Boeeeeeeeeee, perfecte einde zou zijn geweest dat er een mortar uit de lucht viell met fulllllllllll destructionnnnnnnnn FUCK YOU WANNABE
ja, je ziet niks meer als je je torq gebruikt omg wtf. Ik had grenaten.. bot pakt sniper, ik wil wisselen met bot voor sniper. Wissel ik fucking mijn grenaten met zijn smoke?
[yt]FnU-tRiO2ag[/yt] Geniaal Lol: Gears 3 Women's 1v1 Tournament stream! http://fr.twitch.tv/gearscon vrouwen die gears spelen zijn zoooo cool en sexy
Is er weer een XP event actief ofzo? Kreeg superveel XP vandaag, heb al een tijdje niet meer gespeeld dus misschien is het al langer bezig...
Volgens mij allemaal, maar viel mij vooral op in Warzone & Execution. Die Old School Execution playlist is wel echt bijna perfect, jammer dat er niet gigantisch veel mensen zijn die dat spelen.
Ja, is goed ben online nu! Mijn mic was niet eens kapot! Hij doet het nu weer had gewoon xbox moeten restarten.. nu 12 euro voor niks uitgegeven.
I've got this! achievement is echt waardeloos. Heeft iemand nog tips :')? Zo 1 keer per week probeer ik dit een uurtje..