     
  3. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Bij mij verkoopt het bestuur Wilshere wel achter mijn rug |:- :F: :'-(
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja is bij mij ook gebeurd met career met Arsenal. Ze verkochten hem voor 10 mil minder dan laaste bod was van een andere club. Meteen gestopt met die career.
     
  5. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Creation centre probleem fifa
    Als ik een team heb gemaakt in creation centre krijg je de melding: Het team word gedownload als fifa 12 start.
    Ik wil de club op fifa 13 en heb het al een keer geprobeerd op fifa 13 maar dat lukt niet.
     
  6. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en koop bij carrière ook Adryan (flamengo), Verratti (psg) en El Sharaawy (milan)
    Echt topspelers
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu bezig met m'n 2e seizoen AZ :) Verder geen land aan het coachen, kreeg geen interessante aanbiedingen.

    In het eerste seizoen erg makkelijk de beker gewonnen en na een bloedstollende laatste wedstrijd ook het kampioenschap. Enigste aankoop dat seizoen was Depay, die ik voor een schijntje kon overnemen van PSV. Heb in het eerste seizoen verder geen spelers gekocht of verkocht, alleen een aantal verhuurd omdat ze anders gaan zeuren.

    Begin van het tweede seizoen Overtoom voor 10 miljoen verkocht aan volgens mij Zenit. Altidore verliet als topscorer van de Eredivisie de club voor 15 miljoen, Martens voor 5 miljoen naar Hannover 96 en Esteban voor 5.5 naar Schalke. Voor dat geld een aantal versterkingen gehaald: Vilhena, Locadia, Willems (wilde weg, dus best goedkoop), Mika (doelman), Marco Lopes, Bakkali en Nathan Aké. Maher is overigens nu bijna 20 miljoen waard, ben benieuwd welke club 'm gaat proberen te halen :)
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Misschien is het leuk om even langs te gaan wat jullie favoriete teams zijn om online mee te spelen en waarom? Laat ik maar gelijk aftrappen:

    1. Napoli - lekker voetballende ploeg, net geen absolute top, maar wel met een aantal heerlijke spelers en ook waterdicht achterin met Campagnaro, Gamberini en Armero. Ik speel dan ook als volgt:

    --------------- De Sanctis -------------
    --- Gamberini - Campagnaro - Armero ---
    Maggio ---- Inler ---- Behremi --- Zuniga
    ---------------- Hamsik ----------------
    --------- Cavani ------ Insigne ---------

    2. FC Porto - ook een net niet absolute topclub, maar wel met een aantal aardige spelers of spelers die gewoon fantastisch spelen in-game. Hebben een sterk middenveld en ook verdedigend kan je het prima neerzetten. Ik speel dan ook als volgt:

    ----------------- Helton -----------------
    ------ Danilo --- Mangala --- Sandro -----
    -------- Moutinho ----- Fernando --------
    Kelvin ---------------------------- Varela
    ---------------- Izmaylov ---------------
    -------- Martinez ------ Rodriguez -------


    3. Anzhi Makhackala - de koopkrachtige Russische club met onder andere Samuel Eto'o. Heerlijke ploeg met snelheid, skills en een supersterke spits om de bal vast te houden. Verdedigend wat zwakker, maar ook daar heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden. Ik speel als volgt:

    --------------- Gabulov ----------------
    Eschenko - Jucilei ---- Ewerton - Zhirkov
    ------ Carcela ----------- Diarra --------
    Eto'o --------- Boussoufa -------- Willian
    ---------------- Traoré -----------------
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  9. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand helpen met mijn creation centre probleem of heeft iemand meer uitleg nodig over het probleem?
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Liverpool! Corinthians :) Ajax (y) en het milaan van Balotelli zijn ook heerlijk om mee te spelen
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Ik speel sinds vorige week met Feyenoord, bevalt mij prima voor het eerst in tijden. Bazen verdediging en als het niet loopt breng ik Immers en/of Schaken in en schakel ik over naar een 352 met Indi, De Vrij en mathijsen achterin die allemaal een dikke rating hebben voor dat niveau.

    Alleen een beetje jammer dat ik tegen clubs als Lyon word gezet. Als ik Anzhi krijg quit ik gelijk, daar weiger ik tegen te spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2013
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel enkel en alleen met FC Utrecht online.

    4-4-2 diamond formatie, en lekker tegen clubs als Leeds, Cardiff, FC Basel e.d. spelen.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Carriere is soms zo hinderlijk he, ik vind dat bondscoach gedoe alleen maar irritant tussendoor en daarom accepteer ik ook geen aanbiedingen van landen maar op een gegeven moment (nadat je wat goede prestaties heb neergezet) dwingen ze je gewoon, gewoon bijna elke dag die ik verder in me carriere ga krijg ik een aanbieding van een land en is het niet van belgie, turkije of portugal dan is het wel van india of wat dan ook.. Kan je dat niet uitzetten op een of andere manier?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dus je kunt beide doen? Ik dacht dat je dan bij je club stopte en full time bondscoach werd.


    Kun je trouwens ook van club veranderen? Ik speel nu met Newcastle maar kan ik over 1 seizoen naar bv. Ajax gaan als ik dit wil?
     
  15. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    1. Ja
    2. Nee, je kan bladeren door beschikbare banen of clubs doen jou een aanbieding. Kreeg in m'n eerste seizoen bij AZ in de winterstop een aanbieding van Borussia Dortmund.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb je het al geprobeerd in de game zelf?
    Misschien dat EA de website niet helemaal goed geupdate heeft, en er ''12'' staat waar er ''13'' had moeten staan ?
     
  18. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook al geprobeerd maar dat werkte niet.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is sinds de update het beste 5 sterren online team en welke formatie kan daarbij het best gebruikt worden? Ik zit nu met Real Madrid 4-4-2 (ruit) te experimenteren maar ben niet zo gewend met Real..
     
  20. yourixl

    yourixl Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Chelsea is best sterk.
     

Deel Deze Pagina