1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoere mobo, en de hardware is ook fijn voor 't prijsje :thumbs:
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    [​IMG]

    Iemand bekend met het merk Buffalo? Ben opzoek naar een grotere USB externe schijf gezien mn Lacie Rikiki van 500GB vol is.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nog nooit van gehoord.
    Als je een 3,5" (groter, heeft een voeding nodig, maar meestal goedkoper) HDD wil zou ik voor een WD gaan, als je een 2,5" wil een Samsung.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil binnenkort m'n videokaart upgraden van een HD 6850 1GB GDDR5 PCIE naar een MSI N670GTX PE 2GD5/OC. Iemand enig idee of er nog betere alternatieven zijn? Mede voor nvidea gekozen vanwege de PhysX.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf de GTX570. Is een prima kaart die alles nog steeds op Max speelt (1 scherm, 1080p). Neem dan aan dat de 670 ook prima is:thumbs:
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Ik heb de jokercard sinds kort.
    http://www.club-3d.com/index.php/products/reader.en/product/radeon-hd-7870-jokercard.html

    Bevalt mij prima en schijnt qua prijs/kwaliteit wel een goede te zijn. Heb er verder niet zoveel verstand van maar goed. :+
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is mijn probleem dus ook 8).

    Heb wel een ''redelijk'' budget en weet dat AMD kaartjes over het algemeen beter zijn kwa prijs/kwaliteit. (je krijgt meer voor je geld)

    Alleen ben ik redelijk Borderlands verslaafd & vraag me daarbij af of ik die PyschX mogelijkheden wel krijg met een AMD kaart. Daarnaast zijn de 670 kaarten volgens mij wel erg goed.

    Alleen hoor ik dat graag van iemand anders :p.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopte 4 jaar geleden ja.
    Ondertussen zijn de prijzen nagenoeg in dezelfde price-range.

    Het klopt dat de Nvidia kaarten iets duurder zijn maar ze presteren in de meeste games ook net een stapje beter.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan ga ik sowieso voor een nVidia kaart, nu is de vraag voornamelijk welke. Een 680 lijkt me een beetje overkill, het schijnt niet een groot merkbaar verschil te hebben vergeleken met de 670. Nu neem ik aan dat ik met een 670 een ruime tijd vooruit kan, of dan de 680 toch een beter alternatief? (en waarom? ^^)
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Oktober 2011 geloof ik een GTX570 erin gestopt en deze speelt momenteel ook gewoon alles nog op de hoogste setting.
    En de 670 is weer een stap beter dus ook daarmee zul je voorlopig geen problemen hebben.

    En mocht ik merken dat de 570 net iets te oud wordt, smijt ik er een tweede naast welke ik tzt wel voor een mooi prijsje zou kunnen oppikken en kan ik weer even voort.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is mooi om te weten, anders spaarde ik net nog ff verder voor de 680 ;).
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    670 is inderdaad meer dan snel genoeg.
    Als je de nieuwste games op (bijna) de hoogste settings wilt gaan spelen red je je met een 670 gemakkelijk 2 jaar, met de 680 misschien een half jaar langer, en daarna kun je er gewoon een 2de 670 bij in steken of een andere videokaart.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan lijkt mij een 670 ruim voldoende voor nu.

    Ik neem aan dat ik de huidige games wel gewoon op max kan draaien met zo'n kaartje? (Bioshock etc) ^^
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ligt een beetje aan de rest van je systeem maar hoogstwaarschijnlijk wel.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb laatst Battlefield 3 gratis gekregen bij Simcity maar helaas kan mijn PC de game niet aan. Zonde natuurlijk dus wil ik graag mijn PC upgraden met een nieuwe videokaart.

    Dit zijn mijn pc specs:

    Dual Core CPU E5700 3GHz
    6 GB RAM
    ATI Radeon 5450 512 mb

    Deze videokaart heb ik in gedachten:

    Club3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5

    Of hebben jullie andere suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik zou voor een 7790 of GTX 650 Ti Boost gaan (stuk sneller en 2GB ipv 1GB GDDR5 ram), kost wel iets meer maar is ook een stuk beter, ze zijn alleen nog niet te koop (zal niet lang meer duren).
    Anders een 7770, kost maar een paar euro meer en is ook al een aardige verbetering.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2013
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Doe maar gewoon helemaal niet. Je CPU kan de game namelijk ook niet aan ;)
    Ik heb BF3 geprobeerd te spelen op een machine met een E8500 en een HD4850, en dat ging voor geen meter. De CPU zat constant op 100% te blazen en ik kwam niet boven de 30fps, ongeacht welke grafische instellingen ik gebruikte. En die E8500 is nog weer een stukje beter dan jouw CPU.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien weet iemand een antwoord. Als ik de A op mn laptop indruk komt er A* te staan. Ik krijg dit niet weg, heb mn laptop geformateerd en alles. Windows 7 eraf, oude Vista erop. Beide Windows versies blijft die A* geven.. Weet iemadn waar dit door kan komen en hoe ik het uit kan doen

    Edit: Het is dus hardware matig, toetsenbord stuk ofzo. Want een extern toetsenbord doet het wel gwn goed
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klopt inderdaad. Dan maar geen BF3 op pc :'-(
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Of je kunt een Core 2 Quad cpu er in steken, tweedehands voor een euro of 50 te krijgen en draait BF3 nog prima (heb er ook een).
     

Deel Deze Pagina