1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Lenovo heeft toch ook goede game laptops? Zit momenteel bij Dell te kijken maar vraag mij af of er nog meer keuze is voor zo'n 700/800 euro
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lenovo is idd ook prima naar horen zeggen hier.
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik daar ook eens naar kijken..
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Lenovo trackpad krijgt een hoop commentaar bij de trackpads, hoewel het zeer geliefd is bij de bestbuyguide van tweakers laatste tijd(maar lijkt op niet veel hard bewijs te zijn gebaseerd).
    Ik denk dat ik toch voor de asus N56VZ-S4215H bij de informatique. Is toch een fantastische laptop?? http://www.informatique.nl/530537/asus-n56vz-s4215h.html

    Of ik moet voor de asus K55VD gaan http://www.informatique.nl/560765/asus-k55vd-sx071h.html
    De verkoper daar vertelde me dat ik evt ook de harddisk kan vervangen voor een 128gigflashdrive zodat ie nog sneller is. Is dit soort van praktisch om te doen of is een normale harddisk ook prima om mee te leven..? Kan ik alles van adobe premiere ook prima draaien op de K55vd?
     
  5. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even geneusd en ik ga waarschijnlijk voor een Dell Inspiron 15R SE of 17R SE.
    Ligt er aan of ik er een SSD in wil bouwen of niet...
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een nieuwe laptop, budget rond de 400/700 Euro (afhankelijk van de verschillen). Ik wil er gewoon beetje school werk mee doen (niks grafisch), pokerstars, film kijken etc.

    Ik zoek vooral een goede prijs, kwaliteit verhouding, maar zie door de bomen het bos niet meer...

    Ergens een goede aanbieding?
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zoek een laptop van max 1000 euro ga em vooral gebruiken voor branden en doenloaden en kijken van films en veel internetten... Advies aub? (Dus goed geleluid en beeld is belangrijk en bluraybrander zou fijn zijn en zeker 17 inch)
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    En is t aan te raden bij bcc-dixons etc een laptop te kopen of zijn die vaak te duur?
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand of de toshiba c870-190 voor 700 euro een goeie is voor die prijs? Wil er vooral mee downloaden branden films kijken en muziek luisteren
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Uiteindelijk de Asus N56VZ 4215 gekocht.(en zoals in de specificaties key verlichting, wat opzich een loze toevoeging is tenzij je niet weet waar de knoppen zitten en je altijd in het donker pc/t)

    HEERLIJK apparaat. Had zo onwijs veel reviews gelezen van mensen. Dat ie fantatisch was, behalve het trackpad. Nou ik kan je vertellen, het trackpad is prima, lekker met 2 vingers scrollen werkt vloeiend. Er wordt ook een prima muis bij geleverd, en een prima laptop tas.
    Ook zit er een Asus subwoofer bij die niet in de reguliere geluidsingang gaat, maar via een geel stekkertje in de zijkant. Het is echt een heel flex geluid wat er dan uit de laptop komt.

    Enfin, ik ga er niet op gamen maar het matte 1080 scherm is heel strak om lekker een fullhd bestandje te bekijken.

    OJA, windows 8! Ik zag daar echt tegen op.

    Nu: Superflex en juist heel leuk. Je kan best wel geinige muziek maak apps downloaden.
    Verlang je toch nog terug naar windows 7 dan kan je op deze download een hybride versie downloaden. Dan heb je en windows 7 en windows 8 en kan je ze simultaan gebruiken. ----- http://www.stardock.com/products/start8/# Dit is niet zo zeer reclame van mij maar meer een tip ;) Laat je niet weerhouden door W8
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik zag deze in de Aldi regioflyer vandaag:
    [​IMG]

    Mijn vraag is..is it any good? Ben niet bekend met het merk Medion dus weet ook niet wat de performances ervan zijn. Is het verder een geschikte laptop voor multimediagebruik, internet en studie/werk? Op een chill, snel niveau? En prijs/kwaliteitverhouding?
    EDIT: nevermind, ding suckt best erg. Maargoed, wat wil je ook voor zo'n prijs.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben op zoek naar een laptop maar kom er niet uit.
    Hij moet iig:

    - Licht en klein zijn (ong. 1500gram en 14/15 inch)
    - i5 of i7 processor hebben
    - minimaal 6GB RAM hebben
    - een dedicated videokaart hebben van tussen de 1 en 2 GB

    Budget ligt tussen de €750 en €1000.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm denk niet dat je dat gewicht gaat halen met die eisen. Je gaat sowieso op de 2.5, 3 kilo zitten met zo'n soort processor en videokaart.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb thuis al een normale computer (Mac Mini) welke ik gebruik als werkcomputer. Daarnaast gebruik ik mijn ipad voor aantekeningen maken tijdens colleges. Ik merk echter soms wel is dat mijn ipad geen laptop is en hierdoor zit ik er aan te denken om een laptop aan te schaffen. Zijn er mensen die over dezelfde keus hebben getwijfeld? Ik denk namelijk dat een extra laptop misschien wel overkill is.
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Bluetooth toetsenbordje bij aanschaffen? Voor een paar tientjes klaar.. Zoals je zegt, als je thuis al een desktop hebt is een laptop wel een beetje overkill ja. Als je alleen aantekeningen op de iPad wil maken (plus de "normale" dingen waarvoor je de iPad gebruikt) lijkt mij een bluetooth toetsenbordje een logische keuze..
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Denk dat je dan met deze goed zit:
    http://www.sony.nl/product/vaio-s-serie

    Kan je trouwens zelf samenstellen, en voor 999 euro heb je een laptop die Crysis 3 op normaal aan kan! Hij is verder erg ligt en dun!
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Eens.
    Zou gewoon even kijken naar een fatsoenlijk toetsenbord van Logitech ofzo.
    Voor een beetje laptop ben je al gauw 500 euro verder, en je moet niet vergeten dat je dat ding ook de hele dag moet meeslepen.
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Logitech toetsenboordje is ook al gauw 100 euro hoor :eek: Toch blijf ik me afvragen of het typen van bijvoorbeeld nieuws artikelen voor een gamewebsite lekker is op een iPad. Aangezien je ook plaatjes moet uploaden etc.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die vaio's zien er inderdaad goed uit. Jammer dat het 13" model niet met een 1920x1080 scherm leverbaar is, dan zou ik er zelf ook wel 1 overwegen.
     

Deel Deze Pagina