1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar als je een goede 5.1/7.1 headset hebt hoor je echt wel het verschil met Stereo geluid.

    Als het geen echt 5.1 geluid is mogen ze dat ook niet aangeven :)
    Heb zelf een 7.1 headset voor mijn pc met battlefield etc hoor ik echt waar de geluiden weg komen.

    Of andere games wanneer je voor mensen staat hoor je geluid voor je loop je er langs dan achter je. Dus werkt echt wel prima!

    Maar nothing beats mijn echte 5.1 set natuurlijk :)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat ze niet voorbereid waren op de flinke stijging in orders vlak voor de release icm de mooie prijs (velen gingen ineens bestellen toen bleek dat ze de game een halve week eerder verzonden...ik ook:9).

    Is uiteindelijk geen excuus natuurlijk maar ik denk dat ze het wellicht onderschat hebben deze keer.....
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Game gisteren ook binnen via 2game.com. Installeren jullie deze game eigenlijk op je HDD? Sowieso in het algemeen bij games?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik altijd. Ruimte genoeg. Laad sneller en minder kans op beschadiging van de disc.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat hij zegt.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb de game gekocht online voor 26 euro :) cd key via steam (dus ja wel de pc versie)

    Maar damn wat een erg gaaf spel!
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik hoor de surround absoluut beter maar het kan nooit ECHT 5.1 of 7.1 suround zijn. Het is niet zo'n effect als een surround set waar je front, center en rear speakers hebt. Het is gesimuleerd surround ofzo, zoiets. Heb er echt veel over gelezen, en ze zeggen zoveel op die verpakkingen, echt 100% is het niet :). Maar het klopt wat je zegt..het is gigantisch indrukwekkend. Ben dan ook erg blij met het kastje, want het heeft de geluidservaring nog vetter gemaakt.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet mee eens :) je hebt inderdaad headset die simuleren naar surround.
    Je hebt headsets met echt 5.1/7.1 wat inhoud dat er meer speakers zitten in de oorschelp.
    En je hebt helaas ook geen gelijk, het kan dus echt wel 5.1 zijn :)
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    me too!
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zit in het tweede gedeelte van Shanty Town, hoe ver zit ik nu ongeveer? 60% ofzo van het verhaal?

    Damn aan de sfeer, geluid, details, belichting en graphics in deze game. Fucking subliem. Was de afgelopen tijd echt helemaal klaar met games deze generatie, maar Tomb Raider laat zien dat er nog genoeg valt te halen uit deze generatie. Al mag het gameplay-technisch niet super verfrissend zijn, het is wel een geweldige mix van diverse games deze generatie die er een perfecte geheel van maken. Moment na de brug bij Shanty Town:
    Als Lara neervalt in dat gedeelte vol met bloed. Zo fucking prachtig vormgegeven dat gedeelte, echt adembenemend goed.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2013
  11. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je iniedergeval nog wel een leuk stukje te spelen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.779
    @ Fisaco: Hehe doet me denken aan de film The Descent :p

    [​IMG]
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mensen die beschikken over een goede surround set, zullen met me eens zijn hoe geweldig het geluid is in deze game!

    Allemachtig alles klopt gewoon,en de laagweergave in deze game is ook subliem!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klopt, is echt wel een toppertje qua geluid

    vooral als je in grotten met stromend water of watervalletjes zit is het echt heel, heel goed.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm dat wist ik niet. Als je het echt zeker weet, zal ik je niet tegenspreken, het leek mij alleen logisch dat het nooit echt zou kunnen want je hebt maar twee oorschelpen op,zeg maar :D.

    Qua bijna alles klopt deze game gewoon. Details, sfeer, graphics, animaties, gaaf hoe Lara ook echt rond kijkt wanneer je rondloopt enzo, er zit echt leven in, bij wijze van spreken. Gone are the days dat een poppetje gewoon voor zich uit blijft staren...erg cool. Kan echt niet wachten om te zien wat CD met Legacy of Kain gaat doen en het nieuws omtrent LoK te zien gaat dat echt gebeuren.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik denk ook dat het mijn probleem is dat ik die knop niet kan omzetten:'-(


    Angry Joe Tomb Raider Review..

    haha,de intro;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan mag jij mij vertellen waar bij een 5.1 headset de center speaker zit :+

    Ja een goede surround headset heeft meerdere speakertjes per oordop, Nee het is dan nog steeds geen echte 5.1

    want je hebt geen center, en uiteraard ook geen fatsoenlijke sub

    dus die .1 is er ook niet echt
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor in de oordop? Je oren zitten toch ook aan de zijkant van je hoofd dus werkt prima imo
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Met andere woorden , er is geen center channel maar je krijgt gewoon stereo

    dus is geen 5.1

    ik zeg niet dat het niet werkt, ik heb zelf ook een 5.1 headset van sharkoon en als mijn ene oor niet wat beter was dan de andere zou ik hem denk ik best eens gebruiken (maar ik krijg de balans nu dus nooit goed)

    ik zeg alleen dat het geen 5.1 is.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit nu op 45% volgens mijn savegame, maar het is echt knallen, knallen en nog eens knallen. Dus ik kan wel begrijpen dat je dit als doorgewinterde Tomb Raider fan niet trekt. Het lijkt wel of er hier meer Hollywood momenten inzitten als in Uncharted. En ja, het is echt een tof spel. Alles voelt goed, het verhaal wordt goed verteld. Er zitten veel toffe momenten in. Maar het grootste deel van het spel is gewoon rechtlijnig. Je hebt wel wat hubs waar je kan verkennen, maar het spel houd je wel aan het handje waar je heen moet. En puzzels zijn nagenoeg afwezig.

    Jammer dat er niet meer balans zit tussen actie, exploren en puzzels. Ja, je kan veel dingen verzamelen, maar dat heeft voor mij geen meerwaarde. Dat doe je alleen voor achievements, maar die boeien me niks. Af en toe lijkt het meer Gears of War, met finishing moves en cover, dan een Tomb Raider game. Ik snap dat het een reboot is (was Legend ook al), maar zoveel actie had niet gehoeven. Desondanks vermaak ik me er wel mee, dus qua cijfer zou ik tot nu toe op een 8 uitkomen.
     

Deel Deze Pagina