1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb écht belachelijk veel geluk deze FIFA, waar ik vorige FIFA's alleen maar troep uit pakjes kreeg, heb ik op FIFA 13 al SIF Jordi Alba, IF Jackson Martinez, Marcelo en Xavi er al uitgekregen en gisterenavond volgde als klap op de vuurpijl Franck Ribery, heb hem verkocht voor 625.000 en weet nu écht niet meer wat ik met mijn coins moet ghehehe. Ik heb Italië, Premier League, Non-rare Ligue 1 en Feyenoord, dus wat wil ik nog meer ;). Ik vind het ook vaak nutteloos om enorm veel coins uit te geven aan 1 speler, zoals Ronaldo. Nu maar wat aanrommelen denk ik, ff een en ander proberen.
     
  2. RobertNL

    RobertNL Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Aan mij geven natuurlijk. :+
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu het volgende team:

    http://www.futhead.com/fifa/squads/8352624/#squad-player

    Voornamelijk om veel trucjes te doen echter is het me toch net iets té aanvallend. Speelde net eerste potje 7-5 8). Terwijl ik al ultra defense aan het spelen was.. Nu zag ik dat Ramires zijn workrates H/H zijn dus waarschijnlijk gaat hij iets te veel mee naar voren. Natuurlijk snap ik zelf ook dat robinho en ben arfa op LM en RM posities ook niet echt bevordelijk is voor het verdedigende werk, maar die staan er dan ook voor de skills:emo:

    Nu dacht ik erover om Azevedo als LWB op LM te zetten in plaats van Robinho om hopelijk iets meer verdediging te hebben staan. Iemand anders nog tips? Waarbij het aantal 5 sterren skills spelers wel min of meer hetzelfde blijft?

    Dit is trouwens me andere team (Niet zelf verzonnen..)

    http://www.futhead.com/fifa/squads/8353236/#

    De spelers uit dat team kunnen dus niet gebruikt worden.

    Zal wel veelste moeilijk zijn wat ik vraag maar misschien heeft iemand een geniale ingeving!
     
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel eens dat fifa vast blijft hangen bij het ophalen van de easfc instellingen maar dan probeer ik het een uur later opnieuw en dan werkt het gewoon, helaas werkt het nu al twee dagen niet en blijft het gewoon hangen.. Iemand ervaring hiermee? Zal ik de game laten nakijken bij de gamemania of gewoon wachten?
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pizarro (ST Bayern) in vorm volgende TOTW? 4 goals, 1 assist.
     
  8. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Robin, ik ben absoluut niet de makkelijkste om een discussie mee te voeren, maar ik ben wel iemand die zijn ongelijk geeft. Ik had laatste een team gemaakt die ik veranderde naar 4-2-3-1 met spelers uit verschillende competities en die ik leuk vond, maar waar de workrates me een zorg waren.

    Het speelde verschrikkelijk. Ik had gewoon 7/8 aanvallers en 2 cb's. De FB's constant mee naar voren net zoals de CDM's en ik werd constant gewoon overlopen. Dus team verkocht en een team gemaakt waar ik wel op workrates let. Het viel me op dat er weinig FB's waren die verdedigde, dus heb ik 3-5-2 gemaakt met spelers met goede workrates. En ik moet zeggen dat het echt heerlijk speelt. Echt een wereld van verschil.

    Even nog een vraagje, weet je welke CDM's allemaal hoge def en lage att hebben? Ik weet namelijk alleen Mikel (die heb ik dan ook in me team)
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Willians, Gilberto Silva en Tymoschuk.
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fellaini, De Rossi en Touré zijn met hun Med/High ook goeie.
     
  12. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Ik heb nu die 'IF' Mikel (niet IF, maar weet ff die specifieke afkorting niet) en IF Sissoko. Sissoko met name zodat ik Sakho erin kon passen, maar als jullie nog aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

    [​IMG]

    Spitsen hebben H/L, maar zou High/Med of Med/low ook kunnen? Ik vind Aguero namelijk niet zo lekker, gebruik liever Ballo. En misschien nog 87 Bale kopen :thumbs:

    Wat echt de verrassing van het team is, is die IF Milner. Nooit gedacht dat ik zo'n speler ooit zou gebruiken, maar hij speelt echt lekker. Vooral ook omdat hij me aanmoedigt om niet constant maar RT ingedrukt te houden en daardoor beter kan spelen.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hartstikke mooi dat 352 je ligt, vind zelf 3412 nog een tikkie beter aangezien je dan een CF hebt ipv een CAM. Dan heb je dus iemand die lekker dicht bij de spitsen staat. Als cdm's in de BPL hebben Tiote, Toure, Sissoko en Fellaini een high defensive workrate. Vind zelf het duo tiote-toure het beste in een 352 of 3412.

    Spitsen vind ik lastig in BPL, had sturridge en remy (rechtspoot en linkspoot). Vooral Remy is erg overpowered. Sturridge gaf mij meer opties omdat hij links is, daarnaast kan hij redelijk koppen. Daarachter had ik Rooney, goede workrates voor een cam of cf in een 352/3412 en iemand met een goed schot en passing.
     
  14. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  15. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik heb hem iets aangepast. Valbuena heeft niet echt perfecte workrates, maar ik vond Milner toch iets wat te kort schieten vooral omdat hij niet in de gaten kon rennen met 75 pace :+

    Ik had gehoord dat die Mangala of hoe heet die gozer (Franse CB Portugal) goed speelde en had gescoord, dus hopelijk krijgt 'ie IF :)
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Mooi team hoor!

    Ik heb nu het volgende team (3412):

    [​IMG]

    Ingame swap ik Silva met Iniesta. Ben alleen bang dat het verdedigend niet sterk genoeg is, maar ik zal het zien. In ieder geval zal ik veel moeten domineren om weinig counters tegen te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2013
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Na de Torresjes, Podolski's, Aguero's, enz... eens 2 originele voorhoede's gemaakt:

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#TGEr7d9rnJlPN:ps3

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#cbSk1wdbnJlPS:ps3

    Speelt verrassend goed! Heb Wijnaldum al eerder in de spits gehad en deed het toen ook goed met z'n 5* weak foot. Ook schotkracht lijkt in game hoger dan hij is.

    Zocht dus nog zo'n speler maar met 5* weak foot heb je verder niet veel bijzonders. Alleen IF Erikssen zou kunnen maar die is wat slap en moeilijk te combineren. Toen naar 4* weak foot gekeken en bij Honda uitgekomen. Eigenlijk zeer goede spits! Goed schot, goede dribbel, 4* skills en w.f., Kan redelijk springen, is sterk genoeg, goede curve+finishing, leuke pass, workrates en kan ook nog een bal afpakken :) Had liever de IF maar die is >200k op ps3. Eerst hier nog maar eens mee door spelen. Ben benieuwd of ik hiermee in div 1 kan blijven :)
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Verkocht, team beviel mij totaal niet. Nu ff geen idee meer wat voor team ik ga maken. Misschien een goedkoop team totdat de TOTS' uitkomen!
     
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een leuk team voor na de tots met balotelli en casillas erin, rond de 225k...
     
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou SIF Cazorla goed passen in 3-5-2?
     

Deel Deze Pagina