PC vs XBOX vs PS2 vs Gamecube online battles

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 4 jul 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het fijne er ook niet van, maar op een forum heb ik dit gevonden en t is echt waar, kijk maar op de official site :
    check de official site van TerraForge

Lijkt me wel vet kunnen we eindelijk die PS2-losers uitdagen 8)

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Goed idee, als het een beetje fatsoenlijk werkt. Wel minder is dat PC games mee kunnen doen, die hebben het bijvoorbeel veel gemakkelijker bij shooters! Alleen de 3 consoles onderling zou beter zijn!

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit ik nou eigenlijk niet op te wachten. Op de Gamecube en Ps2 kunnen ze volgens mij ook met de slechte 56K verbindingen online, wat weer veel lag oplevert. Of dit nou zo goed gaat uitpakken is nog maar de vraag.

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan zijn we van de voordelen van de xbox z'n hoge kwaliteit af... nee bedankt.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "With support for PC, Mac, PS2, GameCube, and PDA" - Ik zie geen Xbox staan hoor? :{

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uiteraard geen xbox, want die draait op een heel eigen netwerk, dat lukt ze nooit :)

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een nieuw spel ofzo? :+ (hij staat in games :p)

wel leuk, maar niet helemaal eerlijk om met een gamepad tegen muis/keyboard te spelen denk ik zo

8. ITNL

ITNL Guest

hoest ik ga een beetje tegen lag ventjes spelen.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, ok het gaat dus niet over de Xbox. Maar dan nog kunnen we een leuke duscussie voeren.

Want het verschil tussen besturing van consoles en PC's is natuurlijk groot. Met een muis kun je veel beter aimen. Dus ik hoop dat dit de online ervaring v/d PS2'ers verneukt en die van de PC verbeterd8) _O_

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten of het werkt, maar natuurlijk heb je dat ja van dat je op de pc het veel makkelijker kan besturen. BV bij shooters dus, met muis en keyboard

11. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof eerlijk gezegd niet dat dat gaat werken....
    Heb behoorlijk wat amateur netwerk ervaring,maar zelfs al zou de verbinding perfect zijn(wat je natuurlijk hebt via lan)dan pas je je alsnog voor een gedeelte aan aan de laagste processor anders ga je out of sync...
    Ik zou mijn boxje nooit op ps2 niveau willen zien draaien hoor !!!
    Misschien dat daar inmiddels een oplossing voor is hoor nogmaals neem "amateur ervaring" erug letterlijk...

:)

Deel Deze Pagina