[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Liara:):

    Ik heb haar nu in deel 1 en wil haar ook in deel 2 en 3 romancen.

    Op de een of andere manier vind ik haar het leukste:):
     
  2. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Beter dan Lair of the Shadowbroker?!? Ik weet niet of ik me nu nog wel in kan houden...!!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    True, ik ook. Ashley heeft voor mij helemaal afgedaan.
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lees ik ook overal. Ik moet ook nog de Omega DLC spelen en heb op het moment geen tijd en geld om hieraan te beginnen=(.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beter dan Shadowbroker? Mwoa, dat vind ik dan niet, maar qua leuke momenten met je crew wel. Shadowbroker had meer impact IMO.

    Maar het is wel een vette DLC, lekker luchtig! Fun!


    Wrex is echt baas in deze DLC!_O_
    Hem vast bij elke missie, de rest afwisselen tussen de andere originele members; leuke gesprekjes tussendoor!:lol:

    Één nadeel; na deze DLC ga ik ze echt nog meer missen......:'-(:'-(
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Skip Omega maar, die vond ik tegenvallen, maar aan de andere kant wel weer goed voor de War Assets, want ik heb iemand laten leven die ik had kunnen doden.

    Qua missies is het alleen kut en Aria is gewoon geen leuk personage om veel te zien. De DLC is qua verhaal veel te standaard en voegt gewoon niets toe, behalve een klein beetje support aan de War Assets.

    Je moet het ook zelf ervaren, maar als ik dit van te voren geweten had, dan had ik hem denk ik niet gedownload.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je moet kiezen, kies dan voor de Citadel DLC, die is veel leuker, langer en pittiger qua moeilijkheidsgraad dan Omega.
    Ik ben de Citadel DLC nu met een Male Shep aan het doorlopen en ik kom veel nieuwe dialogen tegen :D.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wanneer unlocken die nieuwe vijanden/maps etc in de combat simulator? Heb er al een stuk of 10 matches opzitten, maar heb nog steeds dezelfde 2 maps en vijanden.....krijg wel mailtjes met opdrachten maar die kan ik dus niet doen omdat ik nog steeds deze 2 maps en vijnanden heb....
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze toch allebei, omdat ik gewoon alles van ME wil spelen. En ik wil ze natuurlijk wel in de goede volgorde spelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Dan kun je beter eerst Omega doen, want Citadel zou ik echt bewaren voor het laatst.

    Heb trouwens vannacht gesaved voor dat bubbelbad. _O_
    Dat huis is echt: _O_

    See for yourself, lastig uit te leggen. :thumbs:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Citadel DLC uitgespeeld. Ik kan alleen niet in de combat simulator. Ik ben er al eens eerder geweest, die arena, maar weer uitgelopen omdat ik eerst het verhaal wilde spelen. Nu ik dat af heb kan ik op de een of andere manier niet aan mijn pasje komen om te proberen die 3 achievements te halen.

    Over het verhaal van Citadel DLC:
    Geweldig, in een woord. Die kloon van Shepard en die verradelijke trut. Die heb ik in de rug geschoten, kon het niet laten. Wrex die flinke hoofdpijn heeft een dikke zak ijs op zijn 4 kloten legt. Geweldig gewoon. Alleen jammer dat toen ik terugkeerde in de Normandy, na het verhaal, een bericht had dat EVE was omgekomen door een flinke bom. Ik denk dat ze die Turian bom bedoelen, na die meeting met de andere rassen. Het is een side mission, maar vreemd dat die dan nog wel in mijn log staat. :confused::confused::confused:
     
  12. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    De DLC is inderdaad fantastisch. 100% fanservice. Ik heb de hele DLC met een grijns zitten spelen en meerdere malen keihard moeten lachen!
    Blasto 7!

    Ik ben blij dat ze deze weg gekozen hebben, dit is een mooi afscheid van Shepard en de crew van de Normandy.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh snap, DLC is dus wel tof? Wacht nog tot het goedkoper is, moet Omega ook nog spelen.

    Maar
    Zag net dat Blasto erin zit? Awesomeeeeeeeee
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    DLC is gewoon echt top.
    Qua impact blijft Shadowbroker de beste, maar qua good feeling en toffe character-moments is deze echt de beste. Elk karakter heeft een paar mooie momenten.

    Wrex weer kunnen meenemen is misschien wel het beste van deze DLC.:b:


    Voelt echt als een mooie afsluiting van deze trilogie, in tegenstelling tot de nare nasmaak van het einde zelf._O_

    Hier moet je eigenlijk gewoon niet mee wachten. Spelen deze DLC!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar hoe zit het dan met je savegame, want heb zelf alleen nog savegames voor Cerberus HQ.
    Legion, Mordin en Thane zijn dus al dood. Zou ik die anders nog kunnen zijn tijdens mijn feest als ik de DLC eerder begin?
    En kun je in de DLC een romance met Miranda aangaan nadat je voor Ashely bent gegaan in ME3 (ME2 uiteraard Miranda). Anders kopen van de week. :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan de DLC na de aanval op de Citadel pas spelen maar het beste moment is voor de aanval op Cerberus HQ dus je save game zit op het goede moment.

    Je kan niet van LI wisselen geloof ik.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Je kan niet romancen in de DLC, maar dat feestje wat je geeft, dat is een stuk toffer. Bovendien heeft Shepard nu een vet huis. _O_
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij mij was Mordin ook dood (sacrifice in ME:cool: maar
    na de party ligt er een log naast je bed met leuke messages van Mordin.


    Ach, heel deze DLC is eigenlijk 100% fanservice.:thumbs:
    Ik heb meteen weer zin om weer een PT te doen.:b:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Inderdaad dikke fanservice, alleen jammer dat ik tegen een bug lijkt te zijn aangelopen.

    Ik wilde die 3 achievements doen waarbij je in die arena moet vechten. Het probleem is dat ik er een keer eerder in ben geweest, toen ik nog in het DLC verhaal zat.
    Ik ben er toen uitgelopen, met de intentie later er echt aan te beginnen. Het probleem is dat ik nu een of andere ticket daar zou kunnen krijgen. Ik heb alle hoeken en gaten al afgezocht in de arena en geprobeerd die bots en mensen aan te spreken, maar geen succes.

    Iemand die hier meer last van heeft en weet wat ik ertegen kan doen om het op te lossen?
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb hem gisteren ook uitgespeeld, moet het feestje nog wel geven :)

    Inderdaad goeie DLC met veel leuke momenten :)

    Shepard: do I sound like that? :)
    als ze opgesloten worden, echt grappig !

    Wrex heb ik niet gezien omda die bij mij in ME1 doodgegaan is, en ik speel het zo realistisch mogelijk... dood is dood, en ga niet opnieuw beginnen.. het is wel zonde dat hij er niet meer bij is, maar niets aan te doen ;)
     

Deel Deze Pagina