BPGames zegt op hun site dat ie vanaf vandaag leverbaar is. Voor 17:00 besteld, morgen in huis. Hebben jullie hem daar besteld?
Ik heb hem vandaag ook besteld via gamedumper. (bedankt voor de mensen die hem aan het licht brachten hier)
schitterende game hoor. Sfeer is heerlijk duister. Controls werken lekker gestroomlijnd zelfs de auto-sneak en auto-cover. Werkt als een trein Grafisch en qua geluid echt top notch En ja, Lara gaat wel hard door de tegenstanders heen terwijl ze tegelijkertijd wat bang en kwetsbaar loopt te doen dus de gameplay strookt niet 100% met het verhaal wat ze overbrengen maar het speelt als een trein en ziet er echt geweldig uit. En de duistere stormachtige sfeer van het begin is echt heerlijk. Echt een spannende game
Game nu een uurtje gespeeld, ziet er wel damn mooi uit! Maar verder nog niet echt een uitdaging, veel quick time events en nog meer 'cut-scenes'. Je kunt het zeer erg vergelijken met Uncharted, dus meer een interactieve film, wat ik echter helemaal niet zo erg vind
ook via gamedumper besteld maar nog niets binnen hopelijk morgen! GVD heb ik mijn adres verkeerd ipv 86 is het naar nr 56 gegaan!