1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dishonored

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mrt 2012.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja het zijn natuurlijk wel stealth kills hè :cool:
    Qua powers gebruik ik alleen Blink en dat door muren kijken ding. Oh, en een enkele keer zet ik de tijd stil.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Exact dezelfde powers als ik heb gebruikt tijdens mijn PT :)
     
  3. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Net uitgespeeld, man wat een geweldige game. Heb toch een beetje stealth gespeeld, kreeg zelfs een achievement wegens dat low chaos ding.

    En paar minpuntjes van de game in mijn ogen:
    -Was toch wel wat korter dan ik gedacht en gehoopt had. 9 Missie's is natuurlijk niet echt veel. En ik heb wel alle optional dingen gedaan, en praktisch gezien elk huis afgezocht naar dingen.
    -Niet echt heel veel vrijheid moet ik zeggen. Je bent natuurlijk niet echt vrij in een wereld, wat jammer is.
    -Zier er soms toch wat té slecht uit.

    Hierbij wil ik overigens niet zeggen dat ik het een slechte game vind, in tegendeel, ik vind het een van de beste ooit. Natuurlijk zijn die minpuntjes jammer, vooral aangezien games zoals Skyrim dat nou precies niet hebben (wat overigens van dezelfde makers is). Maar, SKyrim heeft natuurlijk weer een hoop dingen niet, die Dishonored wel heeft. Al met al toch een van de beste games die ik ooit gespeeld heb, zeker de beste stealth game die ik ooit gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond de game ook vrij kort inderdaad. En zeker als je niet voor stealth gaat. Grafisch een middelmatige game. Leuke art style, technisch matig.

    Maar een mijn ogen zeker niet de beste stealth game, verre van zelfs ...
     
  5. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Haa, voordeel bij mij is dat ik Dishonored nu al 2 weken speel en pas in missie 3 ben!

    Nadeel is dan wel weer dat ik max 3 uurtjes per week spelen kan... :'-(

    Verklaart het eerste punt natuurlijk wel weer.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wil net met dishonred beginnen maar zie dat je (aan de achievements) de game eigenlijk 2x moet spelen
    1x puur stealth en 1 x lekker shooten

    doen jullie dat ook allebei of zeggen jullie f*ck de achieves en gewoon lekker spelen?
     
  7. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck de achieves.\o/ Mij boeit het werkelijk echt geen ene reet die achievements O-)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgende week zit deze game bij een 'enormous' Games on Demand sale, als deze minder dan 30 is, neem ik hem mee. Anders kan ik hem net zo goed retail kopen.
     
  9. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet maar op de Xbox 360 zou ik niet zo snel een game online kopen. Op Steam weet ik gewoon dat je oude spellen jaren lang nog kan spelen.

    Ik wil Mass Effect eigenlijk wel kopen, maar helaas is Mass Effect 2 en 3 niet verkrijgbaar via GoD. Ik installeer ook altijd mijn games, dus daarom heb ik liever online downloads.

    Kijk ik heb totaal geen problemen met online downloads (en hoesjes boeien me niet), want gebruik Steam ook regelmatig naar volle tevredenheid. Maar toch vertrouw ik Xbox Live niet echt. Ik heb echt zo'n gevoel dat ze dan een keer de stekker eruit trekken, en dan vervolgens jij je games kwijt bent.
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net begonnen met de game ben erg benieuwd, Ik ga in ieder geval niet voor een puur stelath run.. ik ga t combineren denk ik
    fuck de achieves dan maar

    weet iemand trouwens al wanneer de DLC uitkomt?
    zag dat er wel iets van trials te downloaden is.. maa rdat zijn gewoon een soort ''testen''?? ofzo denk ik??
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Steeds getwijfeld om Dishonored te halen, maar afgelopen vrijdag toch maar gedaan. Had ik veel eerder moeten doen! :eek: Heerlijke stealth game met geinige gameplay dingetjes. Grafisch niet al te best, maar goed :)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik begrijp dat de nieuwe Knife DLC erg goed is?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, hoor ik ook. Beetje spijt dat ik de game al heb weggedaan ....
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Als einde heb ik

    Een Golden age onder leiding van Emily, dikke prima. :+ Zelf wel gestorven van ouderdom, maar dat is normaal lijkt mij.
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep
    Zolang je op low chaos blijft spelen is dit het beste resultaat. Ik gellof dat er ook een einde is dat Emily doodgaat, jij wordt vermoord en Dunwall helemaal naar de tering gaat.
    Ben ik effe blij dat ik veel stealth heb gebruikt :)

    Ik heb die DLC trouwens nog niet gekocht, hoewel dat Daud gebeuren me wel cool lijkt. Ik denk dat 1200 (of 800, weet niet zeker) tog wel wat veel is voor drie missies waarvan 1 zich afspeelt in bekend gebied.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
  16. Seh

    Seh Guest

    Aan de andere kant boeit zo'n einde mij vrij weinig als ik er niet nog een leveltje in mag spelen. :+

    Dope game, zeker een pareltje.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben nu al een tijdje Dishonored aan het spelen, alleen is het nou zo dat je echt afgestraft wordt als je kills maakt? Oftewel het moeilijker voor jezelf maakt. Want ik wil gewoon sneaky kills kunnen maken en dacht gisteren even gelezen te hebben dat je dan allemaal ratten en weepers krijgt. Dus zo min mogelijk killen in dit spel? Balen is dat ik wil gewoon kills maken, jammer dat je daarvoor afgestraft word.
     
  18. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het klopt inderdaad dat de game veranderd naar mate jij speelt. Je kan alle kills gaan vermijden en sneaky spelen en dat levert een ander einde en minder tegenstand op. Als jij brute moves wil uit gaan halen en als een beest tekeer gaat dan kan dat maar dan zal je een ander einde krijgen en meer tegenstand. Ik heb de game zelf op low chaos gespeeld en daardoor mis je toch wel een hoop gameplay omdat je moet blijven sneaken. Qua uitvoering heeft het echter wel iets tofs dus je kan een afweging maken inderdaad. Als jij geniet van een heftigere playthrough dan zou ik daar gewoon voor gaan. Je kan de game altijd nog een keer op low chaos uitspelen (wat met name op het begin lastig is, later krijg je meer middelen om ongezien te blijven).
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah cool ga hem zeker een tweede keer spelen als het zover is. Ik sluip nu ook wel regelmatig maar vind die sneaky kills maken juist zo leuk en om iedereen maar te gaan vermijden vind ik momenteel nog niet zo leuk hehe. Maar merkte idd nu al (ben net begonnen) dat het aardig druk begint te worden qua vijanden. Gave game, grafisch ziet het er soms ook echt mooi uit, maar soms vooral overdag in de game ziet het er iets minder uit maar ach de gameplay daar gaat het om en die is erg tof op dit moment.
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Voor de high chaos speelstijl is overigens ook de downloadable content aan te raden. Die heb ik zelf ook zo veel mogelijk sneaky gespeeld maar je merkt dan wel dat het allemaal meer gericht is op het killen van vijanden. Wel een erg coole uitbreiding in elk geval.
     

Deel Deze Pagina