1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 2ehands xbox360

Discussie in 'Games' gestart door xboxliveprobleempjes.nl, 18 feb 2013.

  1. xboxliveprobleempjes.nl

    xboxliveprobleempjes.nl Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal ik heb ongeveer een jaar geleden via marktplaats een 2ehands xbox360 gekocht...degene die mij de xbox verkocht had zelf al een jaar gold membership gekocht...ik dus een jaar spelen op zijn gekochte membership gespeeld maar nu moet ik xboxlive verlengen en alles staat op zijn gamertag en profiel en emailadress waar ik uiteraard geen password van heb..is het ook mogelijk om een nieuwe xboxlive goldmembership tekrijgen op mijn eigen emailadress zonder dat ik game progress kwijtraak??
    ik speel voornamelijk Fifa13 ultimate team...en ben bang nu al mijn spelers +coins kwijt te raken.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet het ook niet op Xbox Live kopen. :)
    Ga hier naar toe. Lekker goedkoop. Betaal voor Live en je krijgt een code en voer die in het Redeem Code menu.

    http://www.gamecard-shop.nl/
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat vraagt ie toch helemaal niet?


    Zonder wachtwoord denk ik echter dat je pech hebt.
    Je zou dit normaal eventueel via de klantenservice kunnen regelene, maar zonder password denk ik niet dat ze je zullen helpen (ik hoop het niet in ieder geval, is wel erg makkelijk anders om iemand eraan te naaien:9).
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij kan toch gewoon zijn membership verlengen zonder ook maar in de buurt te komen van een paswoord?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je niet via degene van wie je de console hebt gekocht het emailadres veranderen?
     
  6. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon nieuwe gt maken
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hij zegt toch dat ie zijn progress niet kwijt wilt... Dus nieuwe GT maken is altijd de laatste optie die je kan doen.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je had zodra je de Xbox kreeg gewoon een nieuwe GT aan moeten maken. Ik snap dat je je progress niet wilt verliezen maar mocht er ook maar iets zijn waar je passwords oid voor nodig hebt ben je al de pineut.... Of als hij zijn PW van zijn e-mail veranderd ben je ook alles kwijt.

    Mijn advies is dus echt. delete profile, maak een nieuwe op je eigen account :) Want Microsoft gaat nooit zijn email van dat account afhalen en de joue erop zetten.
     
  9. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult contact moeten leggen met de gene van wie jij de Xbox360 overnam. Hij moet dan zijn wachtwoord geven zodat jij bij Account Options je profiel kan linken aan een ander e-mail adres.

    Overigens kan je gewoon Xbox LIVE kopen en deze redeemen met een Prepaid-Code. Als je zeker weet dat de gene van wie jij de Xbox360 overnam niet meer speelt, hoef je niet bang te zijn dat hij je het account ontneemt.
     

Deel Deze Pagina