[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een vraagje, weet iemand hoe ik aan de daedric crescent kan komen?
     
  2. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Die weet ik! Die weet ik!

    Je gaat naar tel fyr (vlakbij sadrith mora),
    dan ga je naar de kamer waar dyviath fyr staat. ergens op zijn planken staat een doosje met lock van 100 erop. Daar zit een deadric amulet in, gebruik die en je komt in een kamer met een dremora lord, versla hem en pak zijn deadric cresent!

    Tip: als je een mark spell gebruikt in de kamer met de dremora, kun je later recall gebruiken en weer tegen de dremora lord vechten en nog een deadric cresent verdienen!:)
     
  3. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ordinator armor kan je ook gewoon jatten uit de barracks in de hall of justice in het temple district. En je krijgt ook een cuirass en helmet dacht ik als je de opdracht van de seven murders uitvoert voor de hall of justice watch. De progress of truth kan je kopen bij Jobasha's bookstore en de boeken die je skills verhogen kan je gewoon lezen zonder iemand te vermoorden.
     
  4. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe ok bedankt maarre kan je eigenlijk weer normaal worden als je vampier bent of ben je eeuwig vampier? :)

    benneke ook bedankt voor de tips :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt genezen worden. Maar het is leuker om dat zelf te ontdekken. Eigenlijk is het logisch dat je genezen kunt worden, het zou niet leuk zijn, dat als je eenmaal vampier bent, je niks meer kunt doen (behalve die 11 extra quests)
     
  6. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het om eerlijk te zijn k*t om vampier te zijn je kan niet tegen daglicht niemand wil met je praten maar het is wel vet dat je een vette bonus krijgt voor bepaalde stats
     
  7. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    black jinx is in de morag tong guild in sadrith mora moet je een gast ff briben en dan krijg je heb (of was het nou uitdagen???) nou je iedergeval in de morag tong guild
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het fijne vampier worden is dat je 11 extra quests krijgt. Na iedere quest wordt je beloond met een item, en er zitten wat heel aantrekkelijke prijzen tussen, die je anders niet kan krijgen.
     
  9. Mr_Grimm

    Mr_Grimm Plaspop

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak moet zo'n vampier een spel op je doen dan.. want bij mij gebeurt er NADA ..
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet gewoon vechten met een vampier, totdat er verschijnt dat je een of andere ziekte hebt gekregen. Ik heb een keer meegemaakt, dat ik de ziekte kreeg, nadat alle vampieren dood waren. Maar soms duurt het lang en soms ben je direct besmet.

    Als je de mainquest al uitgespeeld hebt, kan het trouwens niet meer, omdat je dan immuum bent voor common disease.
     
  11. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    bij morrowind moet ik voor iemand een boek gaan halen genaamd vampires of vvardenfell ofzoiet. ze zeggen daar om te gaan zoeken in de temple of justice bij vivec ma kvind da da nerges en bij de temple of knowlegde ook ni en daar in redoran bij redoran library ook ni. waar moek da hale?
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn twee delen. Deel 1 en deel 2 (hoe bestaat het). Deel 1 is vrij algemeen, deel 2 is zeldzaam. Skink in Trees heeft een deel 2 boek en in Galom Deus ligt een deel 2. Deel 1 vind je vrij vaak.
     
  13. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik moet voor skink en trees ofzoiet deel 2 gaan zoeken. galom deus is da e stad?

    edit : zo ja, waar ligt die? kan hem niet op de kaart vinden
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Galom daeus?? Man, dat is vet afgelegen, het beste kun je naar Jobasha's rare bookstore gaan, die ligt in vivec, foreign quarter, lower waistworks. Enneh, skink heeft hem pas als jij die quest voor 'm hebt gedaan dat je dat boek voor m'n moet vinden.

    Oh jah, die necromancer in Vas heeft er ook 1, ergens op zijn boekenplank(en), maar bet beste kun je Jobasha gaan.
     
  15. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een vette tip, ga naar Molag Mar, naar de Armigers' Stronghold, daar zitten een stuk of 3 gasten met glass armour. Geen guard in de buurt, dus moorden maar. Eentje heeft een daedric claymore, die chop 60, slash 45, en thrust 20 ofzo heeft. Echt ziekelijk. Hij weegt wel 81, maar je moet er iets voor over hebben. De totale waarde van al het glass armour daar is ongeveer 100.000, dus als je geld nodig hebt, grijp je kans.
    Nog een ding, weet iemand waar mensen zijn met heel veel geld, aan wie ik allerlei glass armour etc kan verkopen?
     
  16. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Benneke, er zijn 4 delen, als je naar de secret library gaat krijg je er vier. ze zijn 400 per stuk waard. Voor welke quest moet je trouwens de progress of thruth hebben?
     
  17. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    He, mensen, ik weet niet hoe ik moet enchanten, sorry voor de dommigheid, maar ik weet het gewoon niet.
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Cursus enchantment voor beginners:

    Stap 1: Men neme een gevulde soulgem, des te meer waarde, des te beter.
    stap 2: Men gaat naar een enchanter(die vrouw bovenin de mages guild in balmora met de gele jurk)
    stap3: Spreek met deze vrouw, en klik het onderwerp enchant aan. daar kunt u kiezen wat u wilt enchanten, met welke soulgem, en welke enchantment erop moet.( U moet natuurlijk wel spells voor de enchantment hebben,bijv:
    spell : fire bite
    enchantment: fire damage 20 points on strike
    einde van cursus
     
  19. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf je trouwens het gehele spel "outlander" genoemd worden? Ik speel nu ongeveer 1,5 maand Morrowind en heb redelijk wat progressie gemaakt maar nog steeds ziet bijna iedereen me als de outlander. Dus nog maar een beginneling:9
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  20. SlaVesOnDope

    SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is iedereen hier al trouwens bezig met Morrowind? Ik speel hem nu dus al 1,5 maand maar elke keer als ik hem opstart is het weer een totaal nieuw spel voor me, het spel boeit gewoon enorm. Ik speel met een Argonian (lvl 15), bezit nu ongeveer 32000 gold en mijn overall armor rating is 55.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina