1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermm ja, de API werkt alleen als je VIP bent

    En de reden dat ze allemaal betaald worden is omdat Newzbin en Nzbmatrix uit de lucht zijn en er dus honderdduizenden betalende klanten rondzwerven op zoek naar een waardig alternatief :+
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb zelf XLNed en vind het maar vreemd dat die helemaal apart staat. Alsof die hun eigen usenet servers hebben staan, dat is toch onbetaalbaar :+
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goed programma of een goede tool om NZB's met alle informatie (dus NLsubs, DTS, 1080p) goed af te lezen en de NZB's in SABNZB te laten?

    Gebruik nu NZBindex maar die informatie is vaak onoverzichtelijk en niet handig. Sportnet is ideaal om te downloaden, maar is weer onhandig om NZB's uit te halen en hier wordt het niet in verschillende mappen gezet.

    Plus dat ik in SABnzb nu het sorteren goed heb ingesteld. Scheelt weer best wat verplaats-werk.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Snap niet helemaal wat je bedoeld? Een goede zoekmachine?

    audio codes en resolutie enzo kan je mediaspeler als het goed is gewoon uit het bestand halen toch

    in welke map het gezet word word bepaald door welke categorie je er zelf aan geeft in Sab
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat informatie die je in Spotnet ook allemaal ziet VOORDAT je een film download.

    Dus DTS, DD, subtitles, kwaliteit, welke versie, etc etc.. zoals onderstaande voorbeeld.
    [​IMG]

    Nu kan je een deel uit de NFO halen, maar lang niet alles. En niet elke post bevat een NZB.

    Dus dat je dan de post informatie helemaal duidelijk ziet, maar via SABnzb gaat downloaden. Eigenlijk hetzelfde als FTD vroeger zeg maar :).
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je zoekt dus gewoon en goede index site?

    nzb.su bevalt mij tot nu toe wel aardig, niet dat ik veel met de hand opzoek want daar zijn Couchpotato en Sickbeard voor.. maar de filter opties zijn wel prima verder

    uiteraard lang niet zo uitgebreid als Newzbin was maar goed, dat is geen enkele site vooralsnog
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wacht zelf nog wel even met een betaalde server. Nog te veel gedoe met incomplete files om ergens een abo af te willen sluiten. Mocht het bij gratis versies niet goed binnenkomen, dan kan ik alsnog een torrent aanzetten.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog 4 invites voor nzb.su

    maar zoals hierboven gezegd, als je de api wilt gebruiken moet je wel vip worden

    (uit mn hoofd $11 voor een jaar)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik krijg helemaal de rambam van CP. Blijft zeggen dat movies zijn gesnatched maar worden niet gedownload door sabnzb. De bestanden worden wel gedownload en opgeslagen in

    volume1/@appstore/couchpotatoserver/var

    Iemand enig idee? Kom er nu achter dat er een 4-tal films al lang en breed op BR uit zijn en dat ik ze nu zelf moet downloaden

    Ik draai dit op een synology ds213
    first world problems
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  10. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik gebruik ftdworld.net. werkt net als spotnet. ( wel even een account aanmaken).

    Vaak download ik ook alleenmaar van bekende uploaders/spotters(.q.o.q. / Simply release / birdy)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hoe heb je onder downloaders in CP je Sab ingesteld
    klopt de url en de api key e.d?
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik wil er wel eentje. De api heb ik niet nodig, dus dan kan ik mij aanmelden als gewone user neem ik aan?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja geloof t wel, al weet ik niet hoeveel nzb downloads je mag doen per dag als je geen vip bent


    pm even t emailadres waar de invite heen moet
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb je pm gestuurd ik heb ook belang erbij :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    handig dat je je emailadres dan ook even meestuurd :+
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    API is juist

    Downloader = 0.0.0.0:8080
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  18. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik Eweka in combinatie met Altbinz. Maar sinds een aantal dagen heb ik wat problemen. Namelijk dat alle NZB's die ik in Altbinz zet, niet worden gedownload. Het enige wat er gebeurd is 'decoding'.

    Weet iemand wat hier fout gaat?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Als decoding daar hetzelfde betekent als in Grabit!, houdt dat in dat ze wel gedownload zijn maar dat ze nog van je cache-folder gedecodeerd moeten worden richting je download-folder. Soms blijft Grabit! daar ook nog wel eens in hangen, sluit het programma dan vaak even af en start het weer opnieuw op. Werkt eigenlijk altijd.
     
  20. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dit gebeurd bij bestanden die nog niet gedownload zijn. Als ik de NZB open in Altbinz, wordt meteen begonnen met decoding. Maar gedownload wordt er niks:{
     

Deel Deze Pagina