1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik zal als ik thuis ben het even onderzoeken :+, houdt me weer even bezig :9
     
  2. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Craften is een makkelijke manier om te levelen, crafting booster aan en je vliegt er doorheen.

    Heb mijn armor smithing op 380 maar dan begint het wel een pain in the ass te worden om de 400 te halen. Kost ook nog eens jankend veel geld, maar dat heb ik wel over om de 400 te halen. Ik koop trouwens geen mats op de black lion trading company, wil alles zelf bij elkaar zoeken/sparen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tailor was ook verschrikkelijk duur, heeft iets van 5-6 gold gekost. Later een item gecraft die ik daarna doorverkocht voor 6 gold, dus dat heeft elkaar gecompenseerd :+
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Het was alleen niet zo een goed idee om haar naar een relatief high level gebied mee te nemen. :+ Zo vaak down gegaan dat dit het resultaat was:
    [​IMG]

    De dagelijkse Maw weer gedaan
    [​IMG]

    Per ongeluk een (easy) JP gevonden. Hoe kan ik die nog nooit eerder zijn tegengekomen? 8) (in het startgebied van Norn)
    [​IMG]

    Hier ging het nog goed:
    [​IMG]

    En toen kwam er opeens een Benny Hill achtige achtervolging :lol:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag Gisteren,

    Het zou leuk blijven als je ergens kon zien hoeveel mensen er aanwezig zijn in een gebied. Gewoon omdat het in het geval van onderstaande events leuk is om te weten, maar ook of het nut heeft om op de grond te blijven liggen en wachten op redding of dat je beter een WP kunt gebruiken. :+
    [​IMG]

    Van meneer Shatter wel een leuk itempje gekregen.
    [​IMG]
    Nu wel aan het twijfelen of ik em zal dragen of door zal verkopen. Is toch 3/4 gold waard.

    Ik was ook opeens een speelgoed spin geworden die vrolijk heen en weer huppelde. Zal wel te veel hebben gegeten van het een of ander. 8)
    [​IMG]

    Een grote worm tegengekomen. Hij hing er wel wat slap bij toen ik eerst aankwam
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hier komt ie na wat pre-events uit de grond:
    [​IMG]

    En hier is ie BINNEN EEN HALVE MINUUT dood. Nou ja zeg. Dat viel tegen.
    [​IMG]

    Ik moet nog 2 bosses volgens mijn achievement lijst. Sowieso de Hydra Queen. Alleen totaaaaal geen idee waar die (en de andere) is. To the Googlesss!

    Nu ook op mijn Elementalist aan het craften geslagen.
    [​IMG]

    De nieuwe armor was helaas nog geen wondermiddel. :mad:
    [​IMG]

    Met mijn Mesmer zo zorgvuldig allemaal grondstoffen verzameld en HOPPA allemaal weg zodra je ook maar een beetje gaat craften. :p Vooral als je én Armorsmith én Tailor én Leatherworker bent voor de armor. (en dan nog Artificing voor de Mesmer, Huntsman voor de Engineer en Weaponsmith voor de Warrior en Elementalist). Copper weet ik nog wel te vinden maar andere dingen weet ik totaal niet meer hoe je eraan komt.

    Qua levellen schiet het redelijk op als je bedenkt dat ik met 4 (straks 5) chars tegelijk speel.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn Necro blijf ik voorlopig nog negeren. :+

    Jeej, weer een update wat niemand interesseert (of leest) \o/
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vermaak me anders wel met je berichten :eek:

    Je necro ziet er maar apart uit :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Asura ziet er altijd vreemd uit, maar ik heb mijn best gedaan om het op zijn minst wat minder lelijk te maken dan de NPC's die je tegenkomt. :+
    [​IMG]

    Er zitten me toch wat lelijke gedrochten in de game. :p Dus tegenover die vond ik mijn creatie nog best redelijk gelukt.

    Nu nog mijn thief maken en dan weer het vreselijke proces van het bedenken van een naam. :'-(
     
  8. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat, als mijn server het wat minder goed doet in WvW, dat we tegen Far Shiverpeaks moeten:D Hoorde dat jullie nogal omhoog schieten, vraag me af of het strategie is of veel goede spelers, hoop strategie, dan kan het erg leuk worden daar tegen te spelen en van te leren! Moet mijn server wel echt wat minder spelen want deze matchup ownen we de tegenstanders best wel...
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    woohoo.. monthly binnen. Wel een makkelijke als ik hem al voor mijn doen zo snel kan halen. Maar 10 laurels en een paar karma jugs zijn zeker de moeite waard om even voor deze monthly te gaan. Heb nu 50 laurels, dus eigenlijk gaat dat nog relatief snel.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Master Crafter zit mij te saboteren. Geen idee vanaf welk level je masterworks items kunt craften, maar ik weet wel dat ik er heel ver af zit. :+

    Gewoon jullie strategie doorspelen naar de tegenstander. :cool:
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Crafting level 75 kan je groene(master) items maken. Aangezien je level 80 bent zal je ook wel wat gegathered hebben dus dan moet je genoeg mats hebben om naar lvl 75 te komen.
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    http://gw2crafts.net/jewelcraft_craft_all.html

    voor nog geen 4/5 gold naar 400 :D

    Paar x dungeons doen en je hebt zo een aantal ecto's en lodestones etc die je kan verpatsen en voor dat gold de stuff kopen die je nodig hebt.
    Mooie is dat de guide ook gebruik maakt van actuele TP prijzen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2013
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tailoring is wel lastig. Je moet veel salvagen om aan de juiste mats te komen. Bij Artifier vind je haast alles wel gewoon onderweg.

    Ik heb het plezier weer teruggevonden. Had een Human Thief op lvl80 en daarna een Norn Mesmer op lvl20, maar daarna was de motivatie weg. Geen idee waarom, maar het was wel zo.

    Maandje terug begonnen met een Sylvari Necro lvl20 en een Asura Ele lvl 15 nu. Het is weer totaal anders en uitdagend. Ik speel nu weer graag tussendoor of gisteren gewoon een paar uur achter elkaar.

    Ik merk wel dat het exploren veeeel leuker is met 2 of meer dan alleen. Scheelt echt heel erg veel voor me. Mochten er mensen ook eens samen willen exploren, voeg me toe -> Loonens.

    Ik heb van alle rassen de begingebieden gedaan (op Charrs na, daar begin ik net met een guardian) en ben redelijk casual. Alles gatheren, ontdekken en afmaken. Totaal niet rushen en heb ook nooit echt een hele rode draad om een gebied te exploren. Ik ga gewoon lopen naar stukken die ik nog niet heb gezien en dan komt het altijd wel goed.
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met mijn 2de alt begonnen, iedereen en zn moeder speelt er 1 maar kan wel begrijpen waarom

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie juist echt nauwelijks Mesmers... (al zag ik tijdens het laatste Shatterer event wat ik deed voor de verandering wel eens wat roze dingen langsvliegen. Maar het feit dat ik daarvan opkeek zegt genoeg. :+)
    Maar het is hoe dan ook een goede keuze. :p

    Verstop skills. :cool:
    [​IMG]
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn main in de Asura hoofdstad

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, jij gebruikte mods, toch? Screens zien er iig érg kleurrijk uit. :+ (iets té naar mijn smaak)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Cultural Armor Tier 3 zie ik. Hoe kom je aan al die poen?
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik een graphic plugin idd, is niet alleen voor GW2 maar ook voor vele andere spellen.

    Ik heb alleen T3 chest gekocht, was 25g ofzo? Toen nog de witte Dye voor 7g. Geld gekregen door dungeons te runnen, verder niet echt wat voor gedaan.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met mijn Guardian in TA

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina