GTA:VC dan toch naar xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sindagon, 3 jul 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heb gisteren de nieuwe oxUKm gekocht (de engelse dus, die met die demo disk) en daar stond in het stukje van the mole het volgende:

"vice city on target
    Now here's a piece of news that's good enough to throw a partu for: GTA Vice City is coming to xbox - and this year by the looks of it. An xvox version of the famed immoral crime-a-thon is in the pipeline as you read this but there's no news on any extra content. Fingers crossed Rockstar sees fit to give us a little bonus level or two."

Hier staat dus letterlijk dat GTA vice city nog dit jaar voor de xbox uitkomt maar er dus nog niet zeker is of er extra's in zitten.

The Mole verteld altijd dingen die nog niet aangekondigd mochten worden en meestal ook nog lang niet zeker zijn. Dit zegt er dan ook altijd duidelijk bij. Maar wat mij nu dus op valt is dat hij dit verteld alsof hij er zeker van is, dus misschien dan toch een gta, wie weet.

2. ITNL

ITNL Guest

o boeit mij niet zo, heb die game nooit iets aan gevonden...

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou het contract loopt tot 2004 dus het mag zelfs geeneens :9

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat werd altijd gezecht ja, maar the mole verteld nooit zomaar iets.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ja, eerst zeiden ze nog tot 2006, het is rond het hele gta niets anders dan (af)wachten

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat zou wel een leuk kerstcadeautje worden dan....dan is toch ook net sony's contract afgelopen? :p

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    rockstar heeft skit aan dat contract 8)

nee ik denk het eigenlijk niet.Ik hoop wel verschrikkelijk erg dat gta naar xbox komt. zoniet, koop ik een ps2 en kan ik eindelijk gta spelen

(pc is te kut)

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    GTA is maar even leuk... Nee, heb hem al op de pc, boeit me niet op xbox :) Tenzij ze er een wrede xbox systemlink splitscreen en live multiplayer instauwen :)

9. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen de naam veranderen enzo en veel dingen veranderen (lees verbeteren) en of door een ander bedrijf laten maken waar zij dan in werken en pleuren er live enzo in dan kom je echt wel onder zo een contract door hoor

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem al op de ps2 dus als ze er een zooi extra's in gooien en de gfx naar xbox kwaliteit opwaarderen kan het wel leuk worden

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een goede console verkoper, maar verder mag tie van mij wegblijven....veelste saai :mad:

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik wel halen denk ik als de graphics verbeterd worden. Ik heb GTA:VC nog niet gespeeld :eek:, ik hoor van veel mensen dat dit een vet spel is dus zeker ff checken.

13. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Hopen ta ie komt een maat van me heeft hem op de ps2, die roeleerd echt, lkkr knalluh.

14. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat ie komt. Wacht al tijden erop dat ik het spel kan spelen. Mijn F***ing pc is te kut en om nou voor 1 spel een PS2 te kopen is ook zo wat.

15. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vice City zou de enige reden voor mij zijn om een ps2 te kopen en als de xbox vice city ook heeft zijn er geen voordelen meer voor de ps2, behalve dan dat je gratis van de online functie gebruik kan maken.

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik bid nog elke dag om gta op xbox misschien heeft het geholpe :p

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou zoiezo al een GTA op XBox komen, liever een ander deel.

Maar als VC toch op XBox komt moeten ze het minder rose maken en die laaghangende zon moet weg.

En die blur natuurlijk :)

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb speciaal voor Vice City een ps2 gekocht en nog steeds geen spijt van. Het is trouwens de enige game die ik heb voor de ps2, de rest kan me niet echt boeien.

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ey maar what the mole zegt is ook niet altijd waar..

maaruh volgens hem zou v c dit jaar nog uitkomen??? vaag

20. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    2003 dus ??!!! ik hoop het :p maar lijkt me heel onwaarschijnlijk, vanwege het contract tussen rockstar en sony dat pas (ik geloof EIND) 2004 afloopt... :confused: naja we zullen zien...

Deel Deze Pagina