Godver! Daar gaat mijn mol... Vind het een erg toffe editie dit jaar. Wel raar trouwens, met die katrollen-opdracht.. Had dan echt niemand in de gaten dat als je aan 2 touwen trekt, je de andere 2 moet laten vieren? Anders kun je trekken tot je een ons weegt..
Dat was echt een domme actie inderdaad Leuk seizoen inderdaad, blijf het wel jammer vinden dat molacties niet zo opvallen.
Kees is altijd enthousiast, dat scheelt Zarayda is die neger, zou je wel moeten herkennen Ik verdenk Kees nu eerlijk gezegd, nergens op gebaseerd
Kees is wel lachwekkend, maar ik bedoelde meer als mol, totaal geen mysterie om hem lijkt het wel. Ik verdenk nu zelf Carolien als meeste. Ik zat de afgelopen paar afleveringen op Paulien, maar die hint van dat Zoeloe was denk te obvious. Natuurlijk spreekt de mol 'vloeiend' Zoeloe, dat heeft 'ie natuurlijk allang geleerd in NL.
Leuke hint trouwens: Een van de zinnen die mol zei tijdens de drive-in bioscoop opdracht: Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien, of herkend bedoel ik? Echt niet? Hier was dus een olifant zichtbaar, en guess wie tijdens de dierenproef op de savanne olifant was -> Carolien Al blijft mijn hoofdverdachte nog steeds Paulien, al is dat meer uit principe omdat dit vanaf aflevering 2 al zo is
Net zoals de opmerking van Art: De mol trekt aan het langste eind, Carolien dus. Ik vind haar sowieso echt een tof (en leuk wijf) en zit al vrijwel vanaf het begin op haar als mol.
Is dat zo? Hebben wij een goed genoeg beeld van de ruimte gekregen om te concluderen dat Carolines touw het langste was? Overigens was deze woordspeling zo mooi dat hij ook zonder een hint te zijn zeer passend zou zijn. Ik vind het een mooie verklaring, maar dit kan ook een gevalletje 'zien wat je wil zien' zijn. Ik ben er nog niet over uit.
Ja er werd juist veel nadruk op gelegd dat het touw van carolien helemaal via trappen naar boven ging.
Die hint was echt te obvious. Hij kwam in beeld, Carolien herhaalde hem volgens mij nog en vertelde hem ook nog door aan Zarayda. Aangezien zij dan de mol niet is, zou het automatisch Paulien zijn, dus niet logisch. (Hetzelfde lijkt me inderdaad met dat touw). Maar goed, het blijft Wie is de mol.
Ik ben nu even de laatste aflevering van seizoen 8 aan het kijken maar dat was ook wel een briljant seizoen en Mol
Dit las ik op de FB pagina van WidM: Paulien stond als slechtziende mol bij de grootletter boeken. Vond het wel leuk gevonden