Brute force,""schild"" neerhalen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 2 jul 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Goedeavond,heb BF net gehuurt(gister) en zit nu bij de missie killing shadoon.Op het begin,je komt binnen 2 minuten ongeveer dan bij een schild tussen 2 torens,je kan aan de zijkant wel omhoog en dan word er gezegd,"it's a good time to take down the force shields energy battery's" iets in die aard,maar hoe krijg ik dus dat schild neer om dat ik het zelf niet kan vinden....,wat moet ik doen.
    Alvast bedankt.

2. mischa

mischa Guest

dan moet je op de gele punten op 1 van de 2 torentjes schieten, nadat je er om een bent gelopen :D

3. mischa

mischa Guest

om ff een vraagje te stellen, want het staat niet in de handleiding.
    als je bij de statistics kijkt zie je 4 dingen. 1tje voor op brutal uitspelen 1 voor de dna en 1 voor het uitspelen in het algemeen
    nu wili ik graag weten wat het symbooltje met de 2 driehoekjes door elkaar betekent!

EDIT/ in 1 level heb ik hem al maar ik weet niet hoe ik daar aan ben gekomen!:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2003
  4. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Hm... het geld geloof ik?
    Btw bedankt voor het antwoord zo ff testen,eerst bord macaroni hier op me schoot op-eten :cool:

5. mischa

mischa Guest

geld zal het niet zijn want dat heb ik al op de max :D
    ik geloof iets van special power maar wat houd dat in godsnaam in...
    ff op gamefaqs kijken wat het is:)

6. mischa

mischa Guest

21. What do the awards mean on each level?
    1 DNA Canister. 3 for defeating each level on each difficulty. The award
    is gold if you beat it without dying, killing all enemies, and completing
    all objectives.

maar ik heb toch echt al in 1 level zo een aard terwijl ik die niet eens op brutal en hard uit heb :confused:

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm, misschien is het een zogenaamde "Hat" van Tex.
    Als je het laatste level op Brutal uitspeelt dan kan je in elke missie zo'n "Hat" vinden. het schijnt dat iedereen behalve Brutus ze kan dragen, je wordt er sterker en nauwkeuriger van.
    Misshien dat dat het is.

8. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat vraag ik me ook af wat dat is soms heb ik een rondje en bij ander levels heb ik die 2 driehoekjes. Maar ik heb het laatste level nog niet uitgespeeld. (wel bijna L18 C4) en een sterretje heb ik ook nog nooit gehad.

9. mischa

mischa Guest

sterretje is iig op brutal uitspelen :D

EDIT/ Ik heb btw het laatste le el ook nog niet uit

10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb BF nu op 2(vrije dagen) uit.
    Laaste level waswel moeilijk vooral wat je moest doen(had eerst geen idee)daarna laad hij het eindfilmpje slaat hij vast!(lang bezig geweest met die eindbasis) en als ik nu dat weer wil zou ik eerst opnieuw heel het level moeten doen.Maar 2 dagen is wel kort(ja nog niet alles max natuurlijk)had hem voor een week gehuurt :)

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu in het Level Kill Shadoon.
    Ben ik vet lang bezig met al die ventjes killen/batteries.
    Kom ik bij shadoon, ik Feral doen met Brutus loop ik er opaf met mjn shotgun....
    KABOEM!!!!!!!! Iedereen dood.....:confused:
    Dat was gister, sindsdien ff niet meer gespeeld.

12. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan, je kan hem beterm gewoon dood schieten, gaat een stuk beter.

13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga die shadoon levels wel gewoon op ze makkelijkst halen, dan ben ik iig door die levels heen, want ze zijn ook totaal niet leuk om te spelen
    en als ik brute force klaar heb, doe ik hem weg (heb alleen nog halo gehouden, dat was me eerste spel)

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    idd die shadoon levels zijn echt klote, je ken ampers tactisch spelen en je blijft maar schieten... geen vrijheid en steeds dezelfde mannetjes, ik vind het een beetje trieste levels (btw ook de andere levels vind ik niet echt bijzonder, ik dacht dat dit toch wel minstens het buitengedeelte van halo zou overtreffen maar het komt niet echt in de buurt)

15. Neverstop

Neverstop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey misschien weet 1 van jullie dit.

Als je op je medespelertjes schiet zie je dat ze een soort van "wegduiken". Ik heb alle knoppen gehad maar ik krijg t niet voor elkaar om die move ook te doen :confused:! Weet iemand hoe dat moet?

Alvast bedankt

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan niet, dat is gewoon een voorgeprogrammeerde move die hij maakt als er op hem word geschoten. Het is veel makkelijker voor jou om te blijven kijken terwijl je wegstrafed dan dat je naar de zijkant springt en niets meer ziet. Voor de AI ventjes ziet het er echter heel raar uit dat als er op hen word geschoten of een granaat wordt gegooit dat ze dan heel droog wegstrafen en dan dus waarschijnlijk als nog geraakt worden.

Deel Deze Pagina