1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Serieus? Damn dat is fucked up zeg, geluid is subliem in FC3. Ik ga de cache wel even legen en kijken of dat helpt en anders idd even verwjideren en herdownloaden. Heb net een nummer gestreamt en nergens enige vervorming of wat dan ook. Goed...ik ga het effe uitproberen.


    EDIT!

    Jij= held

    Het legen van cache heeft alles gefixt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  2. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga de game zeker halen :p ik heb de demo nog niet eens geprobeerd maar dat ga ik nu doen, heb er zin in! \o/
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, nice! :D
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lethal de glitch meester
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem nog niet binnen :mad:
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Glitch fix meester blijkbaar ook ja... soms dan! :p
     
  7. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahha na 5 min vind ik het spel al geweldig!! het is gewoon gears 3 maar dan vernieuwend
     
  8. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Is hij ergens in Nederland al verkocht?
     
  9. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game is echt geweldig! ik meen het serieus, en dit is nog maar de demo.
     
  10. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tip voor de demo, speel met de tikker, het locust hole heb je binnen een paar seconden kapot geslagen, voor ze het doorhebben hebben ze al bijna verloren en net voor ze je dood hebben, laat je jezelf exploderen, Geniaal!!
    Enige nadeel is dat sentryguns je instant killen...
     
  11. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    vind de demo ook erg leuk. ik laat de preorder lekker staan. heb wel zin in een nieuwe gears. de ticker is een beetje overpowered vind ik. Ik speelde split screen en met een andere gast samen. We waren dus met z'n drieeen. We waren alledrie een ticker en vernietigde echt alles super snel. Het was wel een slechte tegenstander, maar het ging wel heel rap.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit spel is echt wel hard hoor. Speelde net een uur of 2 overrun met 3 vrienden, teamwork alles. Deze gaat er zeker weten komen.
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt geweldig. :+
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, nou zeker wel game of the year... Als onderzetter dan! :+ Saai zeg dat Overrun en wat schiet die Booshka nou joh, lijken wel fokking colablikjes! 8)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    4 maps voor Overrun en 4 voor de andere modes, dus? Begrijp ik het zo goed? Het blijft echt heel magertjes. Maak dan in elk geval al die 8 maps beschikbaar voor alle modes.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee dat juist niet. Dat was juist sleht van Gears 3. Niet alle maps zijn geschikt. Dus beter was 4 overrun. 6 mp
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf denk ik toch liever het systeem van Gears 3, ja dan heb je een paar minder geschikte maps maar heb je in ieder geval meer variatie. Enige map die echt onspeelbaar was in MP maar wel geschikt voor Horde was is Overpass imo, rest was toch wel enigszins speelbaar naar mijn mening.

    Also, Gears 2 had 19 maps als DLC plus 10 in de main game, totaal 29. De meesten hiervan waren goed tot steengoed. Zijn ze het verleerd ofzo? Kosten enorm gestegen om maps te maken? Blijf het ontzettend raar vinden.=(
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe lang duurt de camapign nou. En die aftermath campaign, kun je die altijd spelen of alleen als je geneg sterren verzameld hebt ?

    Zit nog erg te twijfelen of ik deze voor de coop ga halen .....
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De Aftermath Epilogue duurt met de cutscenes 1 uur, dus in het geheel kom je op ongeveer 5 uur totaal afhankelijk hoe je speelt natuurlijk. De Campaign + Declassify Bonus Objectives en cutscenes heeft een duur van 4 uur.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Duidelijk! Thanks!

    Dat vind ik toch te weinig om hem full price aan te schaffen. Mss dat Army of two een betere keuze is voor coop dan...
     

Deel Deze Pagina