1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Er zijn geen pro perks meer. Dus dat hoer je niet te doen.

    Als je prestiged ben je niet alles kwijt. Je attachement voor je wapens niet, cammo en challanges. De rest wel. Maar als je prestiged krijg je een permanent unlock token hiermee kan je één ding meteen unlocken. Ook level 55 perks bijvoorbeeld. Deze krijg je elke prestige 1.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Whaaa zwaar klote! had hetzelfde probleem in Tranzit paar weken geleden. Maat van mij was de host wat eigenlijk altijd zo is. Hadden we net alle wapens geupgrade, ook het wapen gemaakt die je daar kan maken. Hadden escape tunnel gemaakt en bij ronde 24. Ineens schokken en het klapte er gewoon uit. Echt genaaid.
     
  3. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Is full metal jacket is dat hetzelfde als impact in mw3
     
  4. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had nog een vraagje
    Welke smg kan ik het beste gebruiken en met welke perks en attachement
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Voor iedereen verschillend... Ikzelf vind als SMG de Skorpion en PDW. Dan als Perks:

    Lightweight
    Scavenger / Fast hands / cold blooded
    Extreme condition

    ( zou eventueel op 2nd perk een wildcard kunnen zetten. Dan kun je er 2.

    Als smg attachments heb ik altijd:

    Red dot en fast mag en soms als 3de lasersight.

    maar dit is ieder voor zich. sommige mensen zweren bij Ghost terwijl ik dit dan weer nooit gebruik etc.
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand vanavond/morgen zombies op Die Rise doen? :)
    Had gister hetzelfde als monkey alleen was ik de host, ronde 29 freezed mijn xbox uit het niets, lekker voor de rest want die zijn ook gedisconnect door mij :+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zo'n klasse gebruik ik dus alleen bij CTF ofzo :p verder hou ik echt van Flak Jacket dus zet ik dat op veel perks. Als ik wat meer wil flanken, ghost en silencer.

    En Skorpion is ruk na al die updates. Vector, chicom of MSMC vind ik dan weer veel chiller :p
     
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Commando?

    Hoe stel je commando in?
    Dus knife en pistol tegelijkertijd, zoals Commando in mw2 als ik het me goed herinner.
    Ik heb al van alles geprobeerd maar ik mis ergens iets blijkbaar.
     
  9. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Is dat niet eruit gehaald?
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je bedoelt tactical knife denk ik ?
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het niet, tactical knife is toch het mes dat je ook kunt afschieten?
    Ik zie wel eens lui rondrennen met een mes en een pistool zoals bij Commando maar het lukt me niet om het zelf in te stellen.

    Heb wel eens bij de classes gekeken van diegene die het wel had. Die had het primary weapon slot leeg en een pistool in het tweede slot. Alleen als ik dat doe dan heb ik alleen een pistool.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    tactical knife is een attachment voor een pistol
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat verklaart een hoop! Thanks!
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    4 potjes op rij een dikke-dikke score neergezet op Kill Confirmed.

    Het 5e potje ( en degene daarna ) waren niks meer. Ondertussen geen host migration gehad o.i.d. Waren ook geen "betere" spelers bij gekomen ... dus online spelen is en blijft een grote gok en hoe hard je genaait word door de lag compensation.

    Speelde de gehele potjes met de AN-94 met een Silencer erop. De enige gun in het spel waarbij de silencer het geweer ook daadwerkelijk beter maakt. 3~4 hit kills ... in't 5e potje waren het al 10~13 schoten. Blijf het raar vinden.

    Vrienden van mij hebben hier ook last van. Meestal bij de spawn word het door hun al aangegeven. Een "hapering" of "lag-spike". Hier zie je ook je teammaten door het level heen warpen.
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik host ben, disconnect ik gelijk.. Dat scheelt echt veel, je bent altijd te laat..
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben ook vaak host, maar ik heb daar eigenlijk geen problemen mee mits ik alleen speel. Als ik in een party zit en dan zeker van 3 man of meer, en ik ben dan de host dan is het echt ellende qua instant deaths en hitdetectie.

    Laatste tijd ook vaak dat ik tot halverwege het potje heel goed ga, en fan zonder dat er een host migration oid is geweest dan ineens heel slecht ga en niemand meer kan killen. Heel af en toe ook andersom, eerste helft een slechte verbinding om vervolgens het vervolg van het potje als een ware rambo iedereen neer te maaien.
     
  17. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    hoe weet je dat je host bent?!
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Door op start te drukken aan het begin van de pot of na host migration. Degene die als eerste 4 groene balkjes heeft is de host.
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    *De backknop*

    En alleen de host kan zien dat die host is. (logisch ook want de host connect als eerste). Maar als er een host migration is kan iedereen zien wie host wordt omdat iedereen dan al ingame is.
     
  20. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus host zijn is een voordeel?
     

Deel Deze Pagina