Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat n keuze..je ziet door de bomen t bos niet meer.
    ik heb dit topic doorgespit en n hoop reviews gelezen maar ik hoop toch nog op n tip..

    ik ben n casual gamer die tot op heden geen koptelefoon gebruikt. aangezien mn vriendin er af en toe gek van wordt schaf ik er nu toch maar 1 aan.
    nu twijfel ik om meteen 150-200 euro uit te geven of toch maar in de 50-100 euro range.. ik heb t verschil tussen deze prijsranges nooit gehoord dus ik vraag me af of ik er dan dus iets van merk.

    nu heb ik in de 50-100 range 3 opties gevonden
    tb xp21
    tritton detonator
    tritton primer

    deze zijn allen rond de €80. wat is dan de beste keus?ik heb de tb bij de mediamarkt gezien en deze komt me wat goedkoop over.ziet er niet heel stevig uit.

    detonator is met draad en primer wireless.dat laatste heeft mn voorkeur maar lever ik dan in op geluidskwaliteit?waarom zouden ze anders ongeveer even duur zijn?

    ik hoor t graag.andere tips zijn ook welkom uiteraard
     
  2. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zie ik ook de tritton 720+ voor 125 euro.kan ik dan toch beter vijftig euro meer uitgeven of is t verschil minimaal?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb zelf een Turtle Beach X12, is een stereo koptelefoon en ik blijf nog altijd volledig verbaasd over hoe goed het geluid is. Horror games zijn een gigantisch freaky ervaring omdat je alles gigantisch goed hoort, en een game als GTA IV wordt gewoon een volledig nieuwe ervaring door al die omgevingsgeluiden die ik voorheen echt nooit hoorde met een surround set.

    Ik kan niets zeggen over de duurdere headsets die boven de 70 gaan, alleen mijn eigen ervaring kan ik vertellen. Mijn advies..X12 halen, en als je echt surround wil persé...dan kun je voor de DX12 gaan. Want dat ik de X12 met een surround kastje.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik heb ook een turtle beach stereo koptelefoon gehad, de X11. Echt een goed ding en heel lichtgewicht. Kon er uren mee gamen.

    Nu heb ik de surround versie en die is ook top. Hoor nu nog beter waar de vijand zich bevind, al kan dat met de stereo ook al behoorlijk.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je geld uitgeeft aan een headset zou ik eigenlijk het in 1x goed doen. Ik kan natuurlijk niet voor je bankrekening praten, maar de 720+ en de Pro's zijn wel een stuk beter dan de AX180's of week ik veel welke er nog meer zijn...


    (als je veel geld hebt ga voor een Astro :p \o/)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik heb zelf onlangs via Ebay voor 44 een Turtle Beach Ear Force DSS gehaald. Het is niet de DSS2,maar die schijnt volgens vele reviews niet veel beter te zijn, sommige vinden het zelfs minder. Ben benieuwd of surround nog beter ga horen straks.
     
  7. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0


    dank je wel. ik had eigenlijk de knoop doorgehakt en wilde de 720+ gaan bestellen maar toen bedacht ik me ook weer die astro.

    het 2013 model vind ik wat overdreven duur voor de tijd dat ik ermee speel maar ik zie ook een 2011 model voor 190 euro. als ik het goed zie dan is dat inclusief die amplifier.

    http://www.gamegear.be/-astro-a40-audio-system-2011-v2-black

    is dat weer een klasse apart t.o.v. de 720+?

    pff moeilijk moeilijk. ik ga vnvnd een knoop doorhakken.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens vele wel. Ik heb de Astro's ook gekocht toen ik net als jij hier hetzelfde in ditzelfde topic vroeg. De Astro's zijn een klasse apart ja, maar voor velen te duur en die 190,- voor die A40's is wel cheap man. Ik dacht dat ze rond de 250,- waren minimaal. Die A50's is echt overdreven duur ja haha. Maar pro gamers zweren allemaal bij Astro's ook.

    Zelf heb ik de A30's met een wireless mixamp.

    Btw Trittons hebben een hele luide microfoon.. Je party zal het geluid wat zachter moeten zetten, Turtlebeaches en Astro's vallen mee
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  9. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist toch de 720+ besteld. ander blijf ik het maar duurder maken,

    130 euro vind ik nog een redelijk bedrag. 200 euro incl verzendkosten wordt eigenlijk wat teveel voor de tijd dat ik het gebruik.

    bedankt voor t advies.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Laat maar weten of ie bevalt!
     
  11. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb hem net binnen. heb een paar potjes black ops gespeeld en wat een verademing!

    installeren was in 2 minuten gepiept en het is niet het belangrijkste maar ik vind hem er echt mooi uitzien.
    vooralsnog zit hij heerlijk. ik was een beetje bang dat mn hoofd te groot zou zijn maar het zit prima. ik ben ook maar een casual gamer dus ik zal in de regel nooit langer dan 2 uur achter elkaar gamen.

    ik ben echt verbaasd over het geluid. toen ik hem de eerste keer op had moest ik hem weer twee keer afdoen om te controleren of de versterker niet ontzettend hard stond want ik had het idee dat het geluid door de hele kamer ging.

    ik moet nog even testen hoe dat svm werkt want ik hoor mijn eigen stem nog niet.

    ik ben er dus blij mee!:)

    Voorheen speelde ik nooit met koptelefoon maar als mensen graag black ops 2 spelen( met name headquarters, domination en team deathmatch) met koptelefoon dan houd ik me aanbevolen
    ICON0487

    ik kijk even of ik wat foto's geupload krijg.
     
  12. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    fb
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  13. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  15. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu hopen dat die ook nog werkt voor de next gen. :+
     
  17. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zien we dan wel weer. ik ga er wel vanuit maar ik koop de nieuwe xbox toch pas volgend jaar.
     
  18. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje balen..eerste indruk was goed maar ik heb er even mee gegamed en hij zit me toch iets te strak.
    hij is ook erg stug gemaakt dus het veert niet echt mee.

    moet ik m toch maar inruilen.helemaal geen zin in en ik hoop dat t goed gaat(redcoon)
    dan ga ik toch maar voor n astro a40. hoop dat deze iets losser zit.

    bij redcoon hebben ze ook een razer chimeara 5.1 maar deze is dan bijna net zo duur als de astro.dan kan ik beter voor de astro gaan of niet? die razer ziet eruit alsof hij ook strak zit.
     
  19. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij alsjeblieft helpen?

    ik heb toch voor de razer chimeara 5.1 gekozen aangezien deze draadloos is.
    ik heb hem na twee weken eindelijk binnen maar ik krijg hem niet aangesloten.

    ik heb een oudere xbox met hdmi aansluiting. ik heb een verlengkabel gekocht naar optical van big ben zodat deze naast de hdmi uitgang kan. maar deze past ook niet!

    ik dacht juist dat deze er speciaal voor gemaakt was om te passen.
    ik heb m uit elkaar gehaald zoals op pagina 1 wordt aangegeven alleen die big ben kabel bestaat dan alleen nog maar uit de kabeltjes en het eindstuk. er zit geen metaal meer omheen.

    ik heb wel geprobeerd om hem zo aan te sluiten maar dan krijg ik geen geluid.
    in mijn tv heb ik wel een optical uit maar als ik hem hier op aansluit dan krijg ik maar een heel zacht geluid. echt een fluisterstand en ik krijg dit niet harder.

    ook de rood witte tulp direct in de tv geeft een heel zacht geluid + je krijgt niet de dolby geluid waar ik m voor gekocht heb.

    ik word er helemaal gek van en ik hoop dat iemand me wilt helpen.
    alvast hartelijk bedankt.
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen?

    Ik ben opzoek naar een headset.
    Heb er eigenlijk geen idee van welke ik nou precies moet nemen maar door de postive berichten voor turtle beach x12 van BigKabuto heeft deze toch mijn aandacht getrokken.
    Maar weet iemand hoe lang de kabel is die er bij zit?

    Zijn er ook goede draadloze headset in die prijsklasse?
     

Deel Deze Pagina