Hey, ik probeerhet theme liedje van DOAX ( te vaak de trailer zitte kijke) te vinden (wat je bij de de pu dvd trailer ziet en volgens mij ook bij het hoofdmenu van het spel). Ook zoek ik het liedje wat bij een van de trailers zit van SC als je die opstart, je hoort een paar x "name of the game" zeggne of zo iets. alvast bedankt
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=17418&highlight=splinter cell muziek bij de laatste post staat het
woeps sorry... dacht dat je die al had gevonden, mijn nederige excuses zal meteen proberen iets voor je te vinden, volgens mij heeft zowiezo Aerosmith een hele hoop voor DOA3 gemaakt, misschien als je met Aerosmith & DOA3 op Kazaa zoekt dat je een hoop kan vinden.
zoek ff op de mainpage, daar staat een lijstje geloof ik met nummers die voorkomen in Doax (o.a. aerosmith)
Ik heb de titel wel, maar de groep nog niet... Zodra ik de groep heb gevonden zet ik die er natuurlijk ook nog ff bij - Ik had in xbm gelezen dat het nogal een pakkend deuntje bevatte wat in je kop bleef hangen, wil het zelf ook wel eens luisteren
Ik vond het onzin om een nieuw topic voor deze vraag aantemaken dus plaats ik het hier. Ik zoek deze keer het liedje wat je steeds bij de charts van gamekings hoort. Ze noemde al 'Ti My Shoe' en de la soul maar ik ben vergeten hoe dat liedje hete. Dus ik heb een hele hoop gedownload maar ik kan hem maar niet vinden Kan iemand me ff helpen? thx.