Game met de meeste Gameplay? Wat is de Game met de beste Gameplay? Plz geen halo of Morrowind zeggen, want die antwoorden komen tog alleen maar.
Ik denk dat je bedoelt beste gameplay. Ieder spel heeft namelijk denkik evenveel gameplay, alleen hebben sommige veel betere gameplay. Ik kan het niet helpen maar Halo vindt ik een onwijs goede gameplay hebben. Geen id hoe het komt Verder vindt ik ook GTA:VC een fantastische gameplay hebben. Maar helaas, je raakt er te snel op uitgekeken. B&W heeft ook een heel goede gameplay vindt ik, gewoon beetje met je beessie kloten.
MOH Multiplayer, Dit is op m'n pc'tje toch al een game die ik na zo'n 1,5 jaar nog steeds online speel. Ik vind het dan ook stom dat ie niet naar live is gekomen. Salva
hmm ik ga voor beste de game met de beste gameplay dus: ik zou toch halo zeggen. het spijt me maar ik kan er ook niks aan doen. ik vind trouwens gameplay wel moeilijk te beoordelen. bij graphics kun je het gewoon zien, maar hier is het meer je gevoel bij het spel, toch? waar kijken jullie dan eigenlijk naar?
Beargumenteer ook effe erbij, anders komen de slotenmakers langs omdat het een opsomtopic wordt. Ik vind Aliens vs Predator het spel met de meeste gameplay. Ik vond het prachtig om te kunnen kiezen of je als marine, predator maar vooral als alien, kon spelen. Bij de meeste andere spellen over alien, vecht je altijd juist tegen de Aliens. Verder is de spanning (vooral als marine) geweldig. Ik noem dit spel, aangezien ik geen andere xboxspellen heb gespeeld met meer gameplay dan Halo en Morrowind.
Bij mij waren de games met de LANGSTE gameplay: Morrowind LBA2 Operation Flashpoint Medieval Total War Warrior Kings
operation flashpoint blijft gewoon goed ga em denk ik wel op de xbox halen....(zwakke pc) maare spelletje dat ik nu speel met extreem rlxe gameplay : Zelda : the wind waker Metriod Prime allebei cube, kan er nix aan doen zijn gewoon erg vette spellen
Hoe kan een game veel gameplay hebben ? Gameplay is toch niet in een waarde/getal uit te drukken.. Denk dat 't eerder moet zijn: Welke game heeft de beste gameplay .. Maja. Ik vind trouwens Splinter Cell en MM3 een goeie gameplay hebben.. Bestuurt allebei lekker en bij beide games zit de besturing op de juiste plaats, zoals het hoort
aliens vs Predator is toch niet op de xbox, ofwel? Anders ga ik zorgen dat ik ook ff een exemplaartje scoor.
Ik zei erbij: Er komt wel een strategy spel van Aliens vs. Predator. Aliens vs. Predator Extinctions. Maar dat lijkt me niet zo vet als het originele FPS spel. Maar ik heb nog altijd een sprankje hoop dat ze ooit, misschien, heel misschien, AvP 2 op de xbox brengen.
Ik vind persoonlijk dat Sega de beste Gameplay neer kan zetten, vooral met hun arcade games. Deze hebben geen verhaal en de graphics zijn meestal ook niet denderend, dus deze moeten het dan vooral van hun gameplay hebben en das meer dan genoeg! Maar mijn all time lieveling spellen qua gameplay zijn: Super Mario 3 *) Age of Empires
ICO (PS2), sorry... Edit: even voor Dioga, gameplay ICO laat zich moeilijk omschrijven, dus verwijs ik naar http://www.icothegame.com favo game op XBox at the moment is ShenmueII