[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    PGR (Metropolis Street Racer) zou idd wel een toffe launch titel zijn.
     
  2. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou er geen optical uitgang in de nieuwe generatie zitten dan?zijn er al nieuwere manieren om geluid over te brengen? ik ben een noob dus ik weet t echt niet.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    YES! GO MS! KINECT!!!!
    HAIL TO KINECT
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kan ook gewoon een screen uit de photomode zijn. Deze shots zijn op de 360 zelfs al zo mooi. Is een niets zeggende screen.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Klopt, not impressive at all.
    De eerste PGR3 shots zagen er idd ook gewoon zo uit.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, dat heb je vaak, ook met cinematics en teasers van (nieuwe) games. Van wat ik voor de PS4 heb gezien (nog niet veel), was ook enkel cinematics en weinig zeggend of overtuigend. Ben echter wel benieuwd naar wanneer MS de nieuwe Xbox gaat presenteren en wat die zal gaan brengen. Een nieuwe PGR lijkt me best tof, maar zijn zo veel toffe games / franchises. Voorlopig nog wel de nodige titels die ik nog op de 360 wil spelen.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja en Burnout Paradise ging er ook zo uit zien, not :p Die plaatjes zijn altijd mooi.

    [​IMG]
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak klopt het niet en zijn het bullshots. Maar volgens mij moet dit toch zeker wel haalbaar zijn.

    Trouwens interessant iets dat ik las: schijnbaar maakte de Killzone Shadow Fall demo (1080p/30fps) bij de Playstation 4 conferentie 'slechts' gebruik van 1.5gb ram. De uiteindelijke versie zal nog mooier zijn waarschijnlijk (betere textures/view distance en zo). Het lijkt mij dat de nieuwe Xbox ook zeker wel in staat moet zijn om graphics zoals de KZSF demo te kunnen produceren. :)
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik hopen ja. Ik vond KZ SF er namelijk niet spectaculair uitzien.. AI waar je zo voorbij rent, same old same old shooteractie, en aardige graphics. Als je had gezegd dat het op een PS3 was gedraaid had ik het ook geloofd.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Als de xbox, net zo mooie graphics bied als afgelopen ps4 presentatie, dan maken mij die extra rams niet meer uit, en kijk ik juist naar wat ze meer te bieden hebben dan graphics,

    ik denk dat graphics deze nieuwe generatie niet meer bovenaan staan maar juist content en secundaire opties. Gameplay moet ook een nieuwe boost gaan krijgen en daarom denk ik juist dat de mandatory kinect 2 geweldig zal zijn. Als het alleen maar om graphics zou gaan krijgen we alleen maar sequels met weinig gameplay innovatie.

    Neem maar crysis als voorbeeld, super mooie game en elke deel erna weer een stuk mooier alleen gameplay-wise is het meh, Dan speelt het ook niet fijn. En je moet eerlijk toegeven dat gamers steeds vaker verveelt raken omdat alles of teveel op elkaar lijkt of te weinig prikkelt.
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    De Playstation 3 is echt niet in staat zulke graphics te toveren. Er zit toch echt wel een gigantisch verschil in als je goed kijkt. Misschien is het effect minder goed te zien dan de vorige generatie sprong (Xbox>360), maar op een gegeven moment krijg je ook het diminishing returns effect, dan kan je de polygonen nog met 10x verhogen maar het effect is minimaal. Ik denk dat we aan het einde van de volgende generatie (Playstation 4 / nieuwe Xbox) ook wel aan een soort 'peak' zitten waarbij het grafisch niet veel mooier meer kan. Natuurlijk KAN het altijd mooier maar op een gegeven moment is het niet meer realistisch. Om nog verschil te zien zullen te budgetten waarschijnlijk ontzettend hoog oplopen.

    Verder is het aan de developers en niet aan de technologie meestal. Betere hardware betekent niet automatisch dat de AI opeens slimmer is of dat de gameplay veel innovatiever wordt (al moet de hardware wel in staat zijn om het 'makkelijker' te maken om AI goed te laten reageren geloof ik).

    Mijn gok is dat meeste games komende generatie 1080/30 fps zullen worden.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaaaaaaschhh!!!!!



    [yt]j4GJDn2DYpk[/yt]
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wat is dat?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het laat dus zien dat het niets met de nieuwe Xbox te maken heeft, check de vorige pagina.

    Over dat het trademark voor PGR hernieuwd is....is dit ook niet met Killer Instinct gebeurd vorig jaar?
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat ik mijn 360 games op de nieuwe kan spelen want om met 2 consoles te zitten zie ik ook niet echt zitten! Ik heb de slim net 2 jaar dacht ik ..... want dan hoef ik niet zo zeer een nieuwe xdoos!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat hoop ik ook heel. erg. De 360 kon in het begin een paar Xbox games draaien, maar helaas ook vele games niet. Bij mij zou de nieuwe Xbox serieus al een streepje voor hebben op de PS4 als ie wel BC wordt. Want dan kan ik mijn GOTY gewoon heel lang blijven spelen, op de nieuwe doos ;)

    Hoop het echt, want het is gewoon kut om verschillende redenen.

    - Ruimtegebrek
    - Als ik een 360 game wil doen en ook wil kunnen praten met vrienden op de nieuwe Xbox, moet ik beide consoles aan hebben, gewoon fucked up. Tenzij je met Xbox 720 mensen kan communiceren via Live terwijl jij op 360 zit :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk dat je GOTY ook gewoon op de PS4 en de volgende Xbox komt :+
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbaar is de kans op backwards compatibility op de Xbox vrij klein vanwege technische redenen (andere architectuur).

    Cross-chat tussen Xbox 360 en de nieuwe Xbox lijkt me wel een gegeven. Het zou in ieder geval erg dom zijn van Microsoft om het niet te doen. Misschien zelfs cross-play met Call of Duty en zo. :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat denk ik zelf echter niet. Ja misschien ergens volgend jaar, maar niet bij de lancering van de nieuwe consoles. Is dat wel het geval, dat er een next-gen port meteen beschikbaar is, vraag ik me af of dat dan ook de echte reden van het uitstel was.

    De game komt in september voor de 360 en PS3 en dan een paar maandjes later zou ie voor next-gen komen? Ik betwijfel dat echt..

    Hmmm, ik was in gesprek met iemand op Gamersyde en die zei juist dat het hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk zou zijn vanwege de architectuur. Then again, hij kan niet weten hoe dat zit met de nieuwe Xdoos straks.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Waarom doet MS niet gewoon streaming shit.
    Die shit is de toekomst
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina