Death throw is echt een stront game. Of minority report was ook echt super slecht. Slam tennis om van te huilen!! Bruce Lee draait zich om in zijn graf zo slecht was die game!! Maar er zijn er echt nog veel meer hoor!!!
State of emergency: erg lelijk, en gigantisch eentonig.....gelukkig dat ik het spel alleen maar geleend had!!
Enter the matrix, slechte camera, totaal niet vloeiend in elkaar overlopende moves, graphics waren ook al niet om over naar huis te scgrijven, veel gameplaybugs en het ergste het gevoel dat je controle over je character hebt is er niet...
JSRF vind ik een kut game. Ziet er vaag uit en het is behoorlijk eentonig. Ook Blinx is een kut spel. Maar ja dat is mijn eigen mening. Heb ze gelukkig alleen bij een vriend gespeelt. (Behoorlijk veel dus niet zeiken dat ik het niet gespeelt heb.) Maar het waren gewoon bagger games.
Waaaaat! JSRF een baggergame! *begint heel rustig tot tien te tellen, en denkt "rustig, het is een democratie, hij mag zijn mening uiten, dat recht heeft ie nu eenmaal"
Bloodwake zuigt wel diep ja! Het is te moelijk voor mij Ik zit pas in missie 8 Ook al is de multiplayer vet lachen met zijn 4en. Brute force valt idd wel tegen, gewoon het concept, 3rd person, ik ken geen 1 goede 3rd person shooter!
DAVID BECKHAM SOCCER is echt het ALLERstomste spel dat ik ooit gespeeld heb. Het is LELIJK, speelt K*T, ZONDER LICENTIE, enz. enz... Tjongejonge, wat ZUIGT dat spel zeg!
Metal gear solid substance was mijn grootste miskoop. Ik had hem gekocht als the next best thing na spilnter cell, viel dat ff tegen. Je kan niet mikken en ontzettend lelijke (PS2) graphics.
David Beckham Soccer: maak ik geen woorden aan vuil Fuzion Frenzy: maak ik geen woorden aan vuil Brute Force: is gewoon te overgehypt Halo: teveel saaie binnenlevels Doshin the Giant (gc) : gewoon super triest, kijk alleen maar naar het doosje en je weet genoeg. State of Emergency (ps2 en xbox): de makers van GTA moeten zich hiervoor schamen. Chaos en onspeelbaarheid staan centraal in deze game.
JSRF stom getekend het spel slaat nergens op en ik was er erg snel op uit gekeken, ik moest 3 gasten onderspuiten met graffity waar ik 300 keer op moest spuiten voordat ik ze verslagen had, en je moest ook nog achter ze aan . hoe bedoel je KUT