1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vorige week is The Following al geweest op SBS dacht ik.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben nu klaar met seizoen 3. Gebeuren zeker een paar grote dingen voor het verhaal in de laatste 2 episodes van seizoen 3. Ben benieuwd wat seizoen 4 en 5 nog gaan brengen!
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Valt bij de Modern Family kijkers hier ook vaak de link met the godfather in sommige afleveringen op? Ik vind dat erg geinig verwerkt.

    Verder begonnen aan the Grimm. Wist niet wat ik er van moest denken maar kan het wel beschrijven als een soort bovennatuurlijke CSI. Als je charmed vroeger leuk vond dan denk ik dat the Grimm je ook wel trekt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Following episode 3

    Wel oke maar toch ook voorspelbaar. Dat die vrouw van Rick erbij hoorde wist je al gelijk. Eigenlijk omdat ze dat trucje al in 2 episodes hebben gedaan. Vraag me af of ze het niet gaan misbruiken omdat het iedereen kan zijn. Dat als ze verder zijn en de makers hebben geen inspiratie dat ze ineens belangrijke characters laten switchen naar de cult.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb ook mijn bedenkingen zo bij die ene vrouw in het team (Parker).

    Ik vond het weer een spannende aflevering en het tempo ligt tot nu toe lekker hoog. De enigste momenten om het 'op te vullen' zijn die flashbacks uit het verleden van Ryan met Carroll en hoe die 'cult' tot stand is gekomen, maar dat is wel interessant om te zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De nieuwe serie Arrow, leuk gevonden en best een toffe hoofdrolspeler, alleen hetgeen eromheen is wel weer zo typisch bijdetijds met al die morele codes, beetje jammer. De actie is wel erg vet gedaan, de held in kwestie valt ook eens een keertje neer, al met al aardige serie en zeker een van de betere actieseries van deze tijd.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jep zulke deus ex machina's zijn precies waar ik voor vreesde.
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    was wel weer ok, soms best shockerend vond ik, vraag me dan ook wel af of sommige mensen hier niet rare ideeen bij krijgen. De meesten zijn wel gezond van verstand maar je hebt altijd van die zieke zielen die dit na gaan doen... beter gebeurd dat niet. Verder kijk ik nog wel even verder naar deze serie, maar hij heeft toch wel wat...
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Heel seizoen 1 van House of Cards staat al online. Met namen als David Fincher en Kevin Spacey een grote kans dat het tof is als je van politieke machtspelletjes houdt. Ik heb nog niks gezien, maar ga het zeker even checken...
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Een klein dingetje dat ik wel grappig vind:

    Ik ben nu bezig met Modern Family en ben bij s02e19 gekomen en ...
    Mike is Jay's broer :eek: Ik zag die acteur laatst ook al in Parks and Recreation als Ben's vader. Als je die drie verhalen bij elkaar voegt krijg je best een grappig verhaal8)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu bezig met Archer, zojuist het tweede seizoen afgekeken. Echt geniaal. Precies mijn humor ook. Heerlijk droog, schunnig en de meest bizarre situaties met personages die nooit echt flauw of voorspelbaar worden.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    House of Cards is echt tof.

    Einde bericht.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Donderdag weer. :cool:

     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    The Following Ep 4

    Beetje voorspelbaar bij Maggie dat die ene gozer hem ging redden, desalniettemin een goede scène. Ook interessant om te zien hoe die drie in het huis met elkaar worstelen. En dat ze die vrouw weer levend hebben teruggebracht naar die kelder...

    EDIT:// Pfoe, had de 'quote' tag gebruikt :x. Hopelijk heeft niemand het gezien die het nog moest zien.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was een beetje een tussen episode.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Net George Gently gezien op Nederland 1, ook een erg vette serie :D
     
  17. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Zero Hour begint officieel vanavond, al is E1 al te downloaden vandaag. Vanavond even kijken of deze serie een blijvertje is.

     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Iemand die hier The Americans volgt ?
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dit is weer zo'n pilot die niet echt boeiend is als je de trailer hebt gezien :+. Lijkt me wel een leuke serie.
     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook altijd jammer dat zoveel series de pilot verpesten met een trailer. Ik heb een halfjaar geleden de trailer gezien, dus de pilot zal wel enigszins leuk zijn.
     

Deel Deze Pagina