1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. Daggerfall

    Daggerfall Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, als je een level up bent kun je bij de skill Smithing kijken.
    Daar heb je ook perks, en die perks geven je de optie om bepaalde armor te maken. De linkse is Light, de rechtse is Heavy.
    Voor de perk om Dragon armor te maken moet je level 100 smithing zijn.
    Als je het alsnog wilt maken, moet je gewoon eerst de perk Steel doen, dan Dwarven, Orcish, Ebony, Daedric, en dan ben je bij Dragon.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    En dan vind ik het mooi van de PC dat ze dat uitgebreid hebben met mods door LOTR armor of van Blade en Narnia van mijn part. Heerlijk om even rond te snuffelen naar een mooie mod.

    Ik hoop dat ze ook nog eens zoiets uitbrengen op de consoles, mooie setjes armor die je dan moet maken of beter vinden voor een quest doel in een dwergen grot. _O_
     
  3. Daggerfall

    Daggerfall Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij was eerst de Daedric Armor beter dan de Dragonplate, maar in een bepaalde patch hebben ze als het goed is de Dragonplate beter gemaakt.
    Dat is best wel raar, voor Dragonplate moest je 100 Smithing hebben en voor Daedric die beter is iets minder. (Hoeveel ben ik vergeten)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Is er nu inmiddels als iets bekend over nieuwe DLC? Mass Effect 3 krijgt nog dikke shit en straks komt Gearbox nog met iets leuks voor Borderlands 2, Dead Island II en Bioshock Infinite staan ook al voor de deur. Ik ben benieuwd, meende dat er al iets was aangekondigd, maar het hoe, wat en wanneer dus niet.
     
  5. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niets.=(

    Pffff nu je het over DLC hebt. Damn man moet nog steeds Dawnguard en Dragonborn spelen:emo:

    Er gaat gewoon teveel tijd in zitten als je meer van zulke spellen speelt:'-(
     
  6. Daggerfall

    Daggerfall Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de nieuwe DLC Dragonborn? Ja, die is al uit. Maar ik weet niet zeker of je die bedoeld. En als je die bedoeld, het is een DLC die je naar het eiland Solstheim brengt dat bij Morrowind hoort. De antagonist is Miraak, een Dragon Priest.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Die bedoel ik niet, want die heb ik al uitgespeeld. Het ging me meer om nieuwe DLC, want Dragonborn is al een tijdje uit.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog niets helaas. Zit er zelf ook vol verwachting op te wachten, zit al een tijdje op 1500/1500.

    Ik hoop echt dat ze een laatste epische DLC maken a la Shivering Isles. Man wat was dat een geniale uitbreiding.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Na 2x had ik die helaas ook wel gezien. Wereld vond ik niet zo mooi, het verhaal en de mad god daarentegen wel, maar niet voldoende om nog een keer te spelen. Iedere keer als ik Oblivion weer eens opnieuw speel, dan sla ik SI standaard over. Ik heb eigenlijks maar 3 uitbreidingen altijd geinstalleerd en dat zijn: Vile Lair, Dunbarrow Cove en Mehrunes Razor. Puur voor de handel en enkele skills. :9
     
  10. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch ook maar weer eens begonnen. Wil toch een keer die DLC's gaan spelen.

    Toch geeft het altijd wel weer een magisch gevoel als je voor het eerst buiten komt met die mooie muziek.:eek::eek::eek:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Yep, als je die grot eindelijk uit komt inderdaad. Daarna begint het eeuwige verkennen. :9
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Legendary Skills – Skills of 100 can be made Legendary. This will reset the skill to 15, return its Perks and allow the skill to affect leveling again. This effectively removes the overall level cap.

    Wut

    Dus we krijgen een hogere difficulty. Oke cool. En ik kan weer snel verder levelen. Sweet.

    Maar gaat het niet een enorme pain in the ass worden wanneer al mijn main stats weer op 15 staan? WTF is daar legendary aan. 8)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nice update, maar die download ik even en dan laat ik hem liggen. Nog te druk met andere games.

    Heb laatst mijn cache geleegd, dus moet sowieso alle Skyrim updates weer downloaden.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice patch. Kan dat skills resetten op 100 alleen op de legendary difficulty ? Dat zou jammer zijn. Anders kon ik op normal weer wat levellen naar de 70-75 voor die dragon ...
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geloof ik niet. Ik zeg wel dat ik de game easy op master own, maar als mijn stats naar lvl 15 worden geschopt dan kan ik het echt niet aan volgens mij. Tenzij ik mijn stats tijdelijk richting die 100 kan boosten met spells en shit.

    Maar heb er zin in. Eindelijk weer een challenge. \o/
     
  17. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de vorige delen nog nooit gespeeld
    Maar toch wel intresse in skyrim kan ik deze gewoon spelen of kan ik beter eerst beginnen met de vorige delen?
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Je kan gewoon beginnen met deze.
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Af en toe check ik de Skyrim Nexus nog wel eens om te kijken voor wat leuke mods als ik het spel binnenkort weer ga installeren, en af en toe kom je daar echt toffe dingen tegen. Check dit!

    http://skyrim.nexusmods.com/mods/33017/
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Sky Cry 3. :cool: _O_
     

Deel Deze Pagina