1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Normale, daarom wissel ik hem erin als spits in begin wedstrijd. Dan speelt hij als een bale met 9 chem.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat is in jullie ogen de beste cvm en cam van de BPL? Heb Hart,Richards.Kompany,Vermaelen,Cole,en Walcott en nog zon 180k over denk als linkshalf dat ik Nani neem speel trouwens 41212
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als linksmid zowieso Bale en cvm, Yaya en cam, Cazorla if, Lampard if, Gerrard if, Mata, Suarez.
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Als cdm in een 41212 Mikel MOTM (perfecte workrates en skills). Als CAM Rooney!
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Thanx Mikel eigenlijk nooit aan gedacht dacht zeflf Yaya,Fellaini if of Sissokho if maar dan misschien tog Mikel proberen.Vond Bale niet echt wendbaar dus dacht aan Nani of Hazard en als cam had ik Taarabt if in me hoofd maar andere opties zijn welkom.En voorin Aguero met .............?
     
  6. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik IF versies nooit beter dan NIF versies van spelers. Wat dure/hoge rated teams betreft weet ik niet hoe het zit want ik heb alleen bronze/silver teams. Overigens heb ik ook met een silver team divisie 1 gewonnen maar de wedstrijden vond ik niet echt leuk ofzo. Ik wilde het alleen 1 keer winnen.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand nog tips?? Heb 41212 en 352 geprobeerd maar ben aanvallend altijd zo machteloos wat is nu een formatie wat lekker aanvallend is? Heb altijd BPL team gehad zat nu te denken aan Nederlands team of iemand andere ideen? Heb zon 250 a 300kk
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Het blijft een godse kk spel nu bundesligateam gemaakt maar speelt teringslecht geen 1normale aanval irriteer me kapot Reus Gotze ook bagger
     
  9. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    4-5-1 is echt de hardse counter opstelling waar ik ooit tegen gespeeld heb. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? En een goed team weten?
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    http://www.futhead.com/fifa/squads/4800245/

    Alleen dan Tigres Danilinho kopen! Lekker veel 5*, maar weet niet of je dat überhaupt wil en of je überhaupt ook zilver wil?
     
  11. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, wel een baas team dit! Maar ik geef niet zo snel 350k uit aan een zilver team. Heb er liever eentje rond de 100 - 150k om eens uit te proberen
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit is nu mijn team

    Weidenfeller
    Piszcek,Hummels,Santana,Alaba
    Gustavo
    Blaschykovski Schurrle
    Gotze
    Lewandowski Reus

    Iemand nog ideen op Robben en Ribery na??
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit is nu mijn team

    Weidenfeller
    Piszcek,Hummels,Santana,Alaba
    Gustavo
    Blaschykovski Schurrle
    Gotze
    Lewandowski Reus

    Iemand nog ideen op Robben en Ribery na??
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    @arno andere formatie :9

    Mijn team nu:

    [​IMG]
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja heb weleens 352 geprobeerd maar dat vond ik ook niet echt wat is dan het beste bundesligateam in die formatie? heb nog maar 150k ofzo
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Bundesliga vind ik bagger, te trage cv's en als ze snel zijn hebben ze slechte workrates..
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zijn die zilveren teams/spelers eigenlijk altijd zo duur in vergelijking met (betere) gouden teams/spelers?
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Daarom speel ik ook 41212 en niet 352.Hummels vind ik nog wel redelijk gewoon proberen dat die niet hoeft te sprinten,verder heb je geen leuke aanvullingen? Vind Schweinsteiger,Kroos wel te traag
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is 3-5-2. 95% van de mensen die 3-5-2 gebruiken zijn gewoon puur aan het verdedigen met 7 man en rammen daarna de bal naar voren waar twee 90+ pace spitsen staan te wachten.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe speelt die figueroa in form? Speel zelf 3421 met Luiz, kompany, koscienly IF en kaboul.
     

Deel Deze Pagina