1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ono... wat een meester trol is het ook.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou nog een nieuwe Destruction Derby en MS is mij als klant kwijt! Ik weet net zoals meerdere hier dat de presentatie van MS gaat over Kinect, Social, Entertainment is en als laatst een klein beetje Gaming. Als MS niet voor fatsoenlijke games gaat zorgen (ook bij die presentatie die voor hun dit keer nog veel belangrijker is omdat het gaat om een nieuwe console!) dan kan het voor hun wel eens heel zwaar worden. Sony heeft het in mijn ogen goed gedaan de gaming ligt vooraan zoals het hoort daar kopen de meeste een console voor. Niet voor Kinect (gadget), Apps (heb je ook op je telefoon!), Social (heb je een pc/telefoon voor!) en Entertainment (heb je torrents voor! :+).
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk de enige console die zich druk moet maken is de Wii.
    Post show van GT is wel interessant btw. :)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De WiiU wordt echt compleet ondergesneeuwd. Ik denk dat third party support echt compleet gaat wegvallen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    welke third party support? :+ Er was al niks.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het was al aan het wegvallen idd, maar zo wordt het er niet beter op.

    GTAV ook gemist btw. Ik had die echt graag op next-gen gezien.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    GTA komt wel met de Durango reveal. :9

    edit: Nog wat pics van het os
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    man, streamen, screenshots, filmpjes. Ik kan mijn geluk niet op met dit apparaat. :+
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen ben je straks een van de vele die dat doen ipv een van de weinige. :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat maakt toch niks uit? (al ben ik nu al een van de weinige, zo uniek is het allemaal niet)
    Kijk bv ook naar Guild Wars 2 of Dragons Dogma. Iedereen heeft de beschikking over de optie om screenshots te maken. Het is niet alleen mijn versie van de game wat dat kan. Toch maak ik honderden en honderden screens.
    En tientallen filmpjes bij Just Cause 2.

    Het is gewoon leuk. :+

    Kan ook niet wachten om live gameplay van friends te zien. Perfecte manier te checken of een game leuk is, en om hem/haar daarna op XBW uit te lachen voor zijn gebrek aan skillzzz. :cool:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Je bedoelt dat we jouw uitlachen? :+

    Tijd om PS3World op te richten? :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook dat, maar ik ben nooit bang geweest om mezelf voor paal te zetten met filmpjes ed. Dat weet jij ook maar al te goed. :+

    En DAMNNNN, Deep Down had ik eigenlijk afgeschreven als CG, maar
    holy fucking fuck
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Klopt klopt :+

    Pff, ik ben echt benieuwd wat Microsoft te bieden heeft en niet 90% gericht op Kinect/prullaria rotzooi, alleen dat verwacht ik haast wel :mad:, als dat zo is, ben ik om :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is vanzelfsprekend, je ziet het zelfs terug in een van de screenshots hierboven, maar ik had eigenlijk wel een melding over trophies verwacht.
    Ok, vooraf niet had ik dat niet verwacht, maar nu ik erover nadenk... 'Al je trophies worden behouden' 'Ga verder waar je gebleven was'
    Even mensen geruststellen ofzo. :p

    Oeh, die sleepmode dinges is ook wel handig. Ik heb mijn Vita de laatste paar maanden geen seconde meer uit gehad. Zo heerlijk om in een seconde verder te gaan waar je was.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb juist meer vertrouwen in Ms nu. Ik vond dit echt een show... Veel niet in game.. en niet eens een console.... Dit doet mij sterk denken aan de aankondiging van de ps3

    Kortom ik wacht af
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Microsoft heeft niks gedaan de laatste jaren om ons/mijn vertrouwen te winnen. Ze beginnen weer op 0. Of ja, op 5 want ze hebben Halo en achievements.
    maar goed, daar hebben we gisteren een uitgebreide discussie over gehad, dus ik begin er maar niet weer over. :p

    Veel was misschien niet in game, maar wel in engine (beter dan target renders iig)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Bovendien, games komen aan bod in E3, dit ging over de PS4 zelf dus ik vind het wel logisch.
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of ze bij de launch nog iets lanceren wat compleet nieuw is en de potentie heeft van gameseries als Killzone en Uncharted!
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Interface ziet er windows achtig uit.
    Verder niet onder de indruk van de conference. Khad verdomme op zn minst wel de hele console willen zien. Killzone boeit me niet, Infamous ook niet, Knack ook niet, het zirt er verder wel nice uit allemaal maar dat mag je ook wel verwachten van next generation hardware. Streamen e.d. is wel weer tof en hopelijk implemeteert MS dat ook gewoon. Grote kans van wel, gezien de tijd van fysiek tastbare schijfjes e.d. toch een beetje aan het afnemen is. En wtf kan je nou met die controller? Vind het maar een lelijk ding, maar zirt er naar uit dat ie wel wat beter in de hand gaat liggen, hoewel ik die thumbsticks plaatsing nog steeds kut vind.
    Beter gaat MS de komende 2 mnden knallen met de nieuwe console qua onthulling want geef nou toe, dit was best kak. Zelfde als bij de Wii U (amper console reveal, alleen de controller...Wii U mag uberhaubt zijn tassen gaan inpakken als de nieuwe PS en de Xbox uitkomen). MS: Ik wil verdomme gewoon een ziek gameplatform van jullie zien met verbeterde controller en tyf Kinect gewoon weg. Ja? Keiharde games met schitterende graphics wil ik zien. Destiny, Halo 5, I dont give a shit. En ook streamen e.d. en gewoon een zieke online experience incl. alle vormen van media entertainment.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ow ja, en berer gooit MS dat hele Avatar gebeuren ook weg.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Muhahaha, Sony die ook met het Metro design bezig is :p. Tsja het wel een hele toffe trend aan het worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina