[XOne] Naruto: Ultimate Ninja Storm 3

Discussie in 'Games' gestart door Nukem 007, 11 jul 2012.

1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga hem zoiezo halen, maar ze hebben inderdaad wel best gefaald.

We (Saiyanisland, waar ik de game continu in de gaten hield) wisten eigenlijk vrijwel niks van het roster. Ik bedoel, Madara en Nagato etc. zijn allemaal hartstikke top, maar dat de Edo Kages er niet in zitten is ronduit belachelijk.

Je hebt het hier over een game die gaat over de '4th Shinobi World War' en we krijgen amper characters uit die war. Ik kan best geloven dat de 7 Swordsmen, Pakura en Gari etc. teveel gevraagd zijn, maar de Edo Kages?

Daarbij ook rare zaken met betrekking tot costumes, waarom is er geen Edo Kakuzu bijvoorbeeld terwijl zijn model in de game zit? Waarom krijgt Asuma dan wel weer een Edo alt?

Ondanks dat ik Edo Itachi best vet vindt geworden, vind ik het ook jammer dat hij een heel slot inneemt en eigenlijk alleen een nieuwe ultimate heeft. Ze hadden op zijn minst hem wat meer Susanoo kunnen geven in zijn combos, grab of op zijn allerminst dat wanneer hij guard hij die ribcage krijgt (zoals Madara en Sasuke).

Bij Itachi wil ik dat nog wel slikken, maar 2 Choji's (:emo:) gaat gewoon nergens over. En dan ook gewoon besluiten om (terwijl ze gezegd hebben geen PTS Characters erin te doen) 6/7 PTS characters in te voegen. Maarja, geen Edo Kages.

Vanwaar de rage? Omdat ik deze game eigenlijk al sinds Storm 2/Generations anticipeer, de game al actief een jaar volg en dat alle negatieve informatie pas sinds een week bekend is.

Ga ik de game nog steeds kopen, ja. In de hoop dat ze een aantal zaken rechtzetten met DLC, die hopelijk free is.

En waarom ze in godsnaam opeens nog maar 3 combos in plaats van 4 hebben, niemand die het weet. Vooral balen als één van je oude mains (Danzo) zijn badass combo verliest in ruil voor de zwakkere uit zijn moveset.

Maargoed, have faith dan maar? :)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar je speelt deze game toch ook voornamelijk voor de geweldige (quicktime-event-gevulde) singleplayer?

Zelf heb ik erg genoten van deeltje 2, generations was een warmhoudertje.

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    De singleplayer is inderdaad echt pure nerdgasm. Maar voor een game die naar eigen zeggen 3 jaar in ontwikkeling is geweest, is het roster voor 80% copy & paste. De reden dat ik het blijf spelen is vanwege de gevechten tegen elkaar, en daar hebben ze veel weggehaald en weinig toegevoegd.

Waarom zou je een extra combo weghalen uit een game zoals deze? Vooral omdat alle combos ook korter zijn gemaakt. Het gaat om het laten zien van iconische en cool uitziende aanvallen, door een combo te schrappen haal je dit weg. Daarbij (en dit is wat diepgaander) haal je ook een mogelijkheid tot NMC's weg, dit was een gevorderd trucje waar je snel kon cancellen rechtstreeks naar je ultimate.

Bijvoorbeeld:
    Itachi's oude down combo kon ik gemakkelijk NMC'en naar zijn ultimate, maar die oude combo is nu weg. Voor mij is Itachi dan een stuk minder leuk om te gebruiken, omdat ik niet meer die vette cancels kan doen. Wellicht dat het nog wel kan (zijn neutral volgens mij), maar zijn down was simpelweg godlike ervoor.

4. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nja ik ga hem waarschijnlijk toch wel halen.

Dit ziet er gewoon té vet uit (al zal 90% online wel uit Madara en Rinnegan Tobi bestaan):

6. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet EMS sasuke

7. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Verrek, ik vind hem net in de brievenbus. Gamedumper os er snel bij

8. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al
    Sinds gisteren

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En hoe is het spel? Mijn ce van zavvi gaat pas over 2 weken komen

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Nog steeds niks binnen van Gamedumper, zou hem vandaag in huis moeten krijgen (gisterochtend besteld) maar de status is alleen nog betaling ontvangen & order verwerkt.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ook maar besteld, Gametrailers klinkt wel erg negatief in hun review. (geeft hem een 5,:cool:

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    zeikerds.. maw alleen voor naruto fans weer

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb genoten van de vorige, en tsja de voices staan sowieso op Japans. Ben benieuwd tot hoever deze game gaat. Of het eindigt bij de manga, of net iets eerder.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073
    Zag vandaag de game liggen hier in Hong Kong bij de HMV. Reguliere versie kost iets minder dan 40 euro, en er was ook een CE voor iets van 75 euro ofzo, maar stond niet echt duidelijk op wat er dan bij zat, maar ik vermoed een artboek en een figurine.

Ik denk trouwens dat ik deze versie oversla, ivm al die DLC en ook het feit dat er nogal vreemde keuzes zijn gemaakt wat betreft het roster, en ze hebben ook combo's aangepast las ik ergens... (korter gemaakt, minder combo's).

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Iemand die weet waar ik hem kan bestellen en hem morgen heb? Of in welke winkel ik hem kan vinden?

16. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    ? Manga gaat nog steeds door

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Eindigt bij waar de manga nu is ;) niet als in hét einde.

18. Xbg megatron

Xbg megatron Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cyberconnect heeft weer de story aangepast !

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat dan?

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Review op gametrailers kreeg deze game er aardig van langs iemand hier hem al gespeeld?

Deel Deze Pagina