Nee, het staat ook niet op Xbox.com. Maar ik denk dat er nieuwe auto's, nieuwe delen van steden en nieuwe paintjobs gedownload kunnen worden in de toekomst
ja daar ben ik het wel mee eens maar je gaat toch niet nu al een content erop zette als deze spel niet eens een week uit is
hey zeg ik dat je nu een content download er op moet zetten ik wou gewoon wat informatie.. lui conclusies trekken"
Ik wordt er wel een beetje gek van dat splinter cell pas een level extra heeft. Maar MM3 krijgt nieuwe auto's denk ik en maybe wat extra missies.
Ik hoop dat er een fix komt voor die muziek, de hele tijd het zelfde liedje horen word ook vet irritant aangezien het begin altijd het eind van de soundtrack is. Dat is het enige wat ik op dit moment wel graag wil.
Denk niet dat ze een hele nieuwe stad erin zullen stoppen. Te veel werk terwijl ze er geen winst meer mee maken maar er zullen vast wat nieuwe auto's bij komen. En splinter cell zuigt...hadden volgens mij 6 extra missies belooft ofzo. Nou we hebben er al 1...bedankt hoor: NOT!!
ooit gehoord van premium content? msschien wel de eerste premium content voor de box een nieuwe stad in mm3
Het kan zijn dat er een nieuwe stad beschikbaar komt als premium content: betaald dus.... /edit precies wat matn zegt dus
Steden Het schijnt dat op een betaald gedeelte van IGN.com staat dat er in de toekomst een patch te downloaden valt die er voor zorgt dat er twee extra steden beschikbaar komen die al in eerdere versies van MM zijn geweest. Wat hier van waar is weet ik niet.
Ik heb precies hetzelfde gehoord homeboy. Veel gasten hadden het over London en San fransico. Mochten ze nieuwe steden gaan aanbieden dan moet het haast wel op het schijfje al staan,want steden zijn simpelweg tegroot op opteslaan op je harde schijf denk ik. Ik hoop dat het waar is,maar zie het vanzelf wel verschijnen mocht het zo zijn.
het zou voor microsoft wel aantrekkelijker zijn om een uitbreiding (lees: nieuwe stad) uit te brengen m.b.v. live! aangezien dat een stuk goedkoper zal zijn voor ze dan het op dvd te zetten (en het verspreiden!). Zoals Vaag als zegt; zou zon stad niet te groot worden om op je hd te zetten (en je xbox te langzaam?)?