1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Metal Gear fan, turned game journalist, turned game developer, now founder of Camouflaj studios. Heeft ook gewerkt aan Halo 4.

    Grappig dat 'or vice versa'...dadelijk komt MS met een nog groter 'monster' van een machine aan. Of juist niet, en dan heeft MS de slightly mindere console waar ook niemand aan dood gaat.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het "slighty" is maakt het mij niet zoveel uit welke dan beter is.
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt inderdaad in de praktijk weinig uit. Maar waarom is het nou zo moeilijk om Sony hardwarematig bij te benen als gigantisch amerikaans bedrijf? Nu al twee generaties achter elkaar. MS komt nu ook nog eens hoogwaarschijnlijk later met een console dan Sony, het excuus van 'ze hebben nu meer tijd gehad' bestaat ook al niet meer dus.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een betere console hardwarematig maakt niet zoveel uit. Waarom zou MS dat doen als het dan te duur word. Zie de PS3. Was idd ook hardwarematig beter. Maar was een stuk duurder en de hardware die erin zat was ook niet goed (cell processor)
    Denk dat MS het belangrijker vind om winst te maken dan een te dure console te maken.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Feit blijft wel dat sommige mensen eerder voor een PS4 zullen kiezen dan voor de nieuwe Xbox als de PS4 betere specs heeft, wat dus eigenlijk tot betere graphics etc zou moeten leiden. Zulke specs geile personen heb je altijd.
    En als een onbenul op console gebied zijn eerste console gaat kopen en in de schappen de keuze heeft tussen de ene console met meer RAM, betere videokaart etc dan de andere, dan zal hij toch vaak voor degene met de betere specs gaan. :9

    Zou het zelf ook raar vinden als ze met mindere specs aankomen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zullen niet precies hetzelfde zijn maar het verschil gaan we denk ik niet zien. Zeker als het ook nog "slighty" is.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hij zet nog wel even "or vice-versa" in z'n tweet :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoezo hoogstwaarschijnlijk later dan Sony? We weten echt niets, maar ik zie de nieuwe Xbox nog wel dit jaar uitkomen. De PS4 in Europa echter? Ik twijfel behoorlijk.

    Het zou wel geniaal zijn als MS wel iedereen weet te verbazen wanneer ze de specs bekend maken (als ze die bekend maken..) en het blijkt gewoon net wat beter te zijn dan wat PS4 heeft. Ik geloof er zelf niet in, maar alleen om die priceless reacties op forums als NeoGAF en Team Xbox te zien waar al die Sony fanboys rondhangen....ah man dat zou mooi zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Specs zeggen ook niet alles. Gaat uiteindelijk om wat de developer uit de console weet te halen en met beperkte specs verschillen is dat nauwelijks te merken.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep en dan gaan alleen first party games op PS4 het mooist eruit zien. Dat ga je echt wel zien straks met uiterst gelanteerde devs als Naughty Dog. Niet dat een 343i geen wonderen gaat verichten ;)

    Ik hoop echt dat het plaatje er straks zo gaat uitzien, dan kan ik namelijk voor de third party games gewoon bij Xbox blijven, met de controller die ik volop prefereer en gewoon heel Xbox Live wat ik volop prefereer.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Een onbenul op console gebied kiest niet de beste maar de goedkoopste console denk ik
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Gek dat ie zo duur is, hij is wel heel erg compact.
    GPU is nogal zwak voor het geld, en extra opslag is ook enorm duur.
    Wel een leuk apparaat voor als je een console en PC wil, maar geen Game PC omdat ie te groot is en je bijvoorbeeld iets naast je tv wilt hebben.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die Piston is echt way overprices. Gelukkig is het niet de echte steambox (als die al komt)

    verder nogal stil op het geruchtenfront voor mijn gevoel. Zie heel weinig nieuwe toevoegingen aan wat we weken terug al wisten.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ik las The Witcher, ik schrok al :+
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, MS zal hun regeltjes moeten veranderen anders denk ik dat er nog velen zullen volgen. 15.000 dollar moeten betalen om een update van je game te releasen is ook te idioot voor woorden. Nu komen ze er nog mee weg omdat de userbase van de 360 zo groot is maar straks is het in principe weer opnieuw beginnen.....
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat veranderen volgens mij. Word goedkoper om te updaten en XBLA Arcade te releasen.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik hoop het wel anders ga ik later ook lekker alleen voor Sony developen. Niet dat ik nog veel te zeggen heb. :+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mhm, ik hoop niet dat Microsoft te ver doorslaat in het 'middelpunt van de woonkamer' gedoe door met een softe maar krachtige Kinect console te komen.
    Ik ben nu echt benieuwd naar wat voor console we krijgen en welke features en games daarbij horen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina