Games kopen in duitsland?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nosh, 2 jul 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga over 3 weken op vakantie naar Duitsland, en aangezien ik denk dat ze daar wel een aantal aardige aanbiedingen hebben (cd´s kosten er ook nog steeds 15/16 euro) wil ik daar dus een Xbox spel kopen. Maar een vraagje, zijn die spellen dan helemaal in het duits, of alleen de handleiding? Ik had namelijk ook ooit een pc spel daar gekocht die helemaal duiots was (inclusief tenenkrommende slechte stemmen), terwijl een GBA game die ik er kocht helemaal engels was, behalve de handleiding dan...
    Weet iemand dit?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heel veel schelen de prijzen van de games niet, maar door de bank genomen is Duitsland wel een 10% goedkoper.

Omdat sommige Duitsers zelf ook graag de Engelse versie spelen, zijn zowel Duitse als Engelstalige spelen te krijgen (let dus op!).

Maar inspreken van Duitse teksten kunnen Duitsers goed. Na synchroniseren is daar ook voor film toch wel de standaard.

Mocht Duits niet het grootste probleem zijn, lees dan dit (Halo anders) draadje eens. Geeft wel een goede indruk over Duits gesproken games.

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    alle PAL games kijken naar de taal die op je xbox ingesteld staat, en stellen zo de taal van de game in. Dus als je je xbox op engels heb staan, zullen de games gewoon engels zijn. De boekjes zijn idd in het Duits, maar daar kom je toch wel overheen?

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet waar.....Veel games zijn duits nagesproken, en kennen niet eens het orginele engels. Goed opletten dat je wel een engelse versie koopt......

5. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    is dat echt zo? Met de franse games werkt dit iig wel zo!

6. sander_kok

sander_kok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook in Duitsland en Frankrijk gekeken en daar zij de spellen niet in de engelse taal. Misschien bij de speciaal zaken maar in de gewone zaken heb ik geen engelse spellen gezien.

7. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    nee de doosjes zijn in t duits of frans ( heb een franse Amped) maar de game is gewoon in t engels..

8. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet bij alle spellen het geval....Ziet hier:

9. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, dat wordt dan heel lastig om uit elkaar te halen vrees ik... aan mijn Amped is nix te zien dat de game in t engels is...

staat zelfs op: version Francaise

10. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag gewoon aan een verkoper of je de game mag testen of ie engels of duits is, dan ben je van het gezeur af :)

11. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    wel een beetje makkelijk gezegd... die verkopers zijn meestal verre van alwetend... zeker als het gaat om dit soort dingen

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb eens een keer mijn xbox ingesteld op Duits, en ik kon dit concluderen.

Halo bleef Engels.
    Racespellen werden vertaald en Morrowind werd vertaald.
    (Ik had alleen Halo, PGR, Need for Speed en Morrowind getest)

Ik denk dus, dat actiespellen in een bepaalde taal geprogrameerd worden.
    Racespellen zijn volgens mij zo geprogrammeerd dat je ze in meerdere talen kunt spelen.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heel makkelijk gezegt ja ... ook makkelijk gedaan vind ik!
    Je loopt op de verkoper af en je zegt dat je de game wel graag wilt kopen, maar dat je alleen niet weet of die duits of engels is...vervolgens vraag je of je hem dan ff mag testen, zoniet dan koop je de game niet :cool:

Want die verkoper wil natuurlijk ook wel graag een gamepie verkopen ;)

14. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    als je m kunt testen is er idd geen probleem! Dan moet je ze wel zover krijgen dat ze de taal op de xbox willen veranderen. Ik adviseer dan een kleine speciaalzaak.

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, agree with that :)
    Je kunt altijd proberen en anders zoals Chandler al zegt ff naar een speciaalzaakje gaan ;)

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    O god, dat gaat worden, in mijn steenkolenDuits duidelijk maken dat ik graag dat spel wil testen om te kijken of hij Engels is:

"Hallo, kan ich das Spiel spielen?"
    "Warum"
    "Ja, das sit so, ich bin Niederlandisch, und ich will das Spiel spielen um te sien of es English ist."
    "Ok, das ist gut"
    "Kann ich die sprache van die Xbox veranderen in English?"
    "Warum"
    "Darum, gekke mof"

:D

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik help je effe

Hallo, darf ich das spiel bitte mal probieren?
    Warum?
    Ja, es ist so, ich bin Niederländisch, und ich will gerne sehen ob man das spiel auch in Englisch spielen kann.
    Ok, ist schon gut.
    Darf ich die sprache in Englisch erändern?
    Warum?
    Darum, blöde mof.

Als je het zo zegt, begrijpen ze precies wat je bedoelt.:cool:

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blah, zoveel verschilt die prijs ook weer niet, heb toen Halo in Duitsland gekocht.....wat bij had gedragen aan mijn afkeer tegen Halo8).

19. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    praat je ook steenkolen engels? je kunt je waarschijnlijk toch wel duidelijk maken?? Anders probeer je t gewoon in het Nederlands, lukt misschien ook wel :D

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Engels ben ik goed in, komt door gamen.
    Frans weiger ik te spreken, sta ik dit jaar ook gemiddeld een 2 voor (maar een 4 op mijn rapport, aangezien een 4 het bodemcijfer is! Hurray!)

Deel Deze Pagina