1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja

    Morgan met zn zoontje Duane... zielig man

    Comics:

    In de comics kwam Morgan ook terug, maar net iets anders neergezet, ik vond het wel iets beter in de comic. Dat Morgan zn zoontje de zombie niet kan killen en maar bevrijd en los laat. Maar wel goed dat ze iets anders hebben gekozen wat ook heel goed gedaan is.

    Zo verrast door deze episode echt.. Enige opmerking:

    Michonne had dat fotolijstje wel erg snel haha
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, was bijna komisch, maargoed, de rest van de episode zat zo lekker in elkaar dat ik daar ook wel weer overheen kijk.

    Vond 't wel goed geschreven ook hoe Duane aan z'n einde is gekomen. Niet te cheesy of simpel en net zwaar genoeg om de mentale staat van Morgan te verklaren
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe episode idd.

    Lekker rustig. Was die Morgan wel vergeten eigenlijk. En wel ziek wat er met zijn zoontje gebeurde. Beetje jammer van de gast met die rugzak. Vond het wel zielig. Al vraag ik me altijd af hoe je nou midden op de weg gepakt kan worden. Dan let je niet echt op.
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    was weer goed!

    het einde was cool....met z'n allen kijken naar zo'n uitgespreide bloedvlek....remmen, in z'n achteruit en rustig de packpack meenemen...moehahahah!!

    Toen michonne de foto ging pakken hoopte ik stiekem op een splatterhouse moment....carl die rustig tegen de deuren hangt en dat je vanbuiten af de ramen vol ziet spatten met bloed en gore. Vervolgens michonne heel relaxed fotootje aan carl geven...
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Eindelijk weer eens een écht toffe episode :D
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Michonne:
    Ik vind het wel baas dat Michonne meer erbij gaat passen. Eerst was ze zo stil enzo, nu is dat wel beter. (Ze gaat er echt bij horen gewoon)
     
  7. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was deze aflevering ook geschreven door de persoon die seizoen 4 gaat schrijven. Dat geeft wel wat meer hoop op seizoen 4.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Flinke inhaalslag aan het maken, seizoen 2 was saaaaai. Nu seizoen 3 in een paar dagen gekeken, meer actie gelukkig :)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Toen die tas op het einde op de weg lag dacht ik even. Nu pakken ze dat ding en rijden weg. Dan zie je net op het einde die gast nog in beeld verschijnen.

    GPS locator in de rugzak en dan gaat hij er naar toe en tjopt iedereen in elkaar :).

    Maar helaas gebeurde dat niet. :+
     
  10. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    :lol:
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zou echt heel logisch zijn geweest.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat een nerd die gozer met zijn rugtas :lol:

    Verder wel een toffe ep vooral door het uitdiepen van michonne, jammer dat morgan niet mee is gegaan. Wel een ziek veld vol traps had hij daar staan zeg 8)
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Zijn de laatste twee afleveringen door een andere regisseur gedaan ofzo? Ineens eindigen we ook met muziek enzo?

    En het zit een stuk beter in elkaar qua character development. Wel fijn dat er eindelijk weer een beetje soort van plottwist is gekomen. Was tot op heden allemaal erg makkelijk in elkaar gezet.

    Nog nooit echt verrast geweest, of dat ik nieuwsgierig was naar hoe iets in elkaar zou zitten.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    @ PineaPPle JOE: Ja, de persoon die seizoen 4 op zich gaat nemen heeft sowieso de laatste ep (die awesome was) op zich genomen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel interessant.

    Snap alleen niet waarom Hershel bij de meeting was. Als het fout gaat heb je niet veel aan hem met een been. Glenn was een beter idee geweest imo.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Glenn wilt de govenor dood. Denk niet dat hij geschikt zou zijn geweest.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Vond het een beetje een saaie aflevering..

    Glenn en Maggie :)
    haha geintje
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Vind de soundtrack van de afgelopen episodes echt een enorme toegevoegde waarde hebben :thumbs: Prima episode ook. Gaat de goede kant op :D
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Toffe epsiode weer ! :thumbs:
    Hoop imoh wel dat Rick de juiste keuze gaat maken en niet Michonne gaat afleveren aan de The Govenor, want hoe dan ook hij gaat de hele groep vermoorden.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013

Deel Deze Pagina