1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    zo zo wat een vijandigheid zeg... hij vraagt om ideeen voor een kadootje voor zn broer, beetje meedenken kan geen kwaad!
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Alles wat met cheaten te maken heeft moet verbannen worden. Opgerot met de kanslozen mensen die niet eerlijk spelen.

    Ben een lieve jongen en totaal niet vijandig :) dus als je je bedreigd voelt biedt ik daarvoor mijn nederige excuses aan. Hopelijk wil je deze aanvaarden! Alvast bedankt! Dikke kus mops.
     
  3. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    haha excuses aanvaardt pop ;) de controller hoeft ook niet persee gemodded te zijn, er zijn ook speciale blops 2 controllers te krijgen, en als zijn speelplezier daardoor vergroot wordt... mooi toch? ik speel btw met een normale xbox controller so no worries :D
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor de reacties maar iedereen zegt wat anders en nu weet ik het nog niet haha.Kan je die dingen gewoon bij intertoys halen?
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt trouwens ook onder "Tampering with xbox 360 hardware.", zo'n 'modded' controller. Ik report ze altijd :9
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Er is double xp.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zegt degene die voor 200 euro wel even een gamertag wilde modden om er 100.000 (G) op te zetten :+
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    He he, dat was natuurlijk als grapje bedoeld :)
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Matchmaking is een drama sinds de laatste update....
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nergens last van!

    Heb ik idee dat ik minder in halve games wordt gedropped. Dikke vooruitgang heb ik het idee. Maar dat kan ook toeval zijn!
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo van het weekend ging het wel weer erg lekker. Alleen maar HC:KC gespeeld en met een score van gemiddeld 25.000+ per potje gaat het wel snel. Van prestige 6 level 23 naar prestige 7 level 31 in een avond en een zondag middag :).
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren weer eens een potje Zombies gedaan op Die Rise. Ging lekker. Tot ronde 22 gekomen maar toen was de ammo op :D. Man man wat een chaos! Lekker kamperen op het dak. Alleen het klote van die plek is, als ze doorkomen is er ook geen vlucht weg meer.
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb me gisteren kapot gelachen. Sniper trolling :thumbs:
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt, maar dat is wel verreweg de beste plek. Vind het wel een hele goede zombiemap. Alleen als je ronde 26/27 goed doorkomt is het eigenlijk easy. Je moet alleen ammo telkens gaan halen voor de SVU en AN.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is er al iemand die DLC 2 geruchten heeft? Of is er ergens al iets nieuws te melden? Nieuwe zombie maps kunnen niet snel genoeg komen! :+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Voor zover ik weet is er nog niks over bekend jammer genoeg ...
     
  17. Uriah Hall

    Uriah Hall Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw hier, maar ik ben een redelijke call of duty speler die heel graag met anderen zou willen spelen. Nu speel ik al een tijdje alleen, maar dan is het winnen en verliezen vaak niet onder controle te houden. Vandaar de voorkeur om met anderen te spelen!

    Mijn gamertag is Uriah Hall, voeg me maar toe!
     
  18. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme, ik trots dat ik de gouden skin voor de eerste shotgun heb gehaald, dacht ik "laat ik eens kijken hoe ik diamond kan fixen!".

    :emo:

    Ik snap niet dat mensen zin hebben om bijvoorbeeld dit voor alle assault rifels/submachine guns te doen.. dat kost toch zó ongelofelijk veel tijd?
    Ik heb in 4 shotguns al geen zin, zeker niet in die pauper automatische krengen, laat staan dat ik het met 10 assault rifles zou gaan doen :{
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb het alleen met de subs gedaan. FFA en rondjes lopen en echt alleen voor headshots gaan. Verbaasde me hoe snel ik ze goud had. Had alleen met de scorpion wat moeite :)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad gewoon lekker de game spelen. Je wapen pimpen laat je maar doen door je vrouw. Pff.
     

Deel Deze Pagina