Drog reden: Heb ook al veel uren in Fifa zitten. Gaat erom dat DICE en EA naar gamers moeten luisteren. In plaats van dat ze die euro,s horen vallen. BF3 premium wordt nog steeds bij gamemania voor 60 euro verkocht. En ik zou graag willen dat ik de mogelijkheid heb voor dat geld dat ik tegen bots kan spelen. Als is alleen maar om in te komen of wat dan ook.
tsja , een bioscoopje kost je tegenwoordig ook vaak 12 euro voor 2 uurtjes.. Paar uurtjes poolen is ook zo 25 euro, kaartje voor een voetbalwedstrijd is zo 25 euro, Filmpje op Bluray ook zomaar 20 etc etc etc ik bekijk het altijd maar zo, als ik er 8 uurtjes lol van heb dan is het niet veel duurder dan de meeste andere dingen die ik leuk vind om te doen. Hobbies kosten nu eenmaal vaak geld (tenzij wandelen je ding is )
goed punt,.. tenzij navelstaren je ding is! maar ff serieus, als je een nieuwe console koopt, + wat nieuwe controllers, andere nodige accesoires etc etc dan kun je toch ook zomaar 500 of 600 euro uitgeven dat de games dan in eerste instantie alleen voor de volle mep in de winkel liggen mag dan de pret toch niet drukken? dat is namelijk elke generatie consoles het geval eerste jaar betaal je meer voor de games dan de volgende jaren
Ik dacht dat ze games online wilden gaan verkopen via een in-game store (xbox/ps), minder op disc? Als ze toch de winkels/sites etc. elimineren dan mogen games wel stukken goedkoper worden.
Op de ps4 is dat ook al aangekondigd dat dat bij spellen gaat gebeuren of het daardoor goedkoper gaat worden lijkt me sterk. Op dit moment heb je dat toch ook al bij xbox met simpele spellen zoals minecraft en trails.
Ik zat net BF3 te spelen op de computer, en alhoewel ik de grootsheid kon waarderen, wou ik eigenlijks het hele ding met een controller spelen. Jammer genoeg zijn de controller opties erg raar in de pc versie en dus was ik overgelaten aan de muis en toetsenbord, iets waar ik echt niet meer mee om kan gaan. Kijk dus erg uit naar een volledige Battlefield ervaring op de console op een volgende generatie consoles.
Ja, ik ben ermee bekend maar ik zat bij een ander. Ik heb geen behoefte om onnodige software te installeren op andermans computer, beetje pc game heeft gewoon controller support.
Nog niks bekend over de beta. Maar zal wel eerst closed beta worden voor een paar dagen voor de mensen die moh hebben gekocht en daarna word het wel open.
Bij BF3 had ik via Eurogamer eerder een key dan de mensen die de MoH keys hadden die beta word zo groot, daar gaan ze op heel erg veel sites heeeeeel erg veel keys voor weggeven. Was bij 3 ook zo
Klink logisch. Als het event op 26 maart is dan beginnen ze nu met teasers. Deden ze ook met BF3 volgens mij? En idd er moet ook nog steeds een Premium video komen.
Het is qua art dezelfde stijl, ik hoop echter wel dat de graphics wat anders zijn dan BF3. Ik vind ze zo grauw en bijna saai in BF3....sure, het is realistisch, maar ik prefereer de kleuren van BC2. Ben ook benieuwd wat voor locaties we kunnen verwachten, wordt het weer zoals BF3 of gaan we echt iets anders zien. BF4 is sowieso next-gen toch?