Baldur's Gate: Dark alliance

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 4 jul 2003.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag hem gisteren in de winkel leggen, had gehoord dat ie op de xbox kwam maar ik was totaal verbaasd dat ie al uit was. Bijna niets van gehoord. Hij was goedkoper dan andere games (vreemd want zolang zal hij toch nog niet uit zijn?) en hij leek me altijd al interessant. Heb naar revieuws gezocht maar niet echt heel succesvol. Is er iemand die hem al heeft... ? Is het terecht dat hij zoweinig aandacht krijgt? ...

Op de pc vond ik dit genre altijd al erg leuk, zo'n spellen staan me wel aan, maar is hij de aankoop op xbox waard?

ps: Naast Baldur Gate zag ik ook jsrf liggen voor, jawel, 4.50€ of het nu een foute druk was van de winkel of hij echt zo goedkoop moest zijn, wat me onlogisch lijkt aangezien dat je moeilijk voor 4.50€een doosje, handleiding, cd kunt verwachten, weet ik niet. In elk geval ik heb hem bemachtigd ook al is't niet echt m'n spel. Geintereseerden; haast je naar de makro! :+

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Baldur's Gate: Dark Alliance is er al een heel tijdje. Dark Alliance 2 moet binnenkort komen.
    Maar ik heb het spel niet gespeeld, dus ik kan je niet zeggen of het goed is of slecht. Maar je hoort er veel goede dingen over.

Links
    gamezone review
    gamespy review
    IGN review

Ik hoop dat je hier genoeg aan hebt.

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  3. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2e hands de moeite waard, voor 60-70 euro absoluut niet. Je speelt het in 8 uur uit! Heeft heeeeeel weining met pc-versie van Baldur's Gate te maken. Daar heb ik tientallen (honderden?) uren mee gespeeld, vooral deel 2 was oneindig groot (wel uitgespeeld), camera vind ik bij Xbox tegenvallen, je kunt niet inzoomen en zo. Oh ja, hij is al zeker een half jaar uit hoor. Dus voor 25 euro acceptabel, en daarna voor 20/25 doorverkopen.

4. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem goed speel hem af en toe met een vriend en steeds kom ik weer iets verder nou ben ik ook geen expert in zulke spellen hoor maar ik vind hem leuk,vooral cooperative !!!!

5. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja het was vantevoren al bekend dat dit spel heel anders was dan de pc versie. Ik geniet er mateloos van....echt leuk om met z'n twee-en te doen.

euhmm 8 uur......dan heb je echt veel overgeslagen ....zonde

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het geen reden om een mooie box te kopen.

7. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ?????? waaaat?

iig ik denk dat Dark Alliance voor de echte Baldur's gate fans niet echt de moeite waard is. In vergelijking met deel 1 en 2 zal dit deeltje erg kort lijken. Voor een newbie :p zal dit deel denk ik wel een leuke instapper in het rpg genre zijn en zeker voor wat uurtjes plezier zorgen.

Geen topper, maar wel leuk spelletje.

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg fan van de BG delen op de PC. Was dan ook erg blij dat er een BG spel op de xbox kwam. Helaas vond ik 'm erg tegenvallen. Het is alleen maar hack&slash met wat RPG elementen erin verwerkt. Verhaal is ook wat zwakjes.

Als je dus erg van RPG houdt, zou ik 'm laten liggen.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik vond hem wel cool, was mn eerste rpg achtige game en vond hem meteen perfect, het is niet zo erg rpg nee, meer actie, maar toch zeker een goede game! (heb de pc versie nog niet gespeeld)

10. Ik had het bij een maat van me gespeeld (Simmertje, volgens mij aardig berucht hier)... vond et een beetje slecht spel moek eerlijk zeggen.. Al toen ik net begon vond ik het saai :p... Nee geef mij maar Never winter Nights of een "lekkere" RPG :)

11. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus zo'n "instappertje" en ik heb dan ook een probleempje
    ik ben nu bij : "the ord of the undead" maar er is gewoon no way dat ik er voorbij kom ik chop mezelf helemaal de pleuris heb zo ongeveer 30 healing potjes en trek mezelf helemaal het schompers aan die linker trigger maar het lukt gewoon niet!!!!
    FELLOW GAMERS WAT DOE IK VERKEERD ....

info:
    we spelen met z'n tween,een met de archer en een met de dwerg hebben nog geen "powerup" gebruikt want die willen we saven voor een echte "power up" hebben in middels 3 punten de man of zo en behoorlijk wat armor....

Deel Deze Pagina