1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] King Of Fighters XIII

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 28 sep 2011.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    360 controller is gewoon een drama, kan geeneens Neo Geo Battle Coliseum ermee spelen en die moves zijn totaal niet strict.

    Dus succes, klasse als je het voor elkaar krijgt.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk dat je blij mag zijn als je de trials van 1 character al voltooid, van wat ik heb begrepen zijn er nog maar een "handvol" mensen die ze allemaal hebben gedaan... Zie het persoonlijk niet gebeuren op een controller, misschien PS3 dualshock of zo'n madcatz, maar niet de 360. Niet in dit spel.
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Denk dat het me ook niet gaat lukken haha. Maar we hopen het.
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, even serieus wat ziet deze game er fucking vet uit! Ik heb de demo toentertijd geprobeerd en ik vond de art style en character designs sowieso al heel tof, maar vond het allemaal te lastig en heb het na een paar minuten alweer neergelegd :+.

    Ik ben nu van plan KoF13 te halen maar volgens mij is deze game echt dood online, of niet?

    Ohja, nog een vraag hoe moet ik bij die demo de controls configuren op een arcade stick? Je hebt als het ware 4 aanvalsknoppen, hoe kan ik die het beste verdelen?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    A=Light Punch
    B=Light Kick
    C=Heavy Punch
    D=Heavy Kick

    A, C, B+C
    B, D Extra knop(taunt?)

    Als je HD wil gebruiken moet je anders nogal oncomfortabel B+C indrukken, dus op 1 knop gedaan.

    Game is behoorlijk lastig maar naast de lange combos waar KOF onder andere om bekend staat doe je merendeel van de tijd gewoon korte combos(hitconfirms in wat specials net als SF), lastig zijn de verschillende sprongen die KOF heeft. Beste wat ik vond is in deze game direct naar beneden drukken na een sprong als je een (hyper/super)hop wil.

    Weer begonnen met de game sinds een paar dagen, en vind het één van de meer indrukwekkende fighters die ik heb gespeeld, veel mechanics zijn zo ontzettend slim in elkaar gezet. Online niet meer gespeeld, weet niet hoe "dood" het is, is overigens wel een patch in de tussentijd gekomen die het schijnbaar heeft verbeterd, weet niet in welke mate.

    Deze pagina geeft voor veel characters een overzicht van wat de meest praktische knoppen en combos zijn. King of Fighters XIII Guide
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  7. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man, ik heb de game net besteld krijg 'm waarschijnlijk morgen/overmorgen binnen.

    Vandaag best veel de demo gespeeld om te oefenen met Kyo (aangezien die in die tutorial zat). Vette character! Maar er zijn zoveel characters die me vet lijken... SF x Tekken is mij heeeel erg tegengevallen hoop dat ik me hier een tijdje mee vermaak :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  8. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een beetje de "Ryu" van dit spel? Daarmee bedoel ik, een character die een beetje een jack of all trades is.

    Heb de game gisteren binnen gekregen, ga zometeen eens flink alle characters uit proberen.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij zijn er erg veel characters in KoF XIII die onder de "jack of all trades" vallen. Paar characters die misschien in de buurt komen, Kyo, Iori, Benimaru, Robert, Takuma, Andy, Ryo, K', Kula, Yuri, maar denk dat er meer waarde valt te hechten aan het onder de knie te krijgen van het systeem in KoF dan een character leren, veel meer dan SF bijvoorbeeld.
    Als ik het mis heb moet iemand me hier maar even op wijzen 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze parel nog opgepakt?
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Jep voor die prijs kon ik de game niet laten liggen :)
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een paar potjes gedaan wel grappig.

    Echt old school die game haha alleen in een nieuw jasje.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zeker, voor 5 euro voeg ik graag NOG een fighter aan mijn collectie toe.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand wat matches online wilt spelen, dan mag je me toevoegen.
    Netcode is niet alles, maar het is speelbaar.
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb een nieuwe gamertag, voeg je wel toe. Heb nu alleen geen gold dus in het weekend kunnen we wel wat potjes doen als je wil.
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook aan mijn collectie toegevoegd. Maar ben echt een pauper. Heb al moeite met de tutorial.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Had ik jou nog niet in mijn friendlist, dacht dat ik je allang ertussen had staan.
    Wil best een keertje spelen ondanks de netcode, vind kofxiii erg vet om naar te kijken en zelfs om te spelen, vind de game wel erg moeilijk haha.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik je per ongeluk verwijdert heb tijdens een grootte schoonmaak in mijn vriendenlijst, excuses! :):
     
  19. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    oke ik ga je adden! ik heb dit spel nog nooit tegen iemand gespeeld maar vind het zo'n dope spel. jammer dat dit niet net zo populair als street fighter is.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de game weer opgepakt de afgelopen week en het is toch echt een heel tof spel, zeker wanneer ik anderen zie spelen die weten wat ze doen, favoriete vechtgame naast Street Fighter om naar te kijken. Het spelen is echt andere koek maar langzaam aan begint het toch beetje voor beetje te klikken. Snelheid zit tussen Street fighter en Marvel en het is lang niet zo hectisch als Blazblue bijvoorbeeld.

    Zijn er nog mensen die het spelen willen spelen, Teejay, jij bent al een tijd niet online geweest dus kan je moeilijk vragen haha.
     

Deel Deze Pagina