de gameplay word hoger als 20 uur want je kan verschillende vertonongen krijgen, en das al veel gameplay meer, bij mij teminste, dat zal me ook zeker meerdere saves opleveren met verschillende vertoningen, de 20 uur gameplay is berekend als je je richt op de grove verhaallijn zonder subquests, ed dus das gewoon met de botte bijl een beetje raggen tot je er ben zodat je kan zeggen ik heb het uitgespeeld, dat kan eigenlijk niet met zon game, je vind altijd wel wat nieuws dat je niet kende, je kan bijv. met een zwaard vechten, dat betekend breed en gespierd, magie gebruiken betekend oud en grijs worden, in je onderbroek lopen = de dorpsgek worden, mensen op niks af afslachten = een dark personage, ik heb zelfs gehoord dat de game nog 100% verbeterd gaat worden ik was sprakeloos.... als je de filmpjes ziet denk je meteen das de perfecte game, ik denk zelfs dat RPG haters deze game wel gaan diggen, wel zullen gaan kopen, je kan het vergelijken met de gta games, je kan wel missies/quests doen, maat het HOEFT niet je MAG, je kan als je zin heb gewoon leuk mensen verrot hacken en slashen, net als in gta met je katana of je kettingzaag, meat cleaver enzo, het is alleen dan in een andere omgeving, je kan als je de quests goed doet beroemd worden als held, als je alles fout doet, expres of niet, zal je een loser worden die uitgelachen word door dorpsbewoners dat zal me ook weer een save opleveren, ik zal echt veel uren besteden aan verschillende personages uitproberen, ik denk dat ik ook bijv, een slechte, goeie, zwaardvechtende, spellcastende en misschien een mix van die allemaal zal uitproberen, dus proberen om de ultieme character te maken, of gewoon een beetje aankloten en kijken wat eruitkomt, ik las in de PU en zag op Gamekings dat er een eisje vraagt of je haar hondje terug wilt brengen, als je het beest dood en afgestroopt teruggeeft zal het meisje je een beloning geven, want je hebt hem teruggebracht, je krijgt denk ik minder punten dan als je het beessie levend terugbrengt maar toch, je hebt de quest gedaan, ik ga de game cker wel reserveren en desnoods voor de deur gaan liggen, om maar een exemplaar te krijgen dan komt ie de komende dagen/weken de xbox niet uit, tot nu toe zijn de volle krachten van de xbox nog niet benut, hopelijk gebeurt dat met fable wel. als dat idd gebeurt, heb je een toppertje van de bovenste plank waar je niet overheen kan kijken, in mijn ogen is de game heilig, en word het een game waar de komende jaren niet overheen gelopen gaat worden, ook niet door peter molyneux, het zal veel geld kosten om zon goede game te maken en niet iedereen heeft het ervoor over........
Klik om te vergroten...