1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik, die constructie is al helemaal niks. :+ Maar het ging me meer om die belachelijke prijzen nu bij Vodafone. Ik heb echt zo'n spijt dat m'n oude Vodafone BSW-contract niet heb gehouden met onbeperkt internet voor 22,50. :'-(
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja je wordt gewoon overal wel genaaid. Of je betaalt belachelijke bedragen (Vodafone), of je wordt opgezadeld met een leaseconstructie (KPN/Hi) of je hebt matige dekking (in Noord-Holland in ieder geval vergeleken met andere providers, T-Mobile).
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had bij T-Mobile sinds de iPhone 3G een onbeperkte 2Mbps internet voor € 29,95.
    Na 4 jaar betaal ik met de iPhone 5 nu € 50,33 :mad:

    Moest een onbeperkt internetbundel afsluiten voor €5 in maand en na het bereiken van de 1500MB wordt de snelheid van maximaal 14.4Mbps terug geschroefd naar 64Kbps :lol:
    Gelukkig gaat thuis en op het werk via wifi.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Stap gewoon over naar Tele2 via studentmobiel.nl
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij HI heb je nu ook deals als allyoucantweet enzo, maar daar is nou de iphone 5 je gehele abbo 46 per maand, nou wil ik die best maar ik mag pas 1 mei verlengen :mad: Is er een mogelijkheid om hem als nog met die actie ofzo te verlengen ?

    Ik denk namelijk dat de actie dan alweer af is :mad:
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind de dekking voor mobiel internet van Vodafone overigens best dramatisch. Is heel wisselvallig in deze regio. Reis veel tussen Zoetermeer, Den Haag en Leiden en soms is het snel, maar meestal traag.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg zowel met T-Mobile als Vodafone regelmatig de melding dat er geen data-verbinding aanwezig is.
    Kijk ik naar mijn iPhone ( 4 of 5 ) dan heb ik gewoon maximaal 3G ontvangst.

    Als ik met de trein moet dan is de mobiele dataverbinding bij T-Mobile wel heel slecht.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xperia SP & Xperia L. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn werkgever heeft sinds 1 maand een iPhone 4 bij die club.
    9 van de 10 keer heeft hij heeft geen dataverbinding.

    De iPhone laat een maximale 3G verbinding zien maar internet werkt niet.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag 16april gaan verlengen.
    Vanmiddag even een rondje winkels gedaan(Hi, KPN, Vodafone en T-mobile).

    Voor mezelf besloten toch maar voor de iPhone 5 te gaan omdat m'n huidige Android phone(HTC Sensation) echt niet meer bevalt. Continu vastlopen, apps die ontzettend draag opstarten en vastlopen. Zo loopt Watsapp standaard vast zodra ik m'n phone opstart.
    Zit nu bij Vodafone en ben super tevreden over de dekking in mijn omgeving en waar ik dan ook geweest ben tot noch toe. Wat dat betreft wil ik dus niet overstappen alleen de nieuwe abbo vormen zijn best duur. Waar ik nu €35 voor betaal ga nu naar de €50,- en moet ik ook nog eens €370 bijbetalen.
    Min puntje dus.

    KPN valt sowieso af. Dan zit ik op €65 p/m8)
    T-mobile valt ook af ivm brakke dekking binnen mijn omgeving.

    Andere optie zou dus Hi zijn.
    Nou ben ik totaal niet te spreken over dat hele lease verhaal.
    Echter, zou ik voor de iPhone 5 op de €50 p/m zitten inc. toestel...
    Dat is dan 33p/m voor het toestel((kom je uiteindelijk ook op 792 euro voor 't toestel uit) en dan komt daar aan het eind van het abbo nog eens 15% v/d nieuwwaarde bij mocht je 'm willen houden) en €20p/m voor het abbo.

    Is dus uiteindelijk wel een stuk voordeliger als Vodafone. Die hebben ook gewoon het telefoon afbetaal systeem wat we al jaren kennen in de prijs verwerkt én dan moet je ook nog eens bijbetalen...

    Iemand al ervaring (negatief of positief) met dit lease programma?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Windows Phone en de BlackBerry Z10 in overweging genomen?
    Volgens mij is Tele2 zo'n beetje de goedkoopste provider, je kunt anders op Tweakers ook abonnementen vergelijken.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    een vriend van me heeft dit ook gedaan en raadde mij het ook aan. Zijn mobiel (HTC one) was zelfs een keer kapot gegaan zonder verklaarbare reden. Mocht ie hem opsturen en kreeg hij voor een week of 2 een ander toestel.

    Uiteindelijk schijn je wel wat duurder uit te zijn als je het toestel toch besluit te houden geloof ik.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat maandelijkse kosten maakt het niets uit. Enige verschil is dat je bij Vodafone direct 370 euro kan lappen en bij Hi 15% v/d nieuwwaarde(~100-120) aan het eind mocht je 'm besluiten te houden. Hi is dus goedkoper.
    Alleen dat hele lease gedeelte zit me niet helemaal lekker. Als je phone brak is, hoe erg kom je dan in de problemen?
    Nou heb ik nog nooit een phone kapot gekregen maar als ik de mensen om me heen met een brak iPhone scherm zie vraag ik me toch wel af, ben je dan niet fucked als je 'm zelf fixed door een nieuw glas aan te brengen.
    Heb de voorwaarde dus even doorgelezen en daar staat dus dat je er niet zelf aan mag klooien...
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou persoonlijk altijd kiezen om het toestel zelf in bezit te hebben. Dan kan ik ermee doen wat ik wil, een Iphone 5 kun je over 2 jaar gewoon verkopen voor een mooi bedrag.

    Waarom wacht je niet even op de HTC One? Die schijnt wel vet te zijn en je hoeft ook nog eens € 200,00 minder af te tikken dan voor de Iphone 5. En voor zover ik heb begrepen doet de HTC One in niets onder voor de Iphone 5.

    Ik heb zelf nog de HTC Sensation XE en mijn toestel is nog steeds snel. Je kunt ook gewoon pech hebben gehad met jouw Sensation.
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm oke. Ik hoorde net ook dat de service vrij dramatisch is. Dus kan maar beter even verder kijken.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heeft ook zeer zeker mijn voorkeur. Wil mijn maandelijkse lasten altijd zo laag mogelijk houden.
    Echter is de phone voor jou als je 15% v/D nieuwwaarde(=~€120).
    Dat is alsnog een stuk voordeliger dan de €370 welke ik nu bij Vodafone zou moeten aftikken.
    Als het verschil <€100 was had ik direct voor Vodafone gegaan maar €250 is nogal wat.

    Omdat ik wel Ff genezen ben van HTC. Kan nu m'n phone na t opstarten gewoon 10 min wegleggen voordat ik m eindelijk een beetje fatsoenlijk kan gebruiken zonder tig foutmeldingen. Ook sluit ie zich soms ineens af en gaat de batterij nog maar 5 uurtjes mee. De Samsung phones vind ik als plastic speelgoed aanvoelen.
    En daarnaast maak ik geen volledig gebruik van Android en vind ik af en toe wat omslachtig.
    Dus een iPhone gekoppeld met m'n IPad is ideale uitkomst voor me.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Da's wel raar.
    Al eens geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten en draait ie al op Android 4.1?
     

Deel Deze Pagina