[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die had ik ook gevonden vond het wel grappig:lol:
     
  2. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben trouwens benieuwd wat de andere secret achievements zijn... Niet spoilen hoor ;)
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Er zit 1 hele kutte tussen: (Geen verhaal spoiler)

    Dan moet je tussen het verhaal door steeds met de andere overlevenden een praatje maken. Daar kwam ik dus achter toen ik de game had uitgespeeld...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Wel wat Gakkie zegt over dat blockbuster titel gedoe. Hier moet je idd niet te licht over doen, maar WTF is Boris afgevallen zeg. 8)
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze moeten gewoon even gauw een DLC soort New+ erin doen waarmee je terugkomt (om artifacts op te halen) op het eiland waar de bestaande gebieden te gebruiken zijn met wat nieuwe events/veranderingen en daarnaast gewoon tombes met toffe puzzles en misschien nog een interessante profeet met een hint naar de volgende locatie (game) voor onze Lara om heen te gaan.

    Blijf nog even dromen :)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Holy shit het is die dude van Gamekings. :+ Ik zag het geeneens (in de thumb).
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Er zit toch ook al zo'n soort mogelijkheid in, of moet je elk stuk apart selecteren om het te kunnen vinden? Meende juist hier te lezen dat je na het verhaal wel terug kon om dingen te verzamelen en te doen.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wtf? Dit zit er al in hoor.. Je kan zo terug travelen via campen om je artifacts/collecties op te halen.
    Wel gespeeld?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij heeft het over een new game + waarin nieuwe events plaatsvinden dan wel extra tombes te exploren zijn. Niet enkel terugreizen in lege gebieden maar hier en daar een verdwaalde tegenstander. In mijn game kan dit niet en zijn er geen extra dingen na het uitspelen.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Na de game uitgespeeld te hebben maar eens mijn eerste stappen in de multiplayer gezet. Jammer dat het niet wat meer naar ervaring is ingedeeld, stond als level 1 karakter in m'n eerste potje met een level 3 en 8 karakter tegenover een level 50, 47 en 38. Hoewel grappig om eens te doen zal ik de multiplayer zeker niet lang blijven spelen.
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, so true :)
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Gakkie Het is inmiddels gelukt (Veel kippen lopen afslachten.) :+

    Iemand zin in (Private) match om zo bijna alle multiplayer achievements te halen? Aangezien online echt geen ene zak aan is. :emo:
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je dan überhaupt online gaan en die achievements halen?
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wil deze game graag op 1000(G) halen. Aangezien dit alleen met MP moet dan het zij zo. :+
    Sowieso was Tomb Raider 2013 beter tot zijn recht gekomen als er helemaal geen MP in zat! maar dit is helaas niet het geval! =(
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice!

    De MP kan mij gestolen worden, dus die achievements ook :)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gamen doe je voor je plezier. Aan de multiplayer beleef je geen plezier, maar wil je toch spelen voor de achievements. Dat is een logica die mij altijd compleet ontgaat.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je plezier beleefd aan achievements vind ik t niet onlogisch
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als je plezier beleeft aan het behalen van bepaalde achievements, dan wil dat nog niet zeggen dat het spelen om die te behalen ook plezierig is. Het doel is de achievements, maar veel spelers doen het ondanks dat ze het spelen geen ruk aan vinden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je zegt dat je de multiplayer 'geen ene zak aan vindt', dan ben je dus gewoon bezig met tijdverspilling. Daarnaast snap ik het plezier niet van een paar punten toegevoegd krijgen aan je account. Op dit soort sites vinden de mensen het altijd heel belangrijk, maar het 'waarom' snap ik nooit. Zelf kijk ik er nooit naar, want het is gewoon een loos getal waar je niets aan hebt.
     

Deel Deze Pagina