[Centraal] MotoGP 2 [Vragen en Info]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 15 mei 2003.

  1. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Jerhui voor je meer dan complete antwoord.
    Gezien je ranking kan ik nog veel van je leren.

    Tot 5 juli voor de 1e les ! hahaha
     
  2. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor eerst echt Online gespeelt, gelijk minder leuke ervaring, ene DOTCOMLIVE, die hier kennelijk ook op het forum actief is, vond het nodig om op een engelse server continue nederlands te spreken, na vriendelijk gevraagt te hebben of hij misschien engels wou spreken, begon deze persoon als een gek te tieren, VUILE ******HOMO, VUILE ******AMSTERDAMMER,etc.

    Ik snap niet wat deze mensen bezielt, ik speel nog altijd voor me plezier online, en neem aan dat andere mensen dat ook doen. Snap dan ook niet wat er zo leuk aan is om mensen verrot te schelden.
     
  3. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja raptor die gasten heb je af en toe... gewoon player feedback geven, daar is die optie voor... enne ook aan de host vragen m te kicken/bannen... en als je dat niet wilt... dan mute je die gast toch.

    Komt trouwens niet zo veel voor hoor... geef de hoop nog niet op ;)

    Dschadir/Thor... dudes... werk aan de winkel... ik stond vanavond .04 sec achter Thor... maar nu dik 5 sec onder m... hahaha.... weet ook niet wat er aan de hand was... en dat met m'n zware 4 stroke met z'n zachte bandjes.
     
  4. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @macouno:

    Volgens mij racen wij met een boel gezamelijke vrienden.
    Zodra ik je LIVE tegenkom, zal ik je adden aan mijn friendslist.
    Misschien wel leuk als we ook de onderlinge competitie hoog houden.

    Sta nu ongeveer 10sec. voor op Thor, dus dan heb je alvast een idee.

    Groeten: Sir White NL
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    raptorix, dat was ook een van de redenen waarom ik blij was dat je in MotoGP 2 eindelijk spelers kunt bannen uit je sessie.. In deel 1 kon je alleen kicken, en kwam men dus steeds terug om lekker irritant te blijven..
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Jerhui, je hebt voor mij zo lang als inspiratiebrong gefungeerd. Nu zijn de rollen omgekeerd en laat je MGP2 in de steek :{

    Enneh, Sonic, wrom heb je je scores gereset?
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mdat ik het zat was constant alleen maar met mijn tijden bezig te zijn. Op de een of andere manier kon ik nooit gewoon lekker een potje racen. Dus hopelijk gaat dat nu beter!
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik speel op dit moment eigenlijk alleen nog maar MM3.

    Een echte competitie is het nooit geweest tussen ons... op het moment dat ik je toevoegde aan mijn vriendenlijst stond ik iets van 5 seconde voor, maar na twee dagen had je dat al omgebogen naar een 10 seconde voorsprong voor jou :eek:

    Sorry twi... je bent gewoon te snel voor mij ;)

    Ik ga wel weer MotoGP 2 spelen op het moment dat ik ben uitgekeken op MM3. maar ik heb het idee dat ik niet veel meer kan stijgen, dus zal ik me niet meer bezig houden met mijn ranking.

    Ik sta na twee weken niet gespeeld te hebben nog steeds in de top 200 en dat had ik niet verwacht (doel was bij de beste 500) en ik zie dat jij al in de top 100 zit.... erg netjes... ik doe het je niet na _O_
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  9. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool... ik zit vooral laat s'nachts vaak nog even een paar uurtjes.... sta nu zo'n 1080ste en verwacht niet nog veel hoger te komen... eventjes onder de 1000 lijkt me wel leuk, maar zo serieus ben ik ook niet met m'n ranking bezig. Enne de laatste tijd zoek ik eigenlijk alleen nog maar naar games met collisions on.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jullie vragen welke camera mode jullie gebruiken tijdens het racen. Ik merk dat ik de meest verre camera het lekkerst vind rijden. Maar heb tevens de indruk dat ik daardoor wel langzamer ben.

    thanks

    mx
     
  11. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik die ook verreweg het fijnst...
     
  12. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    @witkees en macouna

    Sorry, ben laatste tijd niet veel met mgp2 bezig, ga wel weer eens zitten en mijn tijden weer aanscherpen.
    Doe dit trouwens nieyt zo snel, des te meer spelvreugde heb je er voor een langere tijd van O-) .

    @witkees
    Zie je zaterdag
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ok

    ik heb vandaag 300 nogwat posts doorgenomen.. Vol goede moed begonnen, maar toch balen.. Ik had me na alle posts bedacht maar direct met manual shifting te beginnen, poef, dat is ff wennen. Ik win dus helemaal niks.. Ben tevens begonnen met 2takt nsr 500..hoop dat dat ok is.

    Ik heb op A en B de gears zitten
    Op X en Y de front and rear brakes
    Op left trigger de brakes ?
    Op right trigger de power
    Ik stuur met de directional pad.

    Ik zit met die brakes nogal mis denk ik. Want in de bocht remmen met de linker trigger geeft alleen maar problemen.. Welke brake type kan ik het beste op de linker trigger zetten?? Want dit werkt niet helemaal correct..

    Meer suggesties zijn altijd welkom

    thanks

    mX
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm, een van de meest gebruikte controller configuraties (ik vind hem ook het fijnst) is :

    Rechtertrigger = Gas
    Linkertrigger = Rear Brake
    A = opschakelen
    X = terugschakelen
    B = achteruitkijken
    Y = Full brake (als je even niet met achterrem kan, in de regen of halverwege een bocht)

    Dan idd sturen met directional pad. Powerslide sensitivity op 5 en gaan maar! Zet alle andere knoppen uit, om rare ongewenste gebeurtenissen te voorkomen (perongeluk schakelen met thumstick clicks enz)

    Suc6! En ik zie je vast wel een keer voorbij vliegen op Live :)
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, ik moest inderdaad de rear brake op de linker trigger hebben.. Was net ff goed bezig, maar maak met schakelen toch nog teveel fouten. Moet maar ff goed oefenen, want soms kom ik ofwel in zijn 1 of wel in zijn 6 de bocht uit... En ik het maar vreemd vinden dat ik gepasseerd wordt.

    Vraag: Hoe werkt powersliden met manual? Want ik krijg het niet werkende.. in ieder geval niet 2 maal acceleratie (rechter trigger?)

    Het is rete mooi dit spel...

    mX
     
  16. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    :confused:

    Kwestie van smaak zullen we maar zeggen :)
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oops! ik bedoelde natuurlijk met linkerthumbstick sturen *)

    ps, twi check de scoreborden maar weer. Ik heb op een aantal banen mijn oude tijden flink verbeterd. En op de andere banen ga ik ook zsm mijn oude records aan flarden rijden, ik ben on fire sinds ik mijn tijden heb gereset :)
     
  18. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Die linkerstick is nog way too sensitive, maar ik zal het proberen. Beter nu maar ff met de billen bloot en meteen een beetje een redelijke basis, dan straks volledig omschakelen.

    Bedankt voor de info Heeren,

    Ik zou alleen nog ff graag willen weten hoe die powerslide werkt bij manual schakelen? En hebben jullie een tip hoe ik het snelst wat meer stijg in de rankings? Moet ik alles in de eerste instantie richten op 1 baan of juist globaal op alle tracks beter presteren. Mugello ligt me bijvoorbeeld bijzonder goed, dus daar kan ik vast wel snel op worden, maar die is nog niet unlocked bij mij... dus daar kan praktisch niet oefenen..hulp is welkom :)

    bedankt en

    groet,

    mX
     
  19. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Zet op alle banen een tijd neer. Op elke baan waar je geen tijd hebt staan krijg je +/- 12 minuten straftijd. Dus als je een globale tijd neer zet win je al 10 minuten per track.

    @Sir White, macouno en Thor NL: het spijt me ik sta zo'n +/- 10 seconden achter Thor NL. Jullie staan weer flink voor hem. Ik heb alleen de laatste tijd weinig online gespeeld en dan alleen in MM3. Het spijt me dat ik jullie zo teleurstel. Dat ik zo ver achter sta. Misschien komt daar in de toekomst nog verandering in. Ik hoop het. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
    :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  20. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat is dus niet helemaal mogelijk in mijn staat op dit moment, want ik heb maar 4 banen unlocked. Hoe kan ik alle banen het beste unlocken?

    merci

    mX
     

Deel Deze Pagina