1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kont kusserij op z'n best. Jezus.

    Al die gasten hebben een mooi bedrag gekregen. Zou ook de PS4 in een mooi daglicht zetten als ik een game maak op dat ding. Logisch toch? Een game puur voor de PS4. Op de next-box komt de game niet namelijk...

    Rajat lult ook uit z'n nek want BF4 draait maximaal 720p op beide next-gen consoles. Dat is officieel gemaakt door DiCE zelf :+
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En dat 60 FPS verhaal. Klopt dat wel?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoelde zelf vooral het laatste stuk...Microsoft has a different outlook. Ik vraag me nu echt af wat hij hiermee precies bedoeld. Het kan echt van alles zijn en we kunnen alleen maar gissen.

    Als BF4 op 720 @60fps zou draaien, zou dat fantastisch zijn en vind ik prima genoeg eerst. Heb wel gelezen dat EA voor 1080p @60fps wil gaan uiteindelijk voor next-gen games.

    Dit artikel dan...

    http://gamingeverything.com/44208/s...itorium-filled-with-gamers-looking-for-games/

    Ja Sony..ik denk dat we dat nu wel weten.
     
  4. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rare uitspraak. Dus jij denkt dat ze de komende generatie aan komen met wederom een IBM cpu (of een andere risc-based architectuur)? waar basseer je dat op? Ik denkt toch dat als we iets mogen aannemen uit de gelekte geruchten omtrent de hardware dat Microsoft de AMD/x86 kant op gaat, net als de PS4.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Superdae gast zei dat.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oculus rift + BF4 = ik kom nooit meer mn huis uit vrees ik
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Als de next-gen xbox, battlefield 4 kan draaien zoals in het 15 min filmpje,
    dan ben ik allang tevreden..

    [​IMG]
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    sexelicious
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Duurt lang!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo laat in Juni? Dan is de E3 toch allang geweest? En die BF4 gif is gek genoeg mooier dan elk ander stuk in de trailer...blijft prachtig, maar dat stukje is puur trickery.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is een event met alle producten van MS. Dus dan is de Xbox allang al revealed.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het gaat er niet om dat de Xbox dan allang revealed is, het gaat er meer om dat er dan nog veel meer informatie naar buiten (kan) gaan komen over Xbox als brand (dus niet alleen als console). Daarnaast is zoals we al eerder hebben gezien Xbox (zonder 8/720) getoond op de officiële site, zegt uitaard niks omdat Xbox een brand is en het op bijvoorbeeld Windows Phone ook Xbox (music, video, games) heet.

    Build staat wel bekend om goede presentaties dus ben benieuwd!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook meer een reactie op Kabuto. :)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, opzich vreemd dat MS Pixelsense er dan niet tussen staat.

    Ik denk ook dat MS het allemaal zoveel mogelijk wil combineren op programmeer gebied, wat er zou toe kunnen leiden dat het makkelijker wordt apps uit te brengen voor je game etc.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    waarom maak je je er zo druk om? Ben je zo verknocht aan het het merk 'Xbox'? Mij maakt het niks uit welk beestje er staat, zolang die maar het beste past bij wat ik wil. Vooralsnog lijkt alles op het internet te zeggen 'Sony gaat met de PS4 keihard voor de hardcore gamer' en dat is precies wat ik in een console zoek. Vette specs en features die vooral betrekking hebben op gamen. Daarnaast ook gaaf dat ze de indie developer ook meer gaan ondersteunen door het hele acceptatieproces te vergemakkelijken.

    erg goed nieuws lijkt me

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=529812



    Maar goed dat is wat we tot nu toe weten. Als MS straks met NOG betere aankondigingen aankomt zetten ben ik ook zo weer om. Dan lijkt de Xbox mij weer aantrekkelijker, simple as that.

    De stilte rondom de nieuwe Xbox blijf ik wel vaag vinden overigens. Ik vermoed dat ze bij hun huidige strategie blijven (ipv paniekvoetbal), maar de geruchten op het internet die er zijn zijn voornamelijk neutraal tot negatief.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het vermoeden dat Microsoft zo stil is omdat ze straks enorm gaan knallen. Ze zullen denken "Laat Sony maar doen met hun verkapte reveal" wij doen alles in één keer.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    paniekvoetbal is niet des microsofts inderdaad. Zij zijn van de lange adem (het welbekende 15-jaren plan)

    die blijven gewoon lekker de geplande koers varen.

    Word nu wel echt tijd dat er wat hardware getoond of geteased gaat worden

    ook van Sony btw , ik wil meer zien!

    Die reveal kwam misschien eigenlijk wat te vroeg :+, op BF4 na maar weinig boeiend next-gen nieuws gezien sinds de PS4 reveal
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dit voornamelijk.

    Wel knap dat het echt zo lang stil blijft & er zo weinig leaks zijn. (échte interessante leaks)

    Die van een paar jaar terug, was wel een heftige leak. (met die virtuele kamer ofzo)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina