1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Donk heeft slechte workrates (Med - Low), net als die RCM uit Griekenland (High - Low).
     
  3. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks!!
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  5. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
  6. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
  7. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Achja we gaan het zien. Anders verkoop ik alles weer en waarschijnlijk met aardig wat winst, met de meeste speler onder de normale prijs gekocht.

    Of ik ga hem wisselen met mn offline team :)
     
  8. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij is er een nieuw van Rhijn kaartje, 74 shiney. Iemand een idee of er meer eredivisie spelers zijn aangepast?
     
  9. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    het nadeel van een zilver team vind ik dat je in divisies gewoon tegen gouden teams moet.. en alleen zilver toernooitje spelen is ook niks..
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie alleen je Eredivisie team, maar dan wel twee keer.
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  13. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Fischer en verder een paar garnalen die niet boeiend zijn, EA doet maar wat joh, geen Boetius, Maher, Vilhena, BMI :emo:
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ze kijken altijd alleen naar Ajax.
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien dit jaar, maar over het algemeen doen ze sowieso weinig met de eredivisie (maar 4 ups dit jaar). Ajax heeft het voordeel gehad dat ze CL speelden en daardoor wat meer op de radar van EA zitten.

    Als ik naar de database van Feyenoord kijk zijn er ook maar 2 spelers die flink verbeterd zijn. Alleen boetius en vilhena.

    Als ik sommigen op dit forum mag geloven had zowat elke speler van feyenoord een up verdiend. Niet serieus te nemen gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als Groningen supporter denk ik zelfs dat bijna elke speler van Feyenoord een up verdiend. Die spelers presteren al 1.5 seizoen lang ver boven verwachting, inmiddels zijn ze 'gewoon' weer een titel kandidaat waar niemand rekening mee hield.

    Daarnaast zijn ze hofleverancier van Oranje, en zelfs daar is boven verwachting gepresteerd.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee ach iedereen vind de spelers van zijn ploeg altijd geweldig. Maar spelers die wel verbeterd hadden mogen worden (zelf niet gekeken wie gekregen heeft) zijn blind, pelle, die spits van zwolle, van rhijn, boetius, vilhena, maher, altidore, fisher, lens, chevalier (of hoe die ook heet van rkc)
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zouden er meer moeten doen.
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Kan mij redelijk vinden in dit lijstje, maar moet zeggen dat er dit jaar totaal geen logica achter de ups zat. Het waren er heel weinig per competitie en soms de raarste spelers.

    Fischer zal wel onder de aandacht zijn gebracht door zijn goals tegen Feyenoord en zijn Europese optredens. Moet zeggen ook dat er aardig wat mensen over Fischer praten op het EA forum.

    Feyenoord heeft gewoon het nadeel dat ze geen topwedstrijden winnen (daar kijkt EA juist naar) en niet Europees spelen. Een andere verklaring weet ik ook niet voor EA's UP keuzes.
     

Deel Deze Pagina