1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0

    De Starcraft II map op mijn PC is 13,6GB.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar heb ik nog niet naar gekeken trouwens. Maar de client had het over 8GB installeren, kan met uitpakken en installeren misschien 13,6GB worden. Ga het vanavond even checken, thanks voor het melden.
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, de campaign uitgespeeld. Ontzettend goed weer en de cinematics zijn superb(duh, Blizzard) maar wel aan de korte kant (7 uur op brutal). Ach, je koopt het spel natuurlijk voor de multiplayer hopelijk weet ik me wel weer wat hoger op te werken dan platinum :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeu! Daarnet ook ge-updatet en een paar missies gespeeld. Erg gaaf. Het verhaal begint meteen heel goed, chapeau. Morgen verder, ben benieuwd. :9

    Trouwens, hoe zit 't nou. Moet je nou New Game kiezen en dan Heart of the Swarm? Of kan je Wings of Liberty saves laden en dan verder spelen? Want ik heb plots geen Achievements meer. Krijg trouwens na de eerste missie van HotS ook geen Achievements meer, zelfs niet voor het uitspelen van de missie.

    Bug?
     
  5. Witcher R

    Witcher R Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de code op gamecardmarkt gekocht. Zij hebben nog steeds de game, denk ik.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @ Willem: Wat ik van de huidige expansions, vanaf Warcraft III, heb gezien van Blizzard, is het gewoon een aparte installatie die je ook weer opstart met een new game, vanuit de expansion.

    Voorbeeld: Warcraft III speel je apart en de uitbreiding ook en je installeert ze ook apart.

    Ik ga er vanuit dat het met SC II ook zo is.

    Wat betreft die achievement: Heb je een keer per ongeluk een cheat gebruikt? Zoja, herlaad dan je savegame opnieuw, dat zou moeten helpen. Zo niet, dan kan je dus overnieuw beginnen, want in de meeste games worden complete savegames uitgeschakeld van achievements, op Orange Box na voor multi consoles na. ;)

    Hoop dat je hier wat aan hebt, wat betreft die expansion ben ik wel benieuwd wat het uiteindelijk is geworden. Laat maar even weten hoe je het moet spelen als het voor elkaar is.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van hoe SC2 werkt. ;)
     
  8. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, zo is het niet.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar goed, is mijn vraag nog niet beantwoord. :+

    Achievements in HotS krijg ik niet (denk ik) en die WiL zijn nu ook weg.
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het probleem dat mijn achievements uit WoL weg zijn maarze zijn er mee bezig als ik de Blizzard forums zo lees.

    En gisteren was er tijdelijks een storing (tussen 22.00 en 02.30) voor de achievements. . dus als je missies hebt gedaan in die tijd en geen achievements gekregen, dan moet je die opnieuw doen :eek:

    Maar als het goed is blijven alle stacks uit WoL ook gewoon staan. Als je bijvoorbeeld 600 potjes met random hebt gespeeld blijven deze 600 gewoon staan

    Update: Volgens een Bnet community manager moet je ervoor zorgen dat je na de install ook nog de install optimization doet en dan is zou het verholpen moeten zijn
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Optimization had ik meteen laten doen. En heb ze nu weer terug die Achievs, vreemd.

    Trouwens, sta er van te kijken dat ik het spel op m'n laptop op Ultra kan spelen (i7 6GB). Nice!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zie HOTS er nu ook bij staan. Gewoon installeren en SC II opstarten, ietsjes anders dan in mijn Warcraft III voorbeeld. Het gaat niet zo'n probleem zijn.

    Mocht je nog wel achievement problemen hebben, probeer dan eens dit via Google: HOTS Achievement problems Starcraft II. Of HOTS voluit of een combinatie van woorden uit de zoekopdracht.

    Ik vind 7/10 oplossingen/antwoorden meestal bij de 1e poging op deze manier. ;) Succes! :thumbs:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    HotS is al lang gelukt, hij downloadde toen het spel officieel uit was. Had je ook kunnen weten, want heb 't al over het spel zelf gehad. 8)

    Heb nu een aantal planeten gehad, nu nog Char en daarna door Koprulu.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben nu denk ik halverwege de campaign van de main game. Gaaf, maar veel lijkt wel erg op de oude C&C games. Mooiste toevoegingen vind ik de manier van verhalen vertellen en dat je op je schip rond kunt kijken met wat mini games erbij. Nice, goed gedaan van Blizzard. En ik haat die keizer en nog erger, die nieuwslezer. :mad:
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nooit starcraft 1 gespeeld zeker?

    :F:
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dafuq, met alle respect maar dit slaat als een kut op peren helemaal nergens op. C&C vergelijken met Starcraft, overeenkomst: beide rt's games maar daar houdt 't ook wel op imo :)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben nu bijna door de Campaign heen denk ik. Moet zeggen dat ik hem wel héél makkelijk vind op Normal. Voor m'n gevoel waren Starcraft/Brood War/Wings of Liberty veel moeilijker. Of ik ben eindelijk een beetje goed in het spel geworden.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rts speler speelt dan ook minimaal op hard :), logisch dat normal nu makkelijk(er) gaat dan de campaign op normal. Je hebt alweer meer starcraft 2 in je door het al te hebben uitgespeeld van de campaign etc.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    De WoL campaign op Brutal was ook al super easy, heb pas 6 missies gedaan bij HotS
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vette missie met dat radiostation. Wat haat ik Mengsk toch zeg. :D
     

Deel Deze Pagina