1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Als het MGS voor PS3 was had ik + gekocht. Of als ik mijn Vita nog had.... :+
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Hmm, heb ME 1 maar voor 1/4 gespeeld ofzo en deel 2 nooit :+.
    Is ME 3 dan wel te volgen? Of is er ergens een goede samenvatting van het verhaal?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier heb je een 'Story So Far' filmpje. Dat zal allicht al wat helpen. :p


    edit: Al mis je natuurlijk wel geweldige games als je de eerste 2 niet speelt. :9 Waar Mass Effect 3 een hoop ups en downs heeft zijn ME 1 en 2 van een constant hoog niveau.

    Hoe kun je bv de launch trailer van ME2 kijken en het NIET willen spelen?
    [yt]R5DL6jFXfhM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is leuker als je het allemaal speelt. Alle keuzes die je maakt door de games heen reflecteren in de opvolgende games. Hierdoor krijg je een soort 'persoonlijke' game. Ik zou gewoon zeggen: alle 3 spelen.

    Wel erg vette content voor Plus weer! DoA5 is interessant, Joe Danger en MGS HD voor de Vita ook. Puddle ken ik niet en ME3 heb ik al.
     
  5. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer gewoon door te zetten. Ik had ME 1 ook nooit gespeeld en wilde meteen ME 3 spelen. Toch maar niet gedaan en heb er zeker geen spijt van. Het is gewoon zoveel vetter als je vanaf ME 1 begint en zo heel het verhaal volgt.:thumbs:*)
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    ME 1 HD kost €15 in de PS store.

    En...

    Met een beetje geluk kan je ME2 ook voor een mooi prijsje kopen.

    Zoals ik hierboven al aangaf... Sony is slim... ME3 gratis aanbieden en dan hopen dat er mensen zijn die ME2 en ME1 ook gaan kopen.

    ME3 zou ik niet spelen als je ME2 en ME1 nog niet gespeeld hebt. Je mist echt een hoop.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Minstens ME2 ook spelen; natuurlijk ook ME1, maar die is qua gameplay wat verouderd en anders dan 2 en 3, maar moet je je echt niet door laten afschrikken.

    Het verhaal is vet en je zult zoveel meer van deel 2 en 3 genieten!
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Playstation plus lijkt mij wel chill, helaas heb ik maar een 60gig playstation :mad:.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Een goede oude fat dus?

    Simpel; 320 GB erin proppen en klaar. Eerste wat ik deed met mijn oude vertrouwde fat!
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad. Heb ik ook gedaan. Kostte me 50 euro voor 500GB. Ben voorlopig wel zoet denk ik zo. Het omwisselen van de schijven is ook niet bar veel werk. Met name als je Plus hebt hoef je ook niks te back-uppen. Kan je alles gewoon in de Cloud zetten. ;)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :) Hmm, dat is misschien het overwegen wel waard.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als het kan met mijn 2 linkerhanden, kan iedereen het.
    Zijn genoeg filmpjes te vinden hoe het moet (staat zelfs in de gebruiksaanwijzing van de PS3 als ik me niet vergis:+).
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hoe zit het dan met save games en content overzetten?
    Of kan je die extra HDD erbij zetten?
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb het gedaan dmv een usb stick.:thumbs:
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je kan spellen in je downloadlijst plaatsen zonder deze daadwerkelijk te downloaden.

    Als je een PS+ spel in je downloadlijst plaats, kan je het desbetreffende spel downloaden zolang je plus lid bent (zelfs als het spel al is vervangen voor een andere PS+ titel).

    Ik heb maar 4 PS+ spellen op mijn PS3 staan, en iets van 100 in mijn downloadlijst.

    Veel mensen weten dit niet. Maar ik vind het erg handig. Als ik alle PS+ games zou downloaden zou mijn HD allang vol zitten.
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee je moet eerst je save-games op een back-up zetten. Hier is een tool voor op de PS3. Dit kan je doen d.m.v. een USB stick of (zoals ik had gedaan) d.m.v. Cloud saving. Ik heb alleen mijn savegames overgezet. Profiles en bepaalde instellingen blijven staan op je PS3 (op het kleine interne geheugen dat ie heeft) Geinstalleerde games verdwijnen wel, maar dat vond ik niet zo erg. Ik speel toch niet alle games tegelijk. ;)
     
  17. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond net op Twitter: Some extra love for our PS Plus members – you can download God of War HD for free for the next fortnight. Ik heb in de store gekeken en daar staat hij inderdaad gratis voor PS Plus leden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Games on Demand sale, EU PS+ wat awesome doet, backlog. IK HOUD HET NIET MEER BIJ!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    pfff als dit volgende gen net zo blijft dan ga ik sowieso voor + en voor een minder grote fysieke backlog.
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Nice. Lekker maken voor Ascension natuurlijk. Gelijk even in de downloadlijst zetten.
     

Deel Deze Pagina