Help please! Redenen waarom ik 'Morrowind' aan moet schaffen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door LifeLongGamer, 5 jul 2003.

1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit er al een tijd aan te denken om Morrowind aan te schaffen. Alleen als ik dan daadwerkelijk in de winkel sta ga ik er vandoor met een ander meer recente game. Zouden diegene die Morrowind in hun bezit hebben mij willen overtuigen, en willen uitleggen wat de game bijzonder maakt?

Het belangrijkste voor mij is dat het mogelijk moet zijn om helemaal op te gaan in een spel door het gevoel van vrijheid dat je hebt. Heeft Morrowind dat ook?

_O_

2. evil teddy

evil teddy xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    omda het gewoon een fantasties game is je kan quests doen of gewoon wat rondlopen en alles kapot maken wat er is
    lekker veel grond voor te lopen!!!
    maar wacht dan op de GOTY edition dan heb je meer pleziet :)

3. evil teddy

evil teddy xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    plezie bedoel ik :) ben ook 1 ding vergeten het leuke is je kan je char naar je eigen zin maken da is er ook cool aan

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt echt doen wat je wilt. Kijk maar naar de morrowind vragenthread. Er is zoveel te doen dat er nog steeds vragen komen.
    Als je van dit soort games houdt blijf je er echt maanden mee bezig. Lees maar eens een stukje van de morrowind helpthread, dan zie je wat je allemaal kunt doen.

*edit, gebruik anders eens de zoekfunctie. Dan kom je zoveel Morrowindthreads tegen met allemaal argumenten voor en tegen, lees daar maar wat van door. Maar ik raad je het echt aan.

Laatst bewerkt: 5 jul 2003
  5. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Pzies. Je kunt gewoon alles in deze game. Je kunt van alles worden en doen. Wil je een vampier worden, dat kan. Wil je allerlei quests doen en mensen helpen kan ook. Maar je kan ook alles vermoorden en kort en klein slaan wat je tegenkomt. De vrijheid is gewoon bijna onbeberkt. Maar ik zou inderdaad op de GotY editie wachten. Dan heb je meteen de uitbreidingen erbij en dan ben je echt tijden zoet.

6. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    het vette is dat er totale vrijheid is maar het minderen vind ik je hoeft niks te doen dus dat betekkent dat jij eerst bijvoorbeeld naar iemand moet toe gaan en dan om een missie moet vragen ze zouden bijvoorbeeld nooit naar jouw komen maar ik heb me hier heel lang mee bezig gehouden en als ik brute force heb uitgespeeld ga ik zeker weer verder

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 'm anders ook wel voor de PC voor je.......

Maar het is een game die je interesseert of niet, ik vindt 't geen reet aan dat soort spellen en ik heb 'm ook nog nooit langer als een half uurtje gespeeld.

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop morrowind ook niet. Maar dat is vooral omdat er een nieuwe morrowind aan komt. Ik wil hem wel kopen omdat hij nu maar 29 euro is. Maar ik zou dan die 29 euro beter kunnen gebruiken voor die nieuwe morrowind. Omdat daar volgends mij 3 morrowind delen in zitten. Dus gewoon die morrowind en nog 2 andere delen. Maar ik weet het niet zeker.

9. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Er is echt al een enorme topic over morrowind en daarin staan veel meningen. Ik zou die andere morrowind post gewoon goed gelezen om je mening te vormen.

10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    just buy it, het is waar voor je geld! geloof me, na Halo en Live is dit het beste aan xbox, en binnekort komt Morrowind Online, die word dus helemaal te gek. en trouwes, the elder scrolls 4 komt ook

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    die uitbreiding gaat vast wel een stuk meer kosten... misschien wel gewoon weer 65,- ofzo :mad:. maare wanneer komt die eigenlijk uit?

12. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind live _O_ _O_ hoor ik dat goed!?!?!?
    (ff slabbetje kopen voor het kwijl)

waneer? waneer?

13. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind live? Dat is wel erg geil. Ik vind Morrowind toch zeker wel een van de beste spellen die ooit gespeeld heb. Het is meer dan een spel, je zou het eigenlijk een lifesimulator moeten noemen:p

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Morrowind online? De pc versie is nog geeneens online, dus waarom zou de xboxversie dat wel gaan? Zou je een link kunnen geven, naar waar dat stond.

ontopic

Morrowind is een spel dat je of geweldig vindt, of zwaar klote. Ik vind het geweldig, ik heb het sinds Sinterklaas, en ik ben nog steeds niet uitgespeeld. Je zou kunnen wachten op de Goty editie, maar je bent zo lang bezig om al alleen Morrowind uittespelen, dat je daar wel effe zoet mee bent. De goty editie komt trouwens pas in April 2004 (stond op tothegame)

15. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het spel kopen echt een super vet spel een van de betere xbox spellen,ik had net zoals als jou twijfels of ik het nou moets kopen of niet maar ik heb er spijt van dat ik het niet eerder heb gehaald.

16. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik trouwens een van de weinige die gekozen heeft voor een Argonian. Mijn argonian is nu Level 14 en ik bezit ong 19000 gold. Ik ben ongeveer al een maand bezig met het spel..

17. Hehe, er zijn veel redenen waarom je Morrowind kan kopen :)... Ten eerste: Hij is nu lekker goedkoop
    Ten Tweede: De enorme wereld en de wezens; daar zijn er heel veel van...
    Ten Derde: De vele quest en Sub-quests die je kunt doen :)

Ik heb helaas ook een paar minpuntjes:
    De gevechten zien er een beetje harkig en stijvig uit en soms lijke de quest's een beetje op elkaar

Maar als je eenmaal een tijdje speelt wil je niet meer anders :D

18. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    morrowind kun je gerust kopen, je bent er lang mee bezig het is heel groot veel vrijheid. en je bent er erg lang mee bezig.
    maar als jehet dan eenmaal saai vind vraag je je af waarom je in hemelsnaam die game hebt gekocht.

19. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor het aanbod maar ik heb een Mac. ;)

Ik denk toch dat ik hem koop, het zijn toch behoorlijk wat positieve reacties. En als ie echt zoveel goedkoper is kan ik hem natuurlijk niet laten schieten. Ik hoop alleen dat ik geen nieuwe games niet in de schappen zie staan........

20. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kwenie maar waarom zou je iemand smeken om iets te gaan kopen??? Als je iets wilt kopen doe je dat toch gewoon???? Maar het is gewoon een zeer goed en lang spel. Ik zou alleen wel wachten tot de GOTY edition want die is weer groter. En dan heb je ook niet het probleem dat je een actueler spel wilt kopen want dat is die dan ook ;)

Deel Deze Pagina