1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gedeelte ben ik nu ook.
    Maar het is gewoon rond uit geweldig.
    heb vanacht tot 5 uur door gespeeld.
    Af en toe heb je gewoon een idee dat je er echt zelf midden in zit.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ga je mond spoelen jongeman ;) Je krijgt de beste (mooiste) versie van Anniversary. Echt een goede remake van deel 1. Underworld is een topper die ik kan blijven spelen. Enkel Legend is misschien vandaag de dag een tikkie verouderd. Maar bij de release was dat ook echt een goede en mooie game. Dat was de eerste van Crystal Dynamics en daarmee hadden ze Tomb Raider weer terug op de kaart gezet na Angel of Darkness.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet? Damn...ik vind het echt veel beter dan ik had verwacht, had echt een simplistische MP verwacht die gewoon aanvoelde zo van 'ach...we pleuren er effe een MP in ook' . Nope. Er is goed nagedacht over dingen, zo is er geen map, dus kun je elkaar niet zien vantevoren en dat vind ik uitstekend. Map design is erg vet, traps zijn erg cool en ze bieden veel vrijheid. Voelt als Uncharted's multiplayer aan met ook genoeg dingen van zichzelf.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mja, twee matches gespeeld en is allemaal care. Nietszeggende multiplayer, leuk die traps en dergelijk maar echt interessant is het allemaal niet. Ben liever bezig met de SP.

    Stuk op de radiotoren en vijf/tien minuten erna, game blijft maar WOW-effecten geven. _O_
    Vliegtuig die neergaat, zo simpel maar zo geweldig goed.
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik bedoelde ook niet zo zeer dat de game slecht was maar bij mij viel de tegen. En het verhaal is en was idd erg goed maar de controls waren gewoon echt bagger, en toendertijd is dat me niet opgevallen maar nu we het gewend zijn van uncharted enzo merk ik toch wel dat ik me er mateloos aan erger.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Mee eens.
    Ik heb vanmiddag nog even een tijdje Legend gespeeld en is ook nog gewoon goed te doen hoor';)

    Ik had ook liever een old school TR gezien maar tegenwoordig draait het allemaal om geld inderdaad.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Altijd leuk om die oudere games zoals Legend en Underworld erbij te pakken en daarna de nieuwste spelen om de verschillen en verbeteringen te zien, altijd cool.
     
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Nou inderdaad! Ik had in een vlaag va nostalgie TR2 op de ps vita gedownload... Man man man dat is wel weer even omschakelen zeg...
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weet iemand hier hoe ik dit moet doen.
    denk dat het een verborgen iets is, want je kreeg een melding van een 'hidden tomb'. Zal wel iets simpels zijn wat ik over het hoofd zie.

    Ik zit nu bij een oud gebouw hoog in de bergen waar veel wind staat. Daarbinnen klepperen 2 grote luiken heen en weer waar de wind op staat. Binnen in het gebouw staat een hout ding die heen en weer kan schommelen, door de wind.

    Wat moet ik hier precies doen, want als ik de luiken sluit ben meestal net te laat om dat houten ding die heen en weer schommelt omhoog te kunnen halen.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Eerst één luik openen, vervolgens je pijl en boog pakken en het houten ding in de windrichting slingeren tegen de houten balk erachter (je ziet deze oplichten met LB). Vervolgens het luik sluiten en nog eens voor de andere windrichting doen, de rest wijst zichzelf.

    Beetje lastig uitleggen, hopelijk lukt het zo.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij bedoelt hij die niet maar 1 van een stukje eerder.

    Je hebt 2 luiken boven elkaar die na een poosje weer open klappen toch?

    Je moet dat zo timen dat jij net op dat schommel ding springt als de luiken weer open klappen en dat ding dus een flinke slinger richting de muur krijgt.

    Als je dat goed timed brengt die slinger je dichtbij genoeg om naar die muur te springen.
    Timing komt vrij precies

    Gewoon even een paar keer

    - luiken sluiten
    - ding omhoog hijsen
    - op verhoging naast ding klimmen

    - proberen te springen net als de luiken open klappen

    die laatste stap is uiteraard de lastige maar probeer het een paar keer en dan zie je wat ik bedoel met die slinger die dat ding krijgt
     
  12. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad met die 2 luiken. Maar het is gelukt, bedankt.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Deze game owned Uncharted wel zwaar imo (UC 1 en UC 3 in ieder geval zeker). Het mag dan geen klassieke Tomb Raider zijn. Maar alles klopt zo'n beetje aan deze game.

    Net als je denk dat je hem hebt uitgespeeld volgt er nog meer. Had al 2x een momentje waarvan ik dacht; oke dit is het einde.

    Ik ben nu op het schipbreukstrand, en heb net een nieuwe boog gekregen van Jonah

    Hoe ver ben ik ?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet dat daarna nog 1 upgrade komt van de bow. Maar weet niet precies waar je nu zit qua verhaal.

    Ga je al

    Met je gefixte boot het binnenland in?

    Of moet die eerst nog gefixed worden en moet je dus alles rond schipbreuk strand ook nog doen?

    Je mag in ieder geval nog wel rekenen op een paar uurtjes
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb die boot nog niet gefixt.

    Ik moet eerst uitzoeken wat er met Alex is gebeurt.

    Damn, paar uurtjes nog !

    Deze game blijft me verrassen. :thumbs:
     
  16. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Oke game uitgespeeld met een game completion van 100% Mis alleen de conversations nog :mad: Blijkbaar toch 1 gemist, ben er te laat op gaan letten. Nu ff de multiplayer bekijken
     
  17. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow:emo: nu al.

    Hoelang heb je daar over gedaan?
     
  18. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nu afvraag gaan jullie eerst steeds terug naar een vorige plek of lopen jullie eerst alles door en doen het dan opnieuw?
    Om de dingen te verzamelen die je niet meteen kunt krijgen?
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Jammer dat je geen ingame stats kan bekijken.

    Voor mijn gevoel ben ik toch al 12u bezig ofzo.

    En volgens mijn save zit ik op 70%. Dus een korte game is het zeker niet.

    Volgens diverse reviews ben je er 12 á 15u mee bezig. En 20u als je alle collectibles haalt. Dat kan wel kloppen.

    @samson

    Ik ga dat pas doen als ik het spel heb uitgespeeld. Zodat ik gemiste collectibles kan halen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    zo grappig dat iedereen en hun moeder hier al de game speelt alsof ie al uit is :"D
     

Deel Deze Pagina