1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Moest nog 1 cm naar voren op de parkeerplaats. 8)
    Thx voor de tip :thumbs:
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Valt wel mee, geen top notch game PC evenals de videokaart die er in zit. Maar hij kan wel op een kwaliteit niveau hoger staan maar dan krijg ik toch af en toe last van haperingen onder het rijden. Daar heb ik persoonlijk een hekel aan, niveau'tje omlaag en nergens geen hapering te bekennen. Dan maar (veel) minder kwaliteit en een super soepele game. ;)
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ook aangeschaft via steam (alleen licentiecode) gister wat leuke ritjes gedaan, alleen in het donker zie ik soms echt niets in mijn spiegels. en gister een verkeersbord omver gereden, bocht iets te krap. geen enkele boeten, maar owee als je net an door rood rijd..gelijk een boete. maar ik vermaak me prima. nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden..beetje rond rijden in een vrachtwagen.
     
  4. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel al enige tijd zit lvl 65. heb over heel europa al garages, heb 15 mensen in dienst, en heb zelf mod americaan truck.geld blijft maar binnen stromen zit nu ergens rond de 150.000.000
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hou je dan nog wel de orginele trucks? ik neem aan dat je met deze mod 'echte' vrachtwagens heb:9 (ik blijf die Amerikaanse vrachtwagen mooier vinden)
    toch eens proberen om een mod erop te zetten.
    kan je ook gewoon een mod downloaden? ik krijg nu steeds een ilividsetup.

    en ik zie in sommige screenshots dat het zicht van opzij is. maar hoe doe je dat? in het begin is het uit gelegd maar ben het kwijt. en tijden het rijden je toetsen indrukken is geen succes.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Is er nog wel wat te nieuws vanaf level 20? Zelf ben ik pas level 13, maar ik speel het ook sporadisch omdat ik anders meteen 3 uur lang achter het spel zit. :+
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon met je muis bewegen. En 1 t/m 9 zijn verschillende camera standen.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ga m ook maar even aanschaffen, maar kan ik gewoon de blokkade van de firewall er af halen en mijn gekochte key invoeren of moet ik de boel opnieuw installeren en met een nieuwe save beginnen?
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb het via steam geinstalleerd en ik kon verdergaan waar ik met de demo gebleven was.
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt.. het uitbouwen van je skills zijn verder niet zo spannend, en upgrades e.d ook niet.

    Ik ben nu lvl 26 geloof ik, heb 14 chauffeurs voor me werken en voor mijn gevoel kan ik opzich slapend rijk worden en heel europa's garages opkopen op den duur. Maar ik speel het nu af en toe omdat ik zin heb om een stukje te cruisen.
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Na alle reacties demo maar ff gedownload en.... volledige spel gekocht. Verrassend leuk om te doen. Pas net level 4, en nu met 2 wagens en 1 chauffeur in dienst. Vanavond maar weer even verder crossen. Ben ik nu de enige die moeite heeft met achteruit inparkeren? Ben echt tig x heen en weer aan het steken voordat ik recht achteruit kan. Iemand nog tips?|:-
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed oefenen :) In het begin lukte mij het ook niet of met moeite. Als je het eenmaal door hebt gaaf het een stuk makkelijker en sneller :)
     
  14. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    zacht rijden en probeer er voor te staan in zijn achteruit let wel op links in rechts en rechts is links
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen en langzaam rijden. En goed aansnijden. Ik kan nu vrijwel overal in 1x goed inparkeren.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gewoon oefenen inderdaad, en niet te snel willen.
    Je moet aan leren voelen hoe de oplegger zich gedraagt als je stuurt, dat is in het begin heel raar.
    Gewoon met je kont er recht er voor gaan staan en proberen.
     
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja, ben nu level 6. Inparkeren gaat nu al beter inderdaad, in mijn auto nooit problemen (irl), maar ja ik rijd ook nooit met aanhanger :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    _O_
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook werkt als je met bochten in parkeert is rustig sturen en op tijd terug sturen. Meest gemaakte fout is te lang of te scherp sturen waardoor de trailer of de te ver doordraait of schaart :) Zoals mijn instructeur destijds zei: "langzaam sturen en voelen wat hij doet". De vrachtwagen goed neerzetten voordat je achteruit gaat is ook het halve werk. Probeer ook altijd hetzelfde trucje te doen. In het echt zou je altijd links achteruit inparkeren. Komt omdat je dan met je hoofd uit het raam kan hangen en goed zicht hebt. De andere kant op parkeren is een ramp, je ziet gewoon niets. Maar hoe dan ook, omdat je dat altijd doet wordt het nog makkelijker :).

    Ik heb in mijn studententijd als bijbaan vrachtwagen gereden, al heb ik maar een paar echte lange ritten gemaakt. Toch het spel maar gekocht en het is vrij verslavend! Het is vrij realistisch, al scheelt het een hoop papierwerk en dom wachten :+ Haat aan bedrijven die er uren over deden om je trailer leeg te maken.

    Fijn bedrijfje in Oostenrijk gestart. Prachtig die berg wegen. Leuk ook dat gewicht van de trailer veel uitmaakt. Met 23t steenkool op de heenweg viel je haast stil en voelde je dat de trailer rechtdoor wilde als je te hard een bocht in ging. De vrachtwagen wilde nogal snel op kieperen. Op de terugweg 3t houtsnippers en daar merkte je helemaal niets van. :thumbs:

    Het enige wat ik jammer vind is dat je niet echt handmatig kan schakelen. Ofja het kan wel maar het werkt niet echt. Omdat je veel versnellingen overslaat werkt het niet makkelijk met alleen 'versnelling omhoog en omlaag' knoppen. In praktijk heb ik ook het meeste in een automaat gereden, maar ik mis de 16 versnellingsbak af en toe wel.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    tsja dat inparkeren gaat de ene keer beter dan de andere keer. maar het lukt me uiteindelijk wel. maar duurt het lang voordat je chauffeurs beetje geld gaan verdienen? ik heb nu een 2de lening en 2 vrachtwagens en chauffeurs. maar hun brengen niet echt veel in het laatje (ok alles is beter dan niets).
     

Deel Deze Pagina